Ξεκίνησε το Ράλλυ Σουηδίας
Ο Kalle Rovanpera πρώτος με 1,6 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Ott Tanak
WRC - Ράλλυ Σουηδίας 2023: Προβάδισμα του Kalle Rovapera με 1,6 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Ott Tanak.
Ξεκίνησε σήμερα το πρωί το Ράλλυ Σουηδίας, ένα από τα παλαιότερα και πιο γρήγορα ράλλυ. Είναι επίσης ο μοναδικός αγώνας που λαμβάνει χώρα εξ ολοκλήρου σε χιόνι και πάγο, με τις θερμοκρασίες να πέφτουν έως και -10°C κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.
Το πρωί διεξήχθη το δοκιμαστικό Shakedown όπου ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) έκανε τον γρηγορότερο χρόνο, με τον Esapekka Lappi (Hyundai i20) να τελειώνει στη 2η θέση και τον Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) στην 3η. Ο Rovanperä θα κάνει ό,τι περνά από το χέρι του για να διεκδικήσει τον τίτλο ακόμα μια φορά και σίγουρα για να κερδίσει τον αγώνα αυτό, στην έδρα του. Ο οδηγός της Toyota GR Yaris Rally1 θα είναι ο πρώτος που θα διαγωνιστεί τους δρόμους της περιοχής Västerbotten κατά το εναρκτήριο σκέλος της Παρασκευής - και αυτό θα είναι από μόνο του μια πρόκληση.
«Μπορεί να είναι δύσκολο να ανοίξεις το δρόμο στο χιόνι και εξαρτάται πολύ από το πώς θα είναι οι συνθήκες», είπε. «Είχαμε ένα καλό αποτέλεσμα στη Σουηδία πέρυσι και θα προσπαθήσουμε να το επαναλάβουμε. Οι δοκιμές πήγαν πολύ καλά, με τέλειες συνθήκες και ένα παχύ στρώμα πάγου στο δρόμο. Ας ελπίσουμε ότι θα είναι έτσι και για τον αγώνα και δεν θα είναι μεγάλο μειονέκτημα το γεγονός ότι ξεκινάμε πρώτοι».
Για τον Lappi, το γεγονός ότι τερμάτισε 2ος στο Shakedown ήταν μια ευπρόσδεκτη τόνωση της αυτοπεποίθησής του αφού τερμάτισε όγδοος γενικής στο Rallye Monte-Carlo τον περασμένο μήνα - ένα αποτέλεσμα που, κατά τη δική του παραδοχή, τον έκανε να νιώθει απογοητευμένος.
«Οι «μπαριέρες» χιονιού είναι πραγματικά σκληρές και πρέπει να προσέξεις λίγο», εξήγησε ο Φινλανδός. «Σε ορισμένες Ειδικές Διαδρομές είναι χαμηλότερες, αλλά είναι κυρίως αρκετά ψηλές. Πρέπει να ξέρεις πού μπορείς να ακουμπήσεις το αυτοκίνητο.»
Ο Takamoto Katsuta τερμάτισε μόλις δύο δέκατα πιο πίσω, και ο ομόσταυλός του Elfyn Evans μόλις έξι δέκατα πιο πίσω στην 4η θέση. Ο Craig Breen, σημειώνοντας το πρώτο του ξεκίνημα μετά την επανένταξή του στη Hyundai τον χειμώνα, ολοκλήρωσε την πρώτη πεντάδα, τερματίζοντας 0,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Evans.
Απόψε το βράδυ, στις 19:00 ώρα Σουηδίας, έλαβε χώρα η 1η Ε.Δ. του αγώνα και ο Rovanpera έκανε τον γρηγορότερο χρόνο, με τον Ott Tanak (Ford Puma) να τερματίζει στη 2η θέση με 1,6 δευτερόλεπτα διαφορά. Την 3η θέση πήρε ο Evans με 1,5 δευτερόλεπτο διαφορά από τον Tanak.
O Tanak έχει καταστήσει σαφές ότι στόχος του είναι το πρωτάθλημα οδηγών, και η αναμέτρηση μεταξύ των δύο πρωταθλητών στο φετινό πρωτάθλημα θα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.