- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Η υπέροχη εμπειρία του να ζεις με το ηλεκτροκίνητο Honda e
Είναι σχεδόν κινηματογραφική εμπειρία να οδηγείς το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Honda
Το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο Honda e θέτει νέα τεχνολογικά πρότυπα στην κατηγορία συμπαγών EV.
Τι είναι
> Είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Honda (https://www.honda-cars.gr/range/HONDA-e/) που ενσαρκώνει το όραμα της μάρκας για άνετες μετακινήσεις στην πόλη, με σύγχρονο, ξεχωριστό και μινιμαλιστικό στυλ
Κινηματογραφική Εμπειρία
> Όταν το όχημα είναι σταθμευμένο – ακόμα και όταν φορτίζεται – οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση στις λειτουργίες «My Room» της οθόνης, με το Wi-Fi hotspot της Honda, που κάνει το αυτοκίνητο κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό μέσον μεταφοράς. Οι χρήστες μπορούν να παρακολουθούν βίντεο και να έχουν πρόσβαση στο Internet από τις δικές τους φορητές συσκευές ή, να προάγουν μια κινηματογραφική εμπειρία σε ανώτερα επίπεδα, με υπηρεσίες streaming μέσω της θύρας HDMI στην κεντρική κονσόλα.
Σχεδίαση
> Σχεδιασμένο με έμφαση στη λειτουργικότητα και χρηστικότητα, το Honda e χαρακτηρίζεται από μία λεία, κομψή και αεροδυναμική εμφάνιση.
> Από τα ιδιαίτερα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα LED και το κρυστάλλινο κάλυμμα της θύρας φόρτισης, μέχρι τις λείες επιφάνειες που βελτιστοποιούν την αεροδυναμική απόδοση και την απουσία θορύβων.
> Στην εικόνα του καθαρού προφίλ συμβάλλουν οι κρυφές λαβές θυρών που δεν εξέχουν, ενώ αναδύονται από το πλάι του αυτοκινήτου καθώς ο οδηγός πλησιάζει με το τηλεχειριστήριο ή ενεργοποιεί το ψηφιακό κλειδί μέσω της εφαρμογής για smartphone My Honda+.
> Στο πλαίσιο της αεροδυναμικής σχεδιαστικής φιλοσοφίας, οι κεραίες ραδιοφώνου, GPS και κινητής τηλεφωνίας είναι ενσωματωμένες στο πάνω άκρο του πίσω παρμπρίζ.
> Σε αρμονία με το απλό εξωτερικό, στο εσωτερικό χρησιμοποιούνται καλαίσθητα, σύγχρονα υλικά που συνθέτουν ένα χαλαρό και άνετο περιβάλλον, όπου οι επιβάτες μπορούν να απομονώνονται από τη θορυβώδη ζωή της πόλης.
> Το μεγάλο μεταξόνιο προσφέρει ευρυχωρία εφάμιλλη με αυτή των αυτοκινήτων μεγαλύτερης κατηγορίας, ενώ η ευκολία εισόδου/εξόδου ενισχύει την αίσθηση άνεσης του εσωτερικού.
> Εμφατικά στοιχεία αυτής της σχεδιαστικής φιλοσοφίας είναι το Side Camera Mirror System (SCMS) που αντικαθιστά τους παραδοσιακούς εξωτερικούς καθρέπτες με συμπαγείς κάμερες, οι οποίες προβάλλουν live εικόνες σε δύο οθόνες 6’’ ιντσών μέσα στο αυτοκίνητο.
> Η τεχνολογία των καμερών, που αποτελεί πρωτιά στην κόμπακτ κατηγορία, προσφέρει σημαντικά οφέλη στους τομείς της ασφάλειας, αεροδυναμικής και χωροταξίας.
