- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ο Θωμάς Ευθυμίου γράφει για μία από τις πιο ωραίες εμπειρίες του στο Ράλλυ Ακρόπολις
«Αν δεν ανέβεις σε ελικόπτερο να δεις Ακρόπολις, χάνεις μία από τις πιο σπάνιες ευκαιρίες να δεις το μαγευτικό τοπίο της χώρας σου», μου είχε πει ένας Ισπανός δημοσιογράφος στα τέλη του ’90. Και φρόντισα να το κάνω. Η ευκαιρία δόθηκε το 2005, όταν ανέβηκα στο ελικόπτερο της Citroen Racing και με πιλότο τον ίδιο τον επικεφαλής της ομάδας Guy Frequelin πετάξαμε πάνω από την Ειδική Διαδρομή Γραμμένη και έτσι μου έφυγε και αυτό από το tickbox των «πρέπει» μου στα ράλι.
Οι εικόνες από ψηλά, βλέποντας μία καφέ γραμμή να βγαίνει πίσω από κάτι που κινείται απίστευτα γρήγορα, είναι σπάνιες. Αυτή η καφέ γραμμή σκόνης είναι αυτή που σου δείχνει την πορεία του δρόμου, αν δηλαδή έχει στροφές ή όχι. Γιατί όσο η καφέ γραμμή είναι συνεχής σημαίνει ότι το αυτοκίνητο κινείται σε ευθεία, αν αυτή περικόπτεται ή «καθυστερεί» για να συνεχίσει και πάλι ευθεία, σημαίνει ότι κάπου εκεί υπήρχε μία έστω και μικρή στροφή. Και μετά το ελικόπτερο αρχίζει τα «πήγαινε» πότε από εδώ και πότε από εκεί για να προλάβει το αυτοκίνητο. Η φωτογραφία αυτή δείχνει μερική ακόμη από τη μεγαλοπρεπή ομορφιά της χώρας μας, αρχές καλοκαιριού, όπως βλέπει κάποιος την ενδοχώρα από ψηλά!
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.