- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Νέο Volkswagen Polo: Ριζικά ανανεωμένο, κορυφαίο σε τεχνολογία
Η Volkswagen ανανέωσε το Polo, ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας και παγκόσμιο best-seller της μάρκας
Νέο Polo: Ολοκληρωμένη αναβάθμιση στη σχεδίαση, τις τεχνολογίες και τις προδιαγραφές του best seller της Volkswagen
Το Polo μπορεί να είναι μικρό σε μέγεθος, αλλά είναι ένα από τα μεγάλα αυτοκίνητα της Volkswagen τόσο σε κληρονομιά, όσο και σε πωλήσεις, αλλά και αποδοχή από την παγκόσμια αγορά. Μάλιστα, δικαίως εδώ και χρόνια, διεκδικεί μια θέση ανάμεσα στις τρεις κορυφαίες θέσεις μοντέλων με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο. Τώρα το Volkswagen Polo έχει εξελιχθεί για άλλη μια φορά. Η σχεδίαση, οι τεχνολογίες και οι προδιαγραφές του best seller είχαν μια ολοκληρωμένη αναβάθμιση, όπως είναι αμέσως εμφανές όταν βλέπετε το νέο εμπρός και πίσω μέρος του μοντέλου.
Το νέο supermini, με δυναμικό design και κορυφαία ποιότητα κατασκευής, είναι εξοπλισμένο με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες. Για πρώτη φορά διαθέτει το Digital Cockpit, έναν συνδυασμό ψηφιακού πίνακα οργάνων 8,0 ή 10,25 ιντσών και οθόνης αφής από 6,5 έως 9,2 ίντσες για το σύστημα Infotainment, σε μία ενιαία μονάδα, που μάλιστα ανήκει στον βασικό εξοπλισμό και συνδυάζεται με ένα επανασχεδιασμένο πολυλειτουργικό τιμόνι και συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας νέας γενιάς. Το μοντέλο διατίθεται με προβολείς IQ. Light LED matrix, ενώ στάνταρ είναι τα φωτιστικά σώματα LED εμπρός-πίσω, και για πρώτη φορά στο Polo μία λωρίδα LED διατρέχει τη μάσκα του ψυγείου ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα LED έχουν νέο, τρισδιάστατο σχεδιασμό, δυναμικά φλας και ειδικό εφέ κατά το φρενάρισμα. Σε ένα κρεσέντο τεχνολογικής υπεροχής, για πρώτη φορά μοντέλο της κατηγορίας εξοπλίζεται με σύστημα υποβοήθησης οδηγού όπως το IQ.Drive Travel Assist, εξασφαλίζοντας αυτόνομη οδήγηση «Επιπέδου 2», για ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα.
Μία σημαντική διαφορά στο νέο Polo είναι η διάρθρωση της γκάμας των εκδόσεων. Οι γνώριμες από παλιότερα Trendline (βασική), Comfortline (μεσαία) και Highline (premium), έχουν αντικατασταθεί από τις Polo, Life, Style, R-Line και, στην κορυφή της γκάμας, την GTI. Η νέα γκάμα είναι αφ’ ενός πιο ευκολονόητη για επιλογή, αφ’ ετέρου ο εξοπλισμός που oι πωλήσεις έχουν δείξει ότι ήταν πιο δημοφιλής στους πελάτες είναι πλέον βασικός στην εισαγωγική έκδοση Polo. Ήδη από την εισαγωγική έκδοση, το νέο μοντέλο είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, διαθέτοντας μεταξύ άλλων προβολείς LED, πίσω φώτα τεχνολογίας LED, Digital Cockpit - ψηφιακό πίνακα οργάνων με επιλογές διαμόρφωσης (έγχρωμη οθόνη 8”), πολυλειτουργικό τιμόνι, κεντρικό αερόσακο ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού - συνοδηγού, σύστημα πολυμέσων «Composition» με οθόνη αφής 6,5” και Bluetooth, εφαρμογές App-Connect, Front Assist, Lane Assist κ.ά.
Το μήκος του νέου Polo είναι 4.074 χιλ., ενώ το μεγάλο μεταξόνιο των 2.552 χιλ. εξασφαλίζει γενναιόδωρους εσωτερικούς χώρους και όγκο αποσκευών 351 λίτρων, έναν από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία του.
Στον δρόμο
Το νέο Polo είναι προσθιοκίνητο και στο λανσάρισμα προσφέρεται με επιλογή από τέσσερις κινητήρες, βενζίνης ή φυσικού αερίου, όλοι τρικύλινδροι, χωρητικότητας 999 κ.εκ., εξοπλισμένοι με turbo – με εξαίρεση τον πιο μικρό. Η ισχύς τους από 80 ίππους με τον πιο ισχυρό στους 110 ίππους, ενώ συνεργάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων ή αυτόματο 7-τάχυτο DSG.
Το νέο Polo συνεχίζει να βασίζεται στην αρθρωτή εγκάρσια πλατφόρμα MQB A0, βελτιστοποιημένη για compact μοντέλα, εξασφαλίζοντας εξαιρετικά τεχνικά χαρακτηριστικά, ενώ παράλληλα επιτρέπει την υιοθέτηση των πλέον σύγχρονων καινοτόμων τεχνολογιών ασφάλειας και άνεσης. Ανάμεσά τους πληθώρα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού με την ονομασία-ομπρέλα IQ.Drive, που εξασφαλίζουν κορυφαία ενεργητική ασφάλεια και άνεση στην οδήγηση. Το νέο Polo είναι άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, ενώ οι τιμές για το νέο Volkswagen Polo ξεκινούν από τις 17.750 ευρώ, για την έκδοση 1.0 MPI EVO 80 PS.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.