- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Tesla: Ανάκληση σχεδόν 55.000 οχήματα Model X - Ο εντοπισμός προβλήματος και η ανακοίνωση του NHSTA
Η Tesla θα ανακαλέσει 54.676 οχήματα Model X που έχουν κατασκευαστεί μεταξύ του 2021 και του 2023 ανακοίνωσε σήμερα (17.10) η αμερικανική ρυθμιστική αρχή για την ασφάλεια των αυτοκινήτων (NHSTA).
Σύμφωνα με πληροφορίες, είναι πιθανό να μην ανιχνεύεται η χαμηλή στάθμη του υγρού των φρένων και να μην ανάβει η σχετική προειδοποιητική λυχνία. Η Tesla κυκλοφόρησε μια δωρεάν επικαιροποίηση λογισμικού με ασύρματη εκπομπή over-the-air (OTA) για να διορθώσει το πρόβλημα, πρόσθεσε η NHSTA.
Η εν λόγω αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτροκίνητων οχημάτων ανέφερε πως δεν γνωρίζει να έχουν συμβεί μέχρι τις 10 Οκτωβρίου συγκρούσεις, τραυματισμοί ή θάνατοι που να ενδέχεται να συνδέονται με το πρόβλημα αυτό, ανέφερε η NHSTA.
Η Tesla δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα του Reuters για σχόλιο.
Έρευνα και στο Model Y της Tesla
Τον περασμένο Μάρτιο, ξεκίνησε ερευνα κατά της Tesla από τις ρυθμιστικές Αρχές των ΗΠΑ, έπειτα από καταγγελίες ότι αποκολλήθηκε το τιμόνι σε δύο νέα αυτοκίνητα Model Y που βρίσκονταν εν κινήσει. Όπως αναφέρει το Bloomberg, η εθνική υπηρεσία για την ασφάλεια στους αυτοκινητόδομους των ΗΠΑ (National Highway Traffic Safety Administration) ανακοίνωσε ότι από τις αρχές του χρόνου έχει ενημερωθεί για δύο περιστατικά αποκόλλησης του τιμονιού στο συγκεκριμένο μοντέλο, κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Σύμφωνα με αρχείο που δημοσιεύτηκε στον ιστότοπο της υπηρεσίας, η προκαταρκτική αξιολόγηση ξεκίνησε στις 4 Μαρτίου και συμπεριλαμβάνει 120.089 αυτοκίνητα. Όπως ανέφερε η υπηρεσία, τα αυτοκίνητα αυτά παραδόθηκαν στους ιδιοκτήτες τους χωρίς το μπουλόνι που κρατά το τιμόνι στη θέση του. Ως γνωστόν η εταιρεία βρίσκεται υπό ποινική έρευνα στις Ηνωμένες Πολιτείες για τους ισχυρισμούς της ότι τα ηλεκτρικά οχήματά της μπορούν να οδηγούν μόνα τους.
Το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ έχει ήδη ξεκινήσει έρευνα από πέρυσι μετά από πάνω από δώδεκα ατυχήματα, μερικά από αυτά θανατηφόρα, λόγω του συσυτήματος υποβοήθησης οδηγού, το Autopilot, Από το 2016, η Tesla έχει διαφημίζει τις δυνατότητες της «αυτόνομης» οδήγησης, που ο Έλον Μασκ έχει χαρακτηρίσει ως «πιθανώς καλύτερο οδηγό» από έναν άνθρωπο. Οι ρυθμιστικές αρχές ασφάλειας της Ομοσπονδιακής και της Καλιφόρνια εξετάζουν παράλληλα αν οι ισχυρισμοί σχετικά με τις δυνατότητες του Autopilot και τη σχεδίαση του συστήματος προκαλούν μια ψευδή αίσθηση ασφάλειας, ωθώντας τους οδηγούς να αντιμετωπίζουν το όχημα ως πραγματικά αυτοκίνητο χωρίς οδηγό και να εφησυχάζουν με δυνητικά θανατηφόρες συνέπειες. Επίσης οι εισαγγελείς του Υπουργείου Δικαιοσύνης στην Ουάσιγκτον και το Σαν Φρανσίσκο εξετάζουν εάν η εταιρεία παραπλάνησε καταναλωτές, επενδυτές και ρυθμιστικές αρχές με αστήρικτους ισχυρισμούς σχετικά με τις δυνατότητες της τεχνολογίας υποστήριξης οδηγού, ανέφεραν οι πηγές.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.