> Οι οριζόντιες γραμμές των οθονών αφής LCD 12,3” πλήρους πλάτους επιτείνουν την αίσθηση ευρυχωρίας, με μεγάλη ορατότητα χάρη στο πανοραμικό παρμπρίζ. Επιπλέον, το μάκτρο του υαλοκαθαριστήρα είναι κρυμμένο για να μην εμποδίζει την ορατότητα.
> Ο φαρδύς πίσω πάγκος-κάθισμα αποτελείται από καθίσματα υψηλής ποιότητας που θυμίζουν καναπέ, προσθέτοντας ένα ακόμα ξεχωριστό στοιχείο στο μοντέρνο περιβάλλον της καμπίνας.
> Η προσαρμοζόμενη κεντρική κονσόλα προσφέρει ευέλικτους αποθηκευτικούς χώρους κάτω από τις θύρες φόρτισης και διασύνδεσης για εύκολη πρόσβαση και ενσωματώνει μία συρταρωτή ποτηροθήκη και μια υποδοχή για κινητό τηλέφωνο που μπορεί να τοποθετηθεί μπροστά, πίσω ή απλά να αποθηκευτεί.
> Ο χώρος αποσκευών προσφέρει μέγιστη χωρητικότητα 171 λίτρα με τα πίσω καθίσματα όρθια και χωρίς σκαλοπάτι για εύκολη φόρτωση. Με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα δημιουργείται ένα επίπεδο πάτωμα φόρτωσης, με χωρητικότητα τα 861 λίτρα (μέχρι την οροφή).
Τεχνολογία
> Το Honda e διαθέτει προηγμένη τεχνολογία και εξελιγμένη έξυπνη συνδεσιμότητα για να μπορούν οι επιβάτες να ακολουθούν τις τάσεις της εποχής θέτοντας έτσι νέα τεχνολογικά πρότυπα στην κατηγορία συμπαγών EV, με διαισθητικές υπηρεσίες infotainment και συνδεδεμένες εφαρμογές που ενσωματώνονται στο σύγχρονο τρόπο ζωής μέσω δύο οθονών αφής 12,3”, του ψηφιακού βοηθού Honda Personal Assistant ή της εφαρμογής smartphone My Honda+.
> Τη μεγαλύτερη επιφάνεια του ψηφιακού ταμπλό επόμενης γενιάς καταλαμβάνουν δύο οθόνες αφής LCD 12,3”. Αυτές είναι οι πρωταρχικές οθόνες infotainment, που παρέχουν πρόσβαση σε μία σειρά έξυπνων εφαρμογών και υπηρεσιών. Η προηγμένη διεπαφή είναι διαισθητική, εξατομικεύσιμη, με εφαρμογές που απεικονίζονται δίπλα-δίπλα και ελέγχονται μέσω ‘διαισθητικών’ χειρονομιών, γνωστών από τη χρήση smartphone (pinch & swipe).
> Μία ψηφιακή οθόνη TFT 8” μπροστά από τον οδηγό προβάλλει βασικές πληροφορίες του οχήματος, όπως κατάσταση ισχύος και φόρτισης, επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης (drive mode) και λεπτομέρειες συστημάτων ασφαλείας. Οι οδηγοί μπορούν να εξατομικεύουν το περιεχόμενο και τη διάταξη των πληροφοριών από τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδήγησης (ADAS) που θα προβάλλονται.
> Η προηγμένη τεχνολογία απλουστεύει την οδηγική εμπειρία με ένα ψηφιακό σύστημα που επιτρέπει ασφαλή πρόσβαση στο αυτοκίνητο μέσω smartphone και με σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί το οποίο ξεκλειδώνει, συνδέει και προετοιμάζει το Honda e για εκκίνηση όποτε ο οδηγός πλησιάζει το αυτοκίνητο.
> Πέρα από τη συνδεσιμότητα Bluetooth, πολλές θύρες σύνδεσης κάτω από την κεντρική κονσόλα διευκολύνουν τη φόρτιση και τη σύνδεση των συσκευών. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται HDMI, ενώ επίσης και δύο θύρες USB για τους εμπρός επιβάτες, και δύο ακόμα πίσω.
