- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Η Toyota σημείωσε την 4η συνεχόμενη νίκη στις 24 Ώρες του Le Mans
Τελείωσε το σερί της ατυχίας της στο Le Mans
Το Toyota GR010 Hybrid Hypercar με οδηγούς τους Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez πήρε την πρώτη του νίκη στον θρυλικό αγώνα 24 ωρών.
Ο τέταρτος γύρος της FIA WEC, οι 24 ώρες του Le Mans, είδε την Toyota Gazoo Racing να κερδίζει την πρώτη και τη δεύτερη θέση στην γενική κατάταξη στην κατηγορία Hypercar, αυξάνοντας το προβάδισμα της ομάδας στην κατάταξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος με δύο γύρους να απομένουν.
Το Toyota GR010 Hybrid Hypercar με οδηγούς τους Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez τελείωσαν το σερί της ατυχίας τους στο Le Mans για να πάρουν την πρώτη τους νίκη στον θρυλικό αγώνα 24 ωρών, στον οποίο φέτος επέστρεψε περιορισμένος αριθμός θεατών.
Το Hypercar τελείωσε τελικά δύο γύρους μπροστά από την αδελφό αυτοκίνητο της Toyota με τους Brendon Hartley, Kazuki Nakajima και Sebastien Buemi να μοιράζονται το τιμόνι. Η νίκη του μονοθεσίου με το Νο 7 σηματοδοτεί τη δεύτερη φορά που ένας Αργεντινός (Jose Maria Lopez) κερδίζει το Le Mans και είναι η έβδομη συνεχόμενη νίκη της ομάδας στο πρωτάθλημα WEC (World Endurance Championship).
Παρά το αποτέλεσμα toy 1-2 της Toyota, η εξέλιξη του αγώνα δεν ήταν απλή υπόθεση για την ιαπωνική ομάδα. Πράγματι, ο πρώτος γύρος ήταν δραματικός για το μονοθέσιο Νο 8 μετά από επαφή με ένα αυτοκίνητο της Glickenhaus, ενώ και τα δύο Toyota έχασαν χρόνο με προβλήματα ανεφοδιασμού αργότερα στον αγώνα, αλλά η ομάδα αντιμετώπισε το πρόβλημα και τελικά πήρε τη νίκη.
Η γαλλική ομάδα Alpine Elf Matmut εξασφάλισε την τρίτη θέση στο βάθρο, με το Alpine A480 Gibson και οδηγούς οδηγό τους Andre Negrao, Nicolas Lapierre και Matthieu Vaxiviere τερματίζοντας τέσσερις γύρους πίσω από την Toyota που κέρδισε τον αγώνα.
Η πρωτοεμφανιζόμενη στο WEC, Glickenhaus Racing διεκδίκησε την τέταρτη και πέμπτη θέση στην γενική κατάταξη με τα μονοθέσια Glickenhaus 007 Hypercars να φτάνουν στον τερματισμό σε μια προσπάθεια να πραγματοποιήσουν το παιδικό όνειρο του ιδιοκτήτη Jim Glickenhaus να αγωνιστεί στο Le Mans.
Στη γενική κατάταξη του πρωταθλήματος Hypercar, η Toyota προηγείται τώρα της Alpine με 51 βαθμούς. Στην κατηγορία LMP2 νικήτρια αναδείχθηκε η Team WRT, ενώ στις κατηγορίες LMGTE και LMGTE Am η Ferrari μονοπώλησε τις νίκες.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.