- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Το Fiat 500e δρομολογεί τις αλλαγές της επόμενης δεκαετίας
Το θρυλικό μοντέλο της Fiat «500» που αποτελεί πηγή έμπνευσης από το 1957, έρχεται αυτή τη φορά για να αλλάξει σελίδα στην ηλεκτροκίνηση
Στην ηλεκτρική του εκδοχή το Fiat 500e, δρομολογεί τις αλλαγές της επόμενης δεκαετίας.
Mε την προσθήκη της νέας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης, η οικογένεια Fiat 500 αλλάζει σελίδα στην ηλεκτροκίνηση, με μια ολιστική προσέγγιση για τη νέα εποχή της αυτοκίνησης που σέβεται τον χρήστη του αυτοκινήτου, το κοινωνικό σύνολο και το φυσικό περιβάλλον.
Τι είναι
Το θρυλικό μοντέλο της Fiat «500» που αποτελεί πηγή έμπνευσης από το 1957, έρχεται αυτή τη φορά για να αλλάξει σελίδα στην ηλεκτροκίνηση.
Γνωριμία
Το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Fiat 500 με ξεχωριστό στιλ, έξυπνες επιλογές και μοναδικές λύσεις εξατομίκευσης, προσφέρει μια νέα οπτική στο θέμα της ηλεκτροκίνησης, αποτελώντας μια από τις πλέον προσιτές επιλογές αμιγούς ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Στα highlights του μοντέλου σημειώνουμε ότι είναι η πρώτη φορά στην κατηγορία που ένα ηλεκτρικό μοντέλο είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις αμαξωμάτων, hatchback, cabrio και 3+1 (με ανάστροφα ανοιγόμενη πόρτα στην δεξιά πλευρά του μοντέλου), αλλά και για πρώτη φορά που ο αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει το επίπεδο αυτονομίας του αυτοκινήτου του.
Η σχεδιαστική προσέγγιση του νέου αμιγώς ηλεκτρικού 500 αποτελεί φυσική εξέλιξη του σχεδίου με το οποίο ο Dante Giacosa δημιούργησε το πρώτο 500, ένα μοντέλο που σήμερα αποτελεί έκθεμα του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης.
Οικείο και παράλληλα εντελώς νέο, το ηλεκτρικό 500 διατήρησε τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του θρυλικού μοντέλου εξελίσσοντας τα σε ένα νέο επίπεδο που χαρακτηρίζεται από τις νέες εξελίξεις στον τομέα της συνδεσιμότητας και βέβαια της αρχιτεκτονικής ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου.
Το ξεχωριστό στιλ του νέου ηλεκτρικού 500 ήδη έχει κερδίσει τους ειδικούς του χώρου, κατακτώντας το βραβείο Red Dot Design Award 2020. Παράλληλα το νέο μοντέλο είναι υποψήφιο και στο θεσμό Car Of The Year του 2021, κορυφαία διάκριση που έχει κατακτήσει και η υπάρχουσα γενιά του μοντέλου.
Στον δρόμο
Η νέα πλατφόρμα του ηλεκτρικού 500 σχεδιάστηκε ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης ανάλογα με την έκδοση 70 kw (95 ίπποι) ή 87 kW (118 ίπποι) που εξασφαλίζει άμεση απόκριση και εξαιρετικά καλές επιδόσεις (0-100χλμ./ώρα σε 9’’ ή 9,5’’ ανάλογα με την έκδοση).
Ανάλογα με την έκδοση που θα επιλέξει ο αγοραστής, η αυτονομία είναι 180 ή 320 χιλιόμετρα, με βάση το νέο αυστηρότερο πρωτόκολλο WLTP.
Τα επίπεδα αυτονομίας αυξάνονται σημαντικά ξεπερνώντας τα 460χλμ. σε χρήση αμιγώς σε αστικές συνθήκες.
Το κυριότερο είναι πως το ηλεκτρικό 500 μέσα σε μόλις 5 λεπτά μπορεί να φορτιστεί με αρκετή ενέργεια που θα του εξασφαλίσει 50χλμ. διαδρομών. Παράλληλα σε συνδυασμό με το γεγονός ότι σε μόλις 35 λεπτά το ποσοστό φόρτισης μπορεί να φτάσει στο 80%, το ηλεκτρικό 500 ουσιαστικά απαλλάσσει τον χρήστη από το άγχος της διαδικασίας φόρτισης.
Οι έξυπνες λύσεις συνεχίζονται και μέσω των διαθέσιμων επιλογών λειτουργίας που περιλαμβάνουν και την πρωτοποριακή λειτουργία «Sherpa», όπου το αυτοκίνητο προσαρμόζει τη λειτουργία του και προτείνει στον οδηγό τη βέλτιστη διαδρομή ώστε να φτάσει στον προορισμό του με βάση τη διαθέσιμη αυτονομία.
Ακόμα μια πρωτιά στην κατηγορία είναι η δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, χαρακτηριστικό που έγινε εφικτό χάρη στην εφαρμογή μιας σειράς προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS).
Τέλος να αναφέρουμε ότι η Fiat εξέλιξε έναν μοναδικά πρωτότυπο, με ρετρό πινελιές ηλεκτρικό ήχο, που κάνει το 500e να ξεχωρίζει και δίκαια!
Τιμές
Το νέο ηλεκτρικό Fiat 500e είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά με τιμές που ξεκινούν από τις 23.735 ευρώ για την έκδοση 500 BEV Mid HB 320km.
Η τιμή περιλαμβάνει το όφελος που προκύπτει από τα κίνητρα που προσφέρει το κράτος για την αγορά αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.
Info
Περισσότερες πληροφορίες για ηλεκτροκίνητο Fiat 500e εδώ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.