- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Η ATHENS VOICE στο Ράλλυ Ακρόπολις - Όλα όσα συνέβησαν στη φετινή διοργάνωση
Έτσι ήρθε για το Car Center η 3η θέση μεταξύ των Ελλήνων
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Νώντας Καρανικόλας και ο Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally 3 βρέθηκαν στο τρίτο πλήρωμα στην κατάταξη μεταξύ των Ελλήνων αγωνιζομένων και στην κατηγορία WRC3 Open.
To 66ο Ράλλυ Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία, αλλά πάντα υπάρχουν πράγματα να πούμε. Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3, ξεπέρασαν ποικίλες δυσκολίες για πετύχουν ένα σπουδαίο αποτέλεσμα. Ξετυλίγουμε την ιστορία από την αρχή… Όντως το Ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώθηκε και τώρα που η σκόνη έχει αρχίσει να κάθεται για τα καλά στα βουνά που φιλοξένησαν τις Ειδικές Διαδρομές του αγώνα, ήρθε η ώρα ενός πιο ψύχραιμου απολογισμού. Στην προκειμένη περίπτωση, μοιάζει σαν μία μικρή όμορφη ιστορία, ένα «παραμύθι» που δεν έχει μάγισσες, αλλά μαγικό αποτέλεσμα. Και αυτό θέλει να μοιραστεί το πλήρωμα του Car Center. Όλα ξεκίνησαν μετά το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που διεξήχθη στα μέσα Ιουνίου. Η επιτυχία των Νώντα Καρανικόλα και του συνοδηγού του Γιώργου Κακαβά με το θηριώδες Ford Escort WRC, που προετοίμασε «από το 0» η Car Center, δεν κέρδισε απλά την κατηγορία Sporting, αλλά άφησε υποσχέσεις για ακόμα καλύτερες επιδόσεις.
Έτσι, ρίχτηκε στο τραπέζι η ιδέα της συμμετοχής στο Ράλλυ Ακρόπολις, τον δέκατο γύρο του παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Και εκεί, με ελάχιστο διαθέσιμο χρόνο -μην ξεχνάμε ότι βρισκόμαστε στην Ελλάδα, την χώρα του καλοκαιριού, που ο Αύγουστος ισοδυναμεί με ουσιαστικά ανύπαρκτο μήνα- έπρεπε όλα να «τρέξουν» αστραπιαία και αποτελεσματικά. Η μάχη με τον χρόνο περιελάμβανε εξεύρεση αυτοκινήτου, χορηγική υποστήριξη αλλά και ένα σωρό διαδικαστικά θέματα που έπρεπε να δρομολογηθούν. Σε αυτό έπαιξε τεράστιο ρόλο η οργανωτική εμπειρία σε θέματα αγώνων του Car Center αλλά και η έντονη επιθυμία όλων των συντελεστών για συμμετοχή στο μεγάλο αγώνα.
Η δημιουργία της κατηγορίας WRC3 από φέτος έφερε στην αγορά το μοναδικό διαθέσιμο αυτοκίνητο, το Ford Fiesta Rally3 που προετοιμάζει η M-Sport Poland. Με άμεσες και αστραπιαίες κινήσεις το πλήρωμα βρέθηκε κατακαλόκαιρο στα δάση, βορειοδυτικά της Κρακοβίας για να δοκιμάσει το Fiesta Rally3 που το ενέκρινε. Η συμφωνία ολοκληρώθηκε και πλέον η ομάδα είχε να ετοιμάσει τα «εδώ» θέματα που σχετιζόταν με τον αγώνα. Προετοιμασία, δοκιμές προπόνησης, αναγνωρίσεις επί χάρτου, προγραμματισμός και κάπου μέσα σε όλα αυτά και λίγος χρόνος για δουλειές, για φυσική κατάσταση κλπ.
