Το plug-in Suzuki Across «μας περνάει απέναντι» και εξηγούμε πώς και γιατί
Ένα πακέτο με επιδόσεις, οικονομία και δυνατότητες ενός ολοκληρωμένου σύγχρονου SUV
Suzuki Across: Εκλεπτυσμένο design, εξαιρετική απόδοση και Plug-in Τεχνολογία για την απόλυτη αυτονομία.
Τι είναι
Το νέο Across είναι ένα στιβαρό και σπορ SUV εξοπλισμένο με εξελιγμένο σύστημα Plug-in Hybrid και ηλεκτρική τετρακίνηση. Είναι σε ενιαία «συσκευασία» ένα πακέτο με επιδόσεις, οικονομία και δυνατότητες ενός ολοκληρωμένου σύγχρονου SUV.
Το Suzuki Across είναι το πρώτο μοντέλο που παρέχεται από την Toyota Motor Corporation στο πλαίσιο της επιχειρηματικής συμφωνίας συνεργασίας μεταξύ των δύο ιαπωνικών εταιρειών.
Σχεδιασμός
Η δυναμική και σπορ σχεδίαση του Suzuki Across ξεχωρίζει από κάθε γωνία. Τα πολυγωνικά μοτίβα σε όλο το αμάξωμα σχηματίζουν μια τολμηρή εικόνα που αναδεικνύεται περαιτέρω από τα χαρακτηριστικά πλαστικά φτερά στους θόλους των τροχών, μια σπορ μεγάλη ανοιχτή μάσκα και έναν μπροστινό προφυλακτήρα που βοηθά στην έκφραση των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου.
Άλλα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν εξελιγμένους προβολείς LED με προβολέα διπλής δέσμης (συνδυασμός μεσαίας και μεγάλης σκάλας) και LED DRL.
Οι ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών κορυφαίας ποιότητας εφοδιάζονται στάνταρ με μαύρη γυαλιστερή επίστρωση και διακριτικό γυαλισμένο πρόσωπο.
Το Suzuki Across διατίθεται σε έξι διαφορετικά χρώματα.
Εσωτερικό
Το εσωτερικό περιβάλλον του Suzuki Across έχει σχεδιαστεί για να αναδύει μια αίσθηση άνεσης, πολυτέλειας και οδηγικής σιγουριάς. Η καλοφτιαγμένη ποιοτική ταπετσαρία και οι λεπτομέρειες σε όλη την καμπίνα συμπληρώνονται από μαλακή επένδυση στο ταμπλό και τις επενδύσεις των θυρών. Περαιτέρω βελτίωση της εμπειρίας οδηγού και συνοδηγού είναι μια οθόνη αφής 9 ιντσών που λειτουργεί με το Apple CarPlay για iPhone, Android Auto και MirrorLink για συμβατά smartphone.
Χώροι
Ενώ ο χώρος της καμπίνας έχει σχεδιαστεί για άφθονη άνεση τόσο στην πρώτη όσο και στη δεύτερη σειρά, δεν υπήρξε κανένας συμβιβασμός στον χώρο αποσκευών, παρά το υβριδικό σύνολο.
Ο μεγάλος χώρος αποσκευών των 490 λίτρων παρέχει άφθονο χώρο για την αποθήκευση αποσκευών για ένα ευρύ φάσμα τρόπων ζωής και σκοπών χρήσης του αυτοκινήτου. Για πρόσθετη ευελιξία, η δεξιά πλευρά του χώρου αποσκευών είναι εξοπλισμένη με ηλεκτρική πρίζα τάσης δικτύου (220V) και πρίζα αξεσουάρ 12V.
Το Across είναι επίσης εξοπλισμένο με μια σειρά βολικών αποθηκευτικών χώρων στην καμπίνα, συμπεριλαμβανομένων των θηκών στην πλευρά του οδηγού, του συνοδηγού, και στην κεντρική κονσόλα που υπάρχουν και οι απαραίτητες ποτηροθήκες.
Tech
Πλήρως εξοπλισμένο με τα πιο σύγχρονα έξυπνα χαρακτηριστικά ασφαλείας, το Suzuki Across προσφέρει εμπιστοσύνη και ηρεμία τόσο στον οδηγό όσο και στους επιβάτες σε κάθε ταξίδι.
Μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά ασφαλείας περιλαμβάνουν λειτουργίες υποβοήθησης οδήγησης, όπως το σύστημα Pre-Collision (PCS), Lane Tracing Assist (LTA) και Dynamic Radar Cruise Control (DRCC), που χρησιμοποιούν ραντάρ κυμάτων χιλιοστού και μονόφθαλμη κάμερα, σύστημα πριν από τη σύγκρουση (PCS), Lane Tracing Assist (LTA), υποστήριξη οδικής σήμανσης (RSA), Dynamic Radar Cruise Control (DRCC), Παρακολούθηση Τυφλού Σημείου (BSM), Ειδοποίηση κυκλοφορίας πίσω διασταύρωσης (RCTA), eCall (Εάν το όχημα εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα, το σύστημα eCall ειδοποιεί τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης με ένα τηλεφωνικό μήνυμα που περιλαμβάνει την ακριβή θέση του οχήματος), Kick Operation πίσω πόρτα κ.ά.
Κινητήριο σύνολο
Το κινητήριο σύνολο περιλαμβάνει έναν 4-κύκλινδρο βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων έμμεσου και άμεσου ψεκασμού, με μέγιστη ισχύ 185 ίππους και ροπη 227Nm και δύο ηλεκτροκινητήρες, ενώ διαθέτει αυτόματο κιβώτιο Ε-CVT.
Ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 182 ίππους και ροπή 270 Nm, ενώ ο πίσω έχει ισχύ 54 ίππους και 121 nm ροπής.
Η μέγιστη συνδυαστική ισχύς είναι 306 ίπποι, η μέγιστη ταχύτητα 180 χλμ/ώρα και το σύνολο επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 6,0’’
Η μέση αυτονομία με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας στο «EV mode» είναι 75 χλμ
Το Plug-in Hybrid σύστημα είναι εξοπλισμένο με τέσσερις λειτουργίες οι οποίες είναι: Προεπιλεγμένη λειτουργία EV, λειτουργία Auto EV/HV, λειτουργία HV και λειτουργία φορτιστή μπαταρίας που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και την κατάσταση της μπαταρίας.
Στη λειτουργία EV το όχημα κινείται εξ ολοκλήρου από την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα ακόμα και σε πλήρη επιτάχυνση. Όταν βρίσκεται σε λειτουργία Auto EV/HV και HV mode, ο κινητήρας συμβάλλει στην παροχή ισχύος όταν απαιτείται, όπως όταν πιέζεται δυνατά το γκάζι. Για αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας για τη λειτουργία EV όταν η φόρτιση είναι χαμηλή, η λειτουργία φορτιστή μπαταρίας ενεργοποιεί τον κινητήρα για να επαναφορτιστεί πλήρως η μπαταρία. Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει τάση 355 V και χωρητικότητα 50,9 Ah.
Στον δρόμο
Το υπερσύγχρονο ηλεκτρονικό σύστημα 4x4 E-Four στο Suzuki Across παρέχει στους οδηγούς γνήσιες επιδόσεις 4x4.
Το σύστημα διαθέτει έναν ανεξάρτητο πίσω κινητήρα 40 kW που λειτουργεί σε συνδυασμό με τον μπροστινό κινητήρα για να παρέχει διακύμανση ροπής εμπρός-πίσω που κυμαίνεται από 100:00 έως 20:80.
Τα πλεονεκτήματα αυτού του συστήματος περιλαμβάνουν βελτιωμένη σταθερότητα κατά την συμπεριφορά σε ολισθηρές επιφάνειες, όπως δρόμους καλυμμένους με χιόνι, και σίγουρο χειρισμό όταν στρίβουμε σε διαφορετικές επιφάνειες δρόμου.
Κεντρικό στοιχείο του συστήματος E-Four είναι το εξαιρετικά προηγμένο AWD Integrated Management (AIM), το οποίο ελέγχει όχι μόνο την κατανομή της δύναμης μετάδοσης κίνησης, αλλά και τον έλεγχο του γκαζιού του κινητήρα, τον προγραμματισμό αλλαγής ταχυτήτων, την υποβοήθηση ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης (EPS) και το φρενάρισμα, ανάλογα με την οδήγηση.
Η μπροστινή ανάρτηση με γόνατα MacPherson και η πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια παρέχουν μια «ουδέτερη», άνετη οδήγηση με ελάχιστη κλίση του αμαξώματος στις στροφές.
Κοστίζει
Οι τιμές του Suzuki Across ξεκινούν από τις 56.580 ευρώ για την έκδοση 2.5L GLX Plug-In Hybrid 306hp 4WD.
Info
Περισσότερες πληροφορίες για το Suzuki Across μπορείτε να βρείτε εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.