- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Ράλι Ιαπωνίας: Αναζητούνται θεατές
Μια επεισοδιακή 2η ημέρα στο Ράλι Ιαπωνίας με 2 ακυρώσεις Ειδικών Διαδρομών
Ράλι Ιαπωνίας: Tο ράλι Hyundai i20 του Dani Sordo έπιασε φωτιά και πρώτος αυτή τη στιγμή είναι ο Elfyn Evans.
Η δεύτερη ημέρα αγώνα στο Ράλι Ιαπωνίας υπήρξε άκρως επεισοδιακή για αρκετά πληρώματα αλλά ιδιαιτέρως για τον Dani Sordo του οποίου το Hyundai i20 έπιασε φωτιά στην πρώτη κιόλας Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας και κάηκε ολοσχερώς. Ο Sordo είπε τα εξής μετά το ατύχημα: «Ξεκίνησε πολύ γρήγορα από την αρχή της Ε.Δ. Το αυτοκίνητο μύριζε έντονα βενζίνη και ακριβώς εδώ στην ευθεία η φωτιά άρχισε να βγαίνει ανάμεσα από τα καθίσματα με πολύ καπνό, οπότε σταμάτησα το αυτοκίνητο. Μετά από μερικά λεπτά άρχισε να καίγεται. Ερχόταν από πίσω και προσπαθήσαμε να τη σβήσουμε, αλλά ήταν απλά αδύνατο. Λυπάμαι για την ομάδα - να χάσεις ένα αυτοκίνητο σαν αυτό, είναι μια κακή μέρα».
Ο Gus Greensmith (Ford Puma) οοποίος μπήκε στην Ε.Δ. μετά τον Sordo έφτασε στο σημείο που είχε σταματήσει και το αυτοκίνητο καιγόταν ήδη στο πίσω μέρος. Το πλήρωμα της M-Sport Ford βγήκε να βοηθήσει προσφέροντας και τον δικό τους πυροσβεστήρα αλλά δεν είχε κανένα αποτέλεσμα. Ήταν αδύνατο να σβήσουν τη φωτιά. Η Ε.Δ. διακόπηκε, βγήκε κόκκινη σημαία και η Ε.Δ., η οποία ήταν συνολικά 23,29 χιλιόμετρα, «κόπηκε» σχεδόν στη μέση για το δεύτερο πέρασμα στο μεσημεριανό σκέλος στα 14,33 χιλιόμετρα.
Σας αποτέλεσμα του ατυχήματος ακυρώθηκε επίσης και η 2η Ε.Δ. της ημέρας και έτσι τα πληρώματα πέρασαν κατευθείαν στην 3η Ε.Δ. του πρωινού σκέλους όπου ταχύτερο χρόνο έκανε ο Elfyn Evans (Toyota Yaris). Και αυτή η Ε.Δ. όμως διακόπηκε για κάποια ώρα καθότι ο Craig Breen (Ford Puma) έπεσε σε μια μπαριέρα και σταμάτησε. Λόγω αυτού του ατυχήματος το δεύτερο πέρασμα αυτής της Ε.Δ. στο μεσημεριανό σκέλος (η τελευταία Ε.Δ. της ημέρας) ακυρώθηκε για θέματα ασφαλείας καθότι η μπαριέρα είχε υποστεί σοβαρή ζημιά.
Περιττό να σημειώσουμε ότι ηεπιστροφή της Ιαπωνίας στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA για πρώτη φορά από το 2010 δεν έχει υπάρξει έως τώρα καλή. Αξιοσημείωτο και ταυτόχρονα παράξενο είναι επίσης το γεγονός ότι ενώ την πρώτη ημέρα, πριν το ξεκίνημα του αγώνα, όπου τα πληρώματα δίνουν αυτόγραφα και παίρνουν φωτογραφίες με τους θεατές, υπήρξε πολύς κόσμος που επισκέφτηκε το Service Park και γνώρισε τους οδηγούς, μέσα στις Ειδικές Διαδρομές, και στο Service Park στο τέλος της ημέρας δεν φαίνεται να υπάρχει κανείς. Παρακολουθώντας τον αγώνα, το μόνο που μπορεί να δει κανείς είναι το όμορφο τοπίο και τα χιλιάδες δέντρα με τα πολύχρωμα φθινοπωρινά φυλλαράκια τους. Οι θεατές όμως…που είναι;
Μετά από όλο αυτό το δράμα, η γενική κατάταξη έχει ως εξής: 1ος είναι αυτή τη στιγμή ο Elfyn Evans, 2ος ο Thierry Neuville (Hyundai i20) με 3 δευτερόλεπτα διαφορά, και 3ος ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) με 5,1 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Evans. 4ος είναι ο Ott Tanak (Hyundai i20) ο οποίος είχε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων στην 3η Ε.Δ. της ημέρας, 5ος ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris), και 6ος ο Gus Greensmith (Ford Puma). O Sebastien Ogier (Toyota Yaris) έπεσε στη 10η θέση μετά από ένα κλατάρισμα που είχε στην πρώτη Ε.Δ. της ημέρας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.