Και ήρθε η «ώρα 0», η εβδομάδα του αγώνα, εκεί που τα «ψέματα» τελειώνουν και αρχίζει η φάση της υλοποίησης του ονείρου. Το οποίο πραγματοποιήθηκε σε κάθε ξεχωριστό πλάνο, σε κάθε λεπτομέρεια, σε κάθε καρέ. Γιατί ότι ονειρεύτηκαν ο οδηγός Νώντας Καρανικόλας, ο συνοδηγός του Γιώργος Κακαβάς και όλο το Car Center, μετουσιώθηκε σε πραγματικότητα: Τρίτο πλήρωμα στην κατάταξη μεταξύ των Ελλήνων αγωνιζομένων και τρίτο πλήρωμα στην κατηγορία WRC3 Open, χωρίς μάλιστα να γίνει χρήση του καθεστώτος superally, που σημαίνει επανεκκίνηση μετά από εγκατάλειψη. Ο αγώνας βγήκε με την μία. Με κούραση, εξάντληση, αλλά ατόφιος. Ολόκληρος. Και αυτό είναι που πολλαπλασιάζει τα συγχαρητήρια! Και εμάς χαρούμενους και υπερήφανους για το πλήρωμα!
Την συμμετοχή του Car Center στο Ράλλυ Ακρόπολις υποστήριξαν οι εταιρείες HBBODY (συστήματα μίξεως χρωμάτων αυτοκινήτων), Castrol (λιπαντικά), Inter Cars (ανταλλακτικά αυτοκινήτων), Mediapharm (φαρμακευτικά προϊόντα) και ΛΟΞΑΣ (εξοπλισμοί συνεργείων αυτοκινήτων), ενώ την επικοινωνιακή υποστήριξη είχε η ATHENS VOICE.
Ο Νώντας Καρανικόλας είπε:«Είμαι πολύ χαρούμενος με ότι καταφέραμε. Κυρίως για το ότι είμασταν ανταγωνιστικοί σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, απέναντι μάλιστα σε πληρώματα που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα Junior WRC. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί όλα αυτά τα παιδιά του Junior είχαν στην χειρότερη περίπτωση οκταπλάσια εμπειρία από συμμετοχή σε αγώνες μέχρι τώρα σε σχέση με εμάς… Προσωπικά είμαι ικανοποιημένος από τον ρυθμό που διατήρησα σε όλο τον αγώνα, που δεν ταλαιπώρησα το αυτοκίνητο και δεν προξένησα ζημιές σε αυτό. Ήταν μία καθαρή οδήγηση, αλλά δεν ήρθε αβασάνιστα. Μετά τα μέσα του σκέλους του Σαββάτου έκανε την εμφάνισή της η κούραση που με επηρέασε στην απόδοση, κάτι που φαίνεται και στους χρόνους που σημειώσαμε. Ήταν δύσκολος αγώνας, δημιουργούσε εύκολα εξάντληση για τα ερασιτεχνικά πληρώματα, αλλά ξεπεράσαμε τον εαυτό μας. Πλέον στοχεύουμε στο μέλλον, όπου αυτό που θα προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε είναι γενικότερα το επίπεδο της προετοιμασίας μας, αλλά και να προχωρήσουμε σε νέες σημειώσεις για τις Ειδικές Διαδρομές» ενώ ο Γιώργος Κακαβάς συμπλήρωσε: «Ήταν το πρώτο μου Ακρόπολις και αυτό από μόνο του είναι ένα τεράστιο βήμα για εμένα. Το να πάρεις το ‘’βάπτισμα του πυρός’’ σε ένα αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος είναι από μόνο του ένα μικρό θαύμα και ένα μεγάλο όνειρο. Πιστεύω ότι ανταποκρίθηκα στις απαιτήσεις του αγώνα και ευχαριστώ τον Νώντα για την εμπιστοσύνη και την ευκαιρία που μου έδωσε να είμαστε πλήρωμα, που πετύχαμε μάλιστα κορυφαίες διακρίσεις».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.