- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Chaos: Τελικά θα υπάρξει το ελληνικό hypercar των 3.000 ίππων;
Μια «βόμβα» της αυτοκίνησης που μάλλον δεν θα υπάρξει

Τελικά υπάρχει το ελληνικό hypercar Chaos και γιατί υπάρχουν τόσες αμφιβολίες από ειδικούς και μη.
Κατενθουσιασμένοι ξεκινήσαμε την μέρα μας με τις πρώτες εικόνες του ελληνικού hypercar Chaos. Δικαιολογήμενα ίσως, η έλλειψη ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας προκαλεί αφέλεια, πόσο δε μάλλον όταν οι εικόνες είναι τόσο εντυπωσιακές και τα νούμερα τόσο εξωπραγματικά. Ποιος δεν θα ήθελε να είναι αλήθεια;
Όμως τα στοιχεία δείχνουν ότι το εγχείρημα είναι πολύ, πολύ δύσκολο αν όχι αδύνατο. Το δούλεμα για τις εικόνες του Chaos -για τον αν υπάρχει πρωτότυπο και αυτά δεν είναι απλά ένα εξαιρετικό photoshop- πάει σύννεφο στα social media από ειδικούς και μη. Υπάρχει πρωτότυπο άραγε, έστω και στα σκαριά; Δύσκολο να ειπωθεί με βεβαιότητα αλλά πιθανότητες -δυστυχώς- κλίνουν προς το όχι.
Ένας βασικός λόγος είναι τα χαρακτηριστικά που ανακοινώνει η εταιρεία. Είναι σχεδόν απίθανο να υπάρξει αυτοκίνητο που μπορεί να κυκλοφορεί στο δρόμο και να πιάνει τα 100 χλμ./ ώρα σε 1,55 δευτερόλεπτα. Έχει καταναλωθεί αρκετό «μελάνι» από ειδικούς που εξηγούν γιατί δεν γίνεται. Αυτό από μόνο του είναι ένα στοιχείο που δημιουργεί τρομέρες αμφιβολίες για την ύπαρξη του Chaos. Είναι και άλλα πολλά, όπως ότι για την κατασκευή του θα χρησιμοποιηθεί και zylon -ένα πανάκριβο υλικό που μέχρι τώρα μόνο κατασκευαστές όπως η NASA έχουν χρησιμοποιήσει.
Επίσης εύλογα εγείρονται αμφιβολίες κατά πόσον μπορεί ένας έλληνας κατασκευαστής να υλοποιήσει κάτι που δεν έχουν καταφέρει μεγαθήρια όπως η Tesla, η Toyota ή η Porsche. Και δεν έχει να κάνει με την ικανότητα. Η Ferrari είχε ας πούμε για χρόνια έλληνα αεροδυναμιστή. Για να υλοποιηθούν σχέδια όπως το Chaos απαιτείται τεράστια τεχνογνωσία, απίστευτες εγκαταστάσεις και ατελείωτο χρήμα. Τα διαθέτει αυτά η εταιρεία που εμπνεύστηκε το Chaos; Κανένας δεν ξέρει με σιγουριά.
Ναι, θα θέλαμε να είναι αλήθεια, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε, αλλά το Chaos μάλλον θα παραμείνει στα (υπέροχα) σχέδια και τελικά δεν θα είναι το ελληνικό hypercar που θα ταράξει τον πλανήτη της αυτοκίνησης.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
197 ίπποι με την κορυφαία ποιότητα και αξιοπιστία της MG
Τις εντυπώσεις –τόσο αισθητικά όσο και τεχνολογικά– κερδίζει το νέο πλήρως ψηφιακό cockpit με το νέο σύστημα infotainment
Το νέο Volkswagen Tiguan έχει ευρύχωρο εσωτερικό και είναι ιδανικό για οικογενειακές περιπέτειες
O Πιάστρι φεύγει μπροστά, ο Φερστάπεν οδηγεί «δύσκολο» διθέσιο και η ορατή απουσία του αεροδυναμιστή Άντριαν Νιούι από τη Red Bull
Εκεί που ψάχναμε να βρούμε λύσεις για να «βγάλουμε» από τα κέντρα τα τεράστια SUV, τώρα διαφημίζουμε τα ίδια θηριώδη σε μέγεθος και βάρος αυτοκίνητα ως λύση για την αστική μετακίνηση…
Τα Mille Miglia δεν είναι απλά ένας αγώνας. Είναι μια εμπειρία ζωής. Είναι μια συλλεκτική εμπειρία.
Τα φώτα ημέρας έχουν το σχήμα του ελληνικού γράμματος «Σ», τα παράθυρα είναι σε σχήμα φύλλου ελιάς και η σιλουέτα του αναπαριστά τις καμπύλες του δελφινιού
Ο Σένα, για τους φίλους «Μπέκο», έκανε ό,τι κάνουν όλοι οι πρωταθλητές, αλλά λίγο περισσότερο: πίεζε τον εαυτό του πέρα από τα όρια, μετατόπιζε διαρκώς το σημείο θραύσης
Nέα σχεδίαση τόσο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, με κάθε έκδοση να προσφέρει μια πιο ξεχωριστή εμφάνιση.
Ένας αγώνας με πολλή ιστορία μπαίνει για πρώτη φορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα
Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει για τους χώρους του, το εργονομικά σχεδιασμένο εσωτερικό και την προσοχή στη λεπτομέρεια
Mια αποτελεσματική, πρακτική, προσιτή και οικολογική λύση για τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης αλλά και για ξέγνοιαστα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων
Ψυχογραφία ενός beautiful loser και η νικηφόρα τριάδα Πιάστρι, Φερστάπεν, Λεκλέρ
Το αυτοκίνητο που αναμένεται να δημιουργήσει εκ νέου ρεκόρ πωλήσεων παγκοσμίως στην αγορά αυτοκινήτων της κατηγορίας B
Ίδιο ξεχωριστό στιλ, νέα εμπειρία ηλεκτροκίνησης
Η κυριαρχία της McLaren συνεχίστηκε
Δεν απευθύνεται σε όσους δεν έχουν ανησυχίες, αλλά σε εκείνους που αμφισβητούν τα πάντα και τελικά αποφασίζουν να προχωρήσουν
Το τεχνολογικά εξελιγμένο πλαίσιο της νέας Χ2 εξασφαλίζει αρμονική ισορροπία μεταξύ της σπορ, ευέλικτης συμπεριφοράς από τη μία πλευρά και της άνεσης για μεγάλες αποστάσεις από την άλλη.
Η DS Automobiles συνεχίζει την πορεία προς τον «εξηλεκτρισμό»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.