- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: ο Rovanpera στην 1η θέση, οδεύοντας προς το πρωτάθλημα οδηγών
Neuville και Ogier εκτός μετά από μια ημέρα γεμάτη δράμα και ανατροπές
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Όλα όσα συνέβησαν την τρίτη μέρα - Προηγείται ο Kalle Rovanpera
Ήταν η μεγαλύτερη μέρα του αγώνα και η πιο σκληρή. Παύλιανη, Καρούτες, Ελευθεροχώρι: Τρεις από τις πλέον κλασικές ελληνικές ειδικές διαδρομές, επαναλαμβανόμενες, αλλού λασπωμένες και αλλού στεγνές, στάθηκαν η αιτία για αλλεπάλληλα κλαταρίσματα, σπασμένες αναρτήσεις και εναλλαγές στην κορυφή μέχρι και το τέλος του σκέλους μιας αναμφίβολα συναρπαστικής ημέρας.
Με δεδομένη τη βροχόπτωση των τελευταίων ημερών, τα πληρώματα δεν ήξεραν τι ακριβώς θα αντιμετωπίσουν. Αναμενόμενα η επιλογή ελαστικών αποτέλεσε πονοκέφαλο για όλους. Στο πρώτο πέρασμα ο επικεφαλής της κατάταξης, Thierry Neuville, έδειχνε πως με το Hyundai i20 N Rally1 είχε την κατάλληλη συνταγή για να φτάσει. Όμως, σχεδόν αναπάντεχα, στο δεύτερο πέρασμα από την ε.δ. Παύλιανη έσπασε η εμπρός δεξιά του ανάρτηση, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.
Ο Sebastien Ogier με το Toyota GR Yaris Rally1, που ακολουθούσε από χθες στη δεύτερη θέση, πήρε την πρωτοπορία, έχοντας όμως έναν μαινόμενο Kalle Rovanpera να ακολουθεί σε απόσταση βολής. Και ενώ όλοι αναμέναμε μια σπουδαία μάχη ανάμεσά τους, στην τελευταία ε.δ. της ημέρας (Ελευθεροχώρι) ο Γάλλος και οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής είδε την ανάρτηση του Toyota GR Yaris να καταρρέει, και μαζί της να χάνεται και κάθε ελπίδα του για νίκη.
Σοφά αγωνιζόμενος καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, ο νεαρός ομόσταβλός του, Kalle Rovanpera, τέθηκε επικεφαλής, απολαμβάνοντας μάλιστα μια διαφορά ασφαλείας από τον δεύτερο, Dani Sordo. Ο Ισπανός οδηγός της Hyundai κατάφερε να μείνει μακριά από κλαταρίσματα και προβλήματα, με τη στρατηγική του να αποδίδει στο τέλος. Αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση του Elfyn Evans (Toyota GR Yaris Rally1), που έχασε πολύτιμο χρόνο από μηχανικό πρόβλημα -το οποίο επιδιορθώθηκε στο ενδιάμεσο σέρβις-, ενώ είχε και ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην Ε.Δ. 11 - Καρούτες.
Σωρεία προβλημάτων που αντιμετώπισαν οι περισσότεροι οδηγοί είχε ως αποτέλεσμα στην τέταρτη θέση να αναρριχηθεί ο Ott Tanak με το Ford Puma Rally1. Ο Εσθονός, μετά τη χθεσινή καταστροφική ημέρα (δέχθηκε ποινή 3:40 λεπτών λόγω καθυστερημένης άφιξης σε ΣΕΧ, εξαιτίας προβλήματος που αντιμετώπιζε), μόνο ικανοποιημένος μπορεί να είναι. Ιδιαίτερα δύσκολη ήταν η μέρα για τον Esapekka Lappi (Hyundai i20 N Rally1), o οποίος έχασε χρόνο λόγω προβλήματος στη μετάδοση, αλλά και για τον Takamoto Katsuta με το τέταρτο GR Yaris, ο οποίος είχε δύο κλαταρίσματα σε μία ειδική!
Ανάλογα εξελίχθηκε η κατάσταση και στο WRC2. Ο Nikola Gryazin (Skoda Fabia RS) τέθηκε νωρίς εκτός από σπασμένη κρεμαγιέρα, ενώ ο Yohan Rossel (Citroen C3) είχε ένα κλατάρισμα και «έπεσε» από την πρώτη θέση στην οποία βρισκόταν. Έτσι, ο Andreas Mikkelsen με Skoda Fabia RS Rally2, που χθες είχε τρία κλαταρίσματα, έπειτα από μια αντεπίθεση διαρκείας ολοκλήρωσε το σκέλος επικεφαλής της κατηγορίας. Ωστόσο, τον χωρίζουν μόλις 0,4 δλ. από τον Gus Greensmith με ίδιο αυτοκίνητο, κάτι που σημαίνει πως αύριο αναμένουμε μια σπουδαία μάχη μεταξύ τους. Σημειώνεται, μάλιστα, πως εξετάζεται ο κατ’ εκτίμηση χρόνος που δόθηκε στον Mikkelsen έπειτα από μια μικρή διακοπή στην Ε.Δ. 10 (Παύλιανη 2) και, σε περίπτωση που κριθεί πως ήταν λάθος, επικεφαλής θα περάσει ο Greensmith (θα ανακοινωθεί αργότερα).
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις όμως δεν… έδειξε οίκτο ακόμα και στα ελληνικά πληρώματα. Η πιο ηχηρή εγκατάλειψη ήταν αυτή του πρωτοπόρου έως εκείνη τη στιγμή Λάμπρου Αθανασούλα (Hyundai i20 N Rally2) από έξοδο στη δεύτερη ε.δ. του σκέλους (Καρούτες 1), ενώ στην «πρώτη» Παύλιανη την ίδια τύχη είχε ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας με το Volkswagen Polo Rally2, που επανεκκίνησε σήμερα υπό καθεστώς Superally.
Έτσι, στην πρώτη θέση ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα βρίσκεται ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το Ford Puma Rally1, ενώ δεύτερος ακολουθεί ο Χρυσόστομος Καρέλλης με το Citroen C3 Rally2. Την τριάδα κλείνει ο Νώντας Καρανικόλας με το Ford Fiesta Rally3. Τέλος, στην κατηγορία RC4, ο Σάββας Λευκαδίτης με το Peugeot 208 Rally4 βρίσκεται στην πρώτη θέση, την ώρα που ο μέχρι χθες επικεφαλής, Πασχάλης Χατζημάρκος, με ίδιο αυτοκίνητο εγκατέλειψε από κιβώτιο.
Η καταληκτική ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μπορεί να είναι η μικρότερη σε αγωνιστικά χιλιόμετρα, αλλά, με όσα ήδη έχουν συμβεί, τίποτα δεν μπορεί να θεωρηθεί εξασφαλισμένο.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.