- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
WRC: Ξεκίνησε το Ypres Rally Belgium
O Thierry Neuville ηγείται στο τέλος της πρώτης μέρας του αγώνα
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι: O Thierry Neuville παίρνει τα ηνία στο Ράλι Βελγίου το οποίο μπαίνει πρώτη φορά στο ημερολόγιο του WRC
Σήμερα, Παρασκευή 13 Αυγούστου, ξεκίνησε το Ράλι Βελγίου (Ypres Rally Belgium), το οποίο συμπεριλαμβάνεται για πρώτη φορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι πολλοί από τους αγωνιζόμενους της κορυφαίας κατηγορίας δεν έχουν συμμετέχει ποτέ στο παρελθόν στο ράλι αυτό, συμπεριλαμβανομένων των Sebastien Ogier, Kalle Rovanpera και Ott Tanak. Αντιθέτως, για τον Βέλγο Thierry Neuville, το Ypres Rally Belgium διεξάγεται στην «έδρα» του, και αυτό φαίνεται να έπαιξε σημαντικό ρόλο καθότι στο τέλος της πρώτης ημέρας του αγώνα ο Neuville, με Hyundai i20, ηγείται με 7.6 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 2ο στην κατάταξη Ιρλανδό Craig Breen, επίσης με Hyundai i20. Στην 3η θέση βρίσκεται ο Ott Tanak, ο οποίος αν και έχει μεγάλη διαφορά από τον Breen (31.2), εξασφαλίζει το 1-2-3 για τη Hyundai Motorsport, κάτι που έχουμε πολύ καιρό να δούμε.
Σημαντικό ρόλο σήμερα έπαιξε η επιλογή ελαστικών, και τα περισσότερα πληρώματα επέλεξαν να πάρουν έναν συνδυασμό μαλακής και σκληρής γόμας. Να σημειώσουμε εδώ ότι ο αγώνας αν και ασφάλτινος, έχει σε πολλά σημεία σκόνη και λίγο χαλίκι στην άκρη του δρόμου, κάτι το οποίο δημιούργησε ουκ ολίγες φορές σημαντική έλλειψη πρόσφυσης για τους αγωνιζόμενους. Κάτι άλλο με το οποίο «πάλεψαν» τα πληρώματα σήμερα ήταν οι λανθασμένες ή ελλιπείς σημειώσεις.
Η ομάδα M-Sport υπήρξε ιδιαιτέρως άτυχη καθότι ο Gus Greensmith, με Ford Fiesta WRC, έπεσε σε ένα χαντάκι μόλις