Η Athens Voice με το Car Center στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Με το εργοστασιακό Ford Fiesta Rally3 της Car Center, με πλήρωμα τους Νώντα Καρανικόλα και Γιώργο Κακαβά
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Η Athens Voice στην παγκόσμια γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού με Ford Fiesta Rally3 και πλήρωμα τους Νώντα Καρανικόλα και Γιώργο Κακαβά.
Ένας αγώνας απόλυτα συνυφασμένος με την Αθήνας μας, το εμβληματικό μνημείο της οποίας έδωσε και το όνομά της στον μεγάλο μας αγώνα.
Έτσι, η Athens Voice «συμμετέχει» στο 66ο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με το εργοστασιακό Ford Fiesta Rally3 της Car Center, με πλήρωμα τους Νώντα Καρανικόλα-Γιώργο Κακαβά, που έχουν στόχο την διάκριση με αξιώσεις στην κατηγορία τους.
Με σειρά δεκάδων συμμετοχών στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από όλες τις παραμέτρους δραστηριοτήτων, το Car Center εκτός από την πλούσια εμπειρία που έχει αποκτήσει, είναι και μία από τις ομάδες που τεχνικά έχει συνδέσει την παρουσία της με αυτοκίνητα των κορυφαίων κατηγοριών διαχρονικά, πολλά από τα οποία προέρχονταν από εργοστασιακές συμμετοχές.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς θα κληθούν να αντιμετωπίσουν τις δύσκολες συνθήκες του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που ως κλασσική διοργάνωση θα είναι σκληρό, με στενές και άλλοτε φαρδιές Ειδικές Διαδρομές, τεχνική χάραξη, ενώ οι συμμετέχοντες θα έχουν να αντιμετωπίσουν εκτός από την μάχη με το χρονόμετρο, και τις φυσικές συνθήκες. Από χωματόδρομους που θα παράγουν πυκνά σύννεφα σκόνης, μέχρι πιθανόν υψηλές θερμοκρασίες, αλλά και ίσως βροχή και λάσπη. Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι απρόβλεπτο και αυτή είναι η ομορφιά του!
Ο αγώνας ξεκινά σήμερα, Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου, με την μεγαλοπρεπή Υπερειδική Διαδρομή μέσα στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, αποτελείται συνολικά από 16 Ειδικές Διαδρομές, θα έχει την βάση του στην Λαμία, ενώ τερματίζει το μεσημέρι της Κυριακής 11 Σεπτεμβρίου.
Σχεδιασμένο και αναπτυγμένο από την M-Sport Poland, το οικονομικά αποδοτικό τετρακίνητο Fiesta Rally3 αποτελεί ένα «σημαντικό σκαλοπάτι» για νέους οδηγούς που θέλουν να αποκτήσουν εμπειρία στα τετρακίνητα αγωνιστικά αυτοκίνητα που συμμετέχουν στα ράλι.
Να σημειώσουμε εδώ ότι το Fiesta Rally3 σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την M-Sport, που είναι ο πρώτος μέχρι στιγμής μοναδικός κατασκευαστής που προσφέρει αυτοκίνητο για κάθε βαθμίδα της FIA Rally Pyramid.
Τη συμμετοχή του Car Center υποστηρίζουν οι εταιρείες HB BODY (συστήματα μίξεως χρωμάτων αυτοκινήτων), Castrol (λιπαντικά), Inter Cars (ανταλλακτικά αυτοκινήτων), Mediapharm (φαρμακευτικά προϊόντα) και ΛΟΞΑΣ Α.Ε. (εξοπλισμοί συνεργείων αυτοκινήτων).
