- CITY GUIDE
- PODCAST
-
23°
Ξεκίνησε το Ράλλυ Σουηδίας
Ο Kalle Rovanpera πρώτος με 1,6 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Ott Tanak
WRC - Ράλλυ Σουηδίας 2023: Προβάδισμα του Kalle Rovapera με 1,6 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Ott Tanak.
Ξεκίνησε σήμερα το πρωί το Ράλλυ Σουηδίας, ένα από τα παλαιότερα και πιο γρήγορα ράλλυ. Είναι επίσης ο μοναδικός αγώνας που λαμβάνει χώρα εξ ολοκλήρου σε χιόνι και πάγο, με τις θερμοκρασίες να πέφτουν έως και -10°C κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.
Το πρωί διεξήχθη το δοκιμαστικό Shakedown όπου ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) έκανε τον γρηγορότερο χρόνο, με τον Esapekka Lappi (Hyundai i20) να τελειώνει στη 2η θέση και τον Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) στην 3η. Ο Rovanperä θα κάνει ό,τι περνά από το χέρι του για να διεκδικήσει τον τίτλο ακόμα μια φορά και σίγουρα για να κερδίσει τον αγώνα αυτό, στην έδρα του. Ο οδηγός της Toyota GR Yaris Rally1 θα είναι ο πρώτος που θα διαγωνιστεί τους δρόμους της περιοχής Västerbotten κατά το εναρκτήριο σκέλος της Παρασκευής - και αυτό θα είναι από μόνο του μια πρόκληση.
«Μπορεί να είναι δύσκολο να ανοίξεις το δρόμο στο χιόνι και εξαρτάται πολύ από το πώς θα είναι οι συνθήκες», είπε. «Είχαμε ένα καλό αποτέλεσμα στη Σουηδία πέρυσι και θα προσπαθήσουμε να το επαναλάβουμε. Οι δοκιμές πήγαν πολύ καλά, με τέλειες συνθήκες και ένα παχύ στρώμα πάγου στο δρόμο. Ας ελπίσουμε ότι θα είναι έτσι και για τον αγώνα και δεν θα είναι μεγάλο μειονέκτημα το γεγονός ότι ξεκινάμε πρώτοι».
Για τον Lappi, το γεγονός ότι τερμάτισε 2ος στο Shakedown ήταν μια ευπρόσδεκτη τόνωση της αυτοπεποίθησής του αφού τερμάτισε όγδοος γενικής στο Rallye Monte-Carlo τον περασμένο μήνα - ένα αποτέλεσμα που, κατά τη δική του παραδοχή, τον έκανε να νιώθει απογοητευμένος.
«Οι «μπαριέρες» χιονιού είναι πραγματικά σκληρές και πρέπει να προσέξεις λίγο», εξήγησε ο Φινλανδός. «Σε ορισμένες Ειδικές Διαδρομές είναι χαμηλότερες, αλλά είναι κυρίως αρκετά ψηλές. Πρέπει να ξέρεις πού μπορείς να ακουμπήσεις το αυτοκίνητο.»
Ο Takamoto Katsuta τερμάτισε μόλις δύο δέκατα πιο πίσω, και ο ομόσταυλός του Elfyn Evans μόλις έξι δέκατα πιο πίσω στην 4η θέση. Ο Craig Breen, σημειώνοντας το πρώτο του ξεκίνημα μετά την επανένταξή του στη Hyundai τον χειμώνα, ολοκλήρωσε την πρώτη πεντάδα, τερματίζοντας 0,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Evans.
Απόψε το βράδυ, στις 19:00 ώρα Σουηδίας, έλαβε χώρα η 1η Ε.Δ. του αγώνα και ο Rovanpera έκανε τον γρηγορότερο χρόνο, με τον Ott Tanak (Ford Puma) να τερματίζει στη 2η θέση με 1,6 δευτερόλεπτα διαφορά. Την 3η θέση πήρε ο Evans με 1,5 δευτερόλεπτο διαφορά από τον Tanak.
O Tanak έχει καταστήσει σαφές ότι στόχος του είναι το πρωτάθλημα οδηγών, και η αναμέτρηση μεταξύ των δύο πρωταθλητών στο φετινό πρωτάθλημα θα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το μεγαλύτερο γεγονός της τελευταίας εικοσαετίας για τους φίλους του αυτοκινήτου
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Δύο κορίτσια, η μία κειμενογράφος/συγγραφέας και η άλλη φωτογράφος με ένα κοινό στοιχείο, την αγάπη για τα ράλι, ζήσαμε ένα δώρο ζωής και η ψυχή μας χαμογέλαγε. Και έμεινε έτσι, χαμογελαστή…
Άξιζε να συμβεί σε αυτόν που είναι πάντα καλός και μας κάνει κι εμάς καλύτερους άμα τη παρουσία του ή υπό την επιρροή της σκέψης της υπάρξεώς του
Το απόσταγμα της τεχνολογίας της μάρκας
Η απάντηση της εκπροσώπου Τύπου της ΕΛ.ΑΣ.
Βρεθήκαμε στο κάθισμα του συνοδηγού για μία αξέχαστη βόλτα
Επαναπροσδιορίζει την ηλεκτροκινητικότητα με υψηλές επιδόσεις σε ένα SUV αυτοκίνητο
Χρησιμοποιεί έναν περιστροφικό κινητήρα ως γεννήτρια (Wankel) για να παράγει ισχύ
Ένα μέλλον με ίσες ευκαιρίες για τις γυναίκες στη Formula 1
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.