Κοσμος

Έρευνα στις ΗΠΑ μετά τα περιστατικά αποκόλλησης του τιμονιού σε Τesla

Έμεινε στο χέρι των οδηγών, την ώρα που οδηγούσαν

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Έρευνα στις ΗΠΑ μετά τα περιστατικά αποκόλλησης του τιμονιού σε Τesla
Αυτοκίνητο της Tesla © Getty Images/Ideal Image

Tesla: Έρευνα στις ΗΠΑ μετά τα περιστατικά αποκόλλησης του τιμονιού σε Model Y

Έρευνα κατά της Tesla διεξάγεται από τις ρυθμιστικές Αρχές των ΗΠΑ, έπειτα από καταγγελίες ότι αποκολλήθηκε το τιμόνι σε δύο νέα αυτοκίνητα Model Y που βρίσκονταν εν κινήσει.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, η εθνική υπηρεσία για την ασφάλεια στους αυτοκινητόδομους των ΗΠΑ (National Highway Traffic Safety Administration) ανακοίνωσε ότι από τις αρχές του χρόνου έχει ενημερωθεί για δύο περιστατικά αποκόλλησης του τιμονιού στο συγκεκριμένο μοντέλο, κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Σύμφωνα με αρχείο που δημοσιεύτηκε στον ιστότοπο της υπηρεσίας, η προκαταρκτική αξιολόγηση ξεκίνησε στις 4 Μαρτίου και συμπεριλαμβάνει 120.089 αυτοκίνητα. Όπως ανέφερε η υπηρεσία, τα αυτοκίνητα αυτά παραδόθηκαν στους ιδιοκτήτες τους χωρίς το μπουλόνι που κρατά το τιμόνι στη θέση του.

Ως γνωστόν η εταιρεία βρίσκεται υπό ποινική έρευνα στις Ηνωμένες Πολιτείες για τους ισχυρισμούς της ότι τα ηλεκτρικά οχήματά της  μπορούν να οδηγούν μόνα τους.

Το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ  έχει ήδη ξεκινήσει έρευνα από πέρυσι μετά από πάνω από δώδεκα ατυχήματα, μερικά από αυτά θανατηφόρα, λόγω του συσυτήματος υποβοήθησης οδηγού, το Autopilot, 

Από το 2016, η Tesla έχει διαφημίζει τις δυνατότητες της «αυτόνομης» οδήγησης, που ο Έλον Μασκ έχει χαρακτηρίσει ως «πιθανώς καλύτερο οδηγό» από έναν άνθρωπο.

Οι ρυθμιστικές αρχές ασφάλειας της Ομοσπονδιακής και της Καλιφόρνια εξετάζουν παράλληλα αν οι ισχυρισμοί σχετικά με τις δυνατότητες του Autopilot και τη σχεδίαση του συστήματος προκαλούν μια ψευδή αίσθηση ασφάλειας, ωθώντας τους οδηγούς να αντιμετωπίζουν το όχημα ως πραγματικά αυτοκίνητο χωρίς οδηγό και να εφησυχάζουν με δυνητικά θανατηφόρες συνέπειες.

Επίσης οι εισαγγελείς του Υπουργείου Δικαιοσύνης στην Ουάσιγκτον και το Σαν Φρανσίσκο εξετάζουν εάν η εταιρεία παραπλάνησε καταναλωτές, επενδυτές και ρυθμιστικές αρχές με αστήρικτους ισχυρισμούς σχετικά με τις δυνατότητες της τεχνολογίας υποστήριξης οδηγού, ανέφεραν οι πηγές.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