Ο Νώντας Καρανικόλας είπε: «Είναι σημείο αναφοράς το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις για την χώρα μας γενικότερα, αλλά και για το WRC ειδικά. Και είμαι πολύ χαρούμενος που θα πάρω μέρος στον μεγάλο μας αγώνα, για δεύτερη φορά ως οδηγός. Φέτος θα έχουμε στην διάθεσή μας ένα εργοστασιακά προετοιμασμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο, το Ford Fiesta Rally3 με το οποίο θα προσπαθήσουμε να φανούμε ανταγωνιστικοί στην εν λόγω κατηγορία. Το γεγονός ότι με ίδιο αυτοκίνητο συμμετέχουν και τα πληρώματα της κατηγορίας Junior WRC της οποίας ο τίτλος θα κριθεί στην Ελλάδα, ανεβάζει το επίπεδο του συναγωνισμού και σε κάθε περίπτωση μόνο κερδισμένοι θα βγούμε μέσα από αυτή την διαδικασία. Γνωρίζω τις δυσκολίες του αγώνα, κυρίως στις επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές, γιατί το οδόστρωμα θα χαλάσει αρκετά, αλλά αυτές είναι οι συνθήκες και αυτές καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε. Οδηγήσαμε για πρώτη φορά το Fiesta Rally3 πριν λίγες ημέρες στην Πολωνία και μπορέσαμε να διαπιστώσουμε τις δυνατότητές του. Είναι και αυτές που θα προσπαθήσουμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο για να έρθουμε όσο πιο κοντά στον στόχο μας γίνεται, που είναι η διάκριση στο σύνολο του αγώνα στην κατηγορία μας WRC3 και φυσικά ο τερματισμός όσο γίνεται υψηλότερα σε αυτήν. Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τους χορηγούς μας για την υποστήριξή τους στο εγχείρημά μας, όπως και όλη την ομάδα των μηχανικών της M-Sport που θα φροντίζουν να έχουμε ένα άρτιο αυτοκίνητο σε όλη την εξέλιξη του αγώνα. Αποτελεί ξεχωριστή χαρά και τιμή το γεγονός ότι η συμμετοχή μας θα συστεγάζεται στο Service Park της Λαμίας με όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Junior WRC, αλλά θα βρίσκεται επίσης στο ίδιο camp με την εργοστασιακή ομάδα της M-Sport Ford!»
Ο Γιώργος Κακαβάς είπε: «Όντας “γεννημένος” στον χώρο του αυτοκινήτου λόγω της οικογενειακής επιχείρησης αυτοκινήτων στην περιοχή της Λαμίας, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και ιδιαίτερα οι αγώνες αυτοκινήτων αποτελούν για εμένα ένα “μικρόβιο” που υπήρχε εξαιτίας του πατέρα μου και αυτό γιατί ήταν συνοδηγός αγώνων αλλά και του Πάνου Χατζητσοπάνη, που είναι θείος μου. Από μικρή ηλικία έβλεπα διάφορα βιντεάκια από αγώνες του WRC, κυρίως του Colin Mcrae, του Loeb και φυσικά του Πάνου, με το όνειρο ότι ίσως μια μέρα καταφέρω να βρεθώ σε ένα αγωνιστικό και σε κάποιον αγώνα Ράλι ή ακόμα και σε ένα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Η αρχή του ονείρου ξεκίνησε όταν ο Νώντας Καρανικόλας μου πρότεινε να συμμετάσχω μαζί του ως συνοδηγός στο φετινό Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, κάτι που από τη πρώτη στιγμή με ενθουσίασε και στη συνέχεια στο Ράλι Φθιώτιδος. Με τον Νώντα γνωριστήκαμε πριν από περίπου 3 χρόνια όταν είχε έρθει στη Λαμία για να αγωνιστεί στο - τότε πολύ βροχερό- Ράλι Φθιώτιδος απ’ όπου και αποκτήσαμε μια πολύ ωραία σχέση, τόσο φιλική όσο και επαγγελματική. Η ανυπομονησία και ο ενθουσιασμός είναι μεγάλος όπως και η προσμονή που νιώθω που θα μπορέσω να συμμετάσχω στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και να πραγματοποιήσω ένα από τα όνειρά μου».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.