> Σε επίπεδο ασφάλειας, το Honda e προσφέρει ολοκληρωμένη γκάμα προηγμένων τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας και βοηθημάτων οδηγού μέσω της τεχνολογίας Honda Sensing.
Ηλεκτροκινητήρας
> Ο ηλεκτροκινητήρας υψηλών επιδόσεων παρέχει εξαιρετική αίσθηση ροπής, αν και είναι από τους πιο συμπαγείς στην κατηγορία.
> Η βασική έκδοση 136 ίππων του Honda e, με ροπή 315Nm, επιταχύνει 0-100 χλμ/ώρα σε 9,0 δευτερόλεπτα.
> Η έκδοση Honda e Advance αποδίδει έως 154 ίππους με ίδια ροπή 315Nm και επιταχύνει 0-100 χλμ/ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα.
> Η υψηλής χωρητικότητας μπαταρία ιόντων λιθίου 35,5 kWh συμβάλλει σε μία ισορροπία χαμηλού βάρους, ικανότητας ταχείας φόρτισης 80% σε 30 λεπτά, και αυτονομίας έως 222 km (WLTP) στη βασική έκδοση Honda e.
> Το Honda e Advance με προαιρετικές ζάντες 17” πετυχαίνει αυτονομία 210 km (WLTP).
> Επίσης ένα μοναδικό σύστημα θερμικής διαχείρισης βελτιστοποιεί τη φόρτιση της μπαταρίας στις υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, ώστε το αυτοκίνητο να διατηρεί τη βέλτιστη αυτονομία, επιτρέποντας παράλληλα συχνότερες ταχείες φορτίσεις DC.
Στον δρόμο
> Η νέα πλατφόρμα για EV έχει σχεδιαστεί για ηλεκτρικές επιδόσεις με εξαιρετικά χαρακτηριστικά οδήγησης σε περιβάλλον πόλης. Οι συμπαγείς διαστάσεις, μικρός κύκλος στροφής 4,3 μ., κατανομή βάρους 50:50 και χαμηλό κέντρο βάρους χαρίζουν στο αυτοκίνητο ένα σπορ και δυναμικό χαρακτήρα.
> Το αποτέλεσμα είναι μία αθόρυβη, ομαλή και απολαυστική οδήγηση με άμεση επιτάχυνση για άνετη οδήγηση σε κυκλοφοριακά επιβαρυμένους δρόμους.
> Το Honda e προσφέρει επίσης το σύστημα Single Pedal Control System για βελτιωμένη απόδοση σε συνθήκες πόλης. Όταν είναι ενεργοποιημένο, το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει ομαλά, να επιβραδύνει και να σταματά το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού.
> Το Single Pedal Control System προσφέρει επίσης αυξημένη ευστάθεια, κυρίως στη φάση της επιβράδυνσης, παρέχοντας τον οδηγό αυξημένο έλεγχο και πιο ομαλή προοδευτικότητα στις στροφές ακόμα και στο χιόνι.
> Εκτός από το Single Pedal Control, το Honda e also έχει δύο προγράμματα λειτουργίας (drive modes) Normal, για άνετη, αθόρυβη οδήγηση στην πόλη και Sport, για ταχύτερη απόκριση.
> Το Honda e προσφέρει αυτονομία 222 χλμ. (WLTP)
> Ζάντες 16” για τη βασική έκδοση Honda e και 17” για την έκδοση Advance.
Τιμή
> Το Honda e διατίθεται σε δύο εκδόσεις, την βασική και την Advance, και οι τιμές του διαμορφώνονται στα 35.990 ευρώ για τη βασική έκδοση και στα 38.990 ευρώ λιανική τιμή για την έκδοση Advance.
> Όλα τα μοντέλα Honda e επωφελούνται από την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», η οποία μειώνει δραστικά την τιμή.
Info
> Πληροφορίες για Honda e στο: https://www.honda-cars.gr/range/HONDA-e/
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.