- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023: Ανταπόκριση από το Μονακό
Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και τη νέα σεζόν
WRC - Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023: Ανταπόκριση από το Μονακό πριν την έναρξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ - Τι δηλώνουν τα πληρώματα και οι επικεφαλής των ομάδων
Βρεθήκαμε, την Τετάρτη 18 Ιανουαρίου, στο Μόντε-Κάρλο του Μονακό για την έναρξη τόσο του θρυλικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο όσο και του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC) για το 2023. Είδαμε τις, σε μεγάλο βαθμό, νεοσύστατες ομάδες και μιλήσαμε με τα πληρώματα και τους επικεφαλής των ομάδων για τη νέα χρονιά και για το τι περιμένουν από αυτή.
Ο επικεφαλής ομάδας της Toyota Gazoo Racing, Jari-Matti Latvala, είπε πως πλέον τα αυτοκίνητα των τριών ομάδων είναι παρεμφερή σε επιδώσεις και η φετινή χρονιά θα είναι μια πραγματική πρόκληση για όλους. Ο καινούργιος επικεφαλής ομάδας της Hyundai Motorsport, Cyril Abiteboul, ο οποίος έρχεται από τον κόσμο της Formula 1 (ήταν επικεφαλής της Renault F1 Team), μίλησε για τις προκλήσεις που θα έχει να αντιμετωπίσει και όλα αυτά που θα έχει να μάθει τόσο για το αγώνισμα όσο και για την κουλτούρα των αγώνων ράλι.
Το πρωί της Πέμπτης 19 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε το δοκιμαστικό Shakedown στο Saint-Agnes και ταχύτερο χρόνο έκανε ο πρωταθλητής του 2022, Kalle Rovanpera (Toyota Yaris). Δεύτερος ήταν ο Thierry Neuville (Hyundai Motorsport), και τρίτος ο Elfyn Evans (Toyota Yaris).
Ο αγώνας ξεκινάει επίσημα απόψε με την πρώτη Ειδική Διαδρομή να πραγματοποιείται τη νύχτα, στις Γαλλικές Άλπεις, στο θρυλικό Col de Turini. Ο αγώνας αυτός είναι από τους πιο απαιτητικούς κυρίως λόγω των ευμετάβλητων καιρικών συνθηκών (χιόνι, πάγος, βροχή, στεγνή άσφαλτος, κτλ, – όλα μπορεί κανείς να τα συναντήσει σε μία μόνο Ειδική Διαδρομή…) αλλά απ’ ότι φαίνεται φέτος, και απ’ ότι είπαν τα πληρώματα εχθές, οι καιρικές συνθήκες θα είναι σχετικά ήπιες και έτσι και η επιλογή ελαστικών θα είναι ενδεχομένως πιο εύκολη.
Μείνετε συντονισμένοι για την εξέλιξη του αγώνα…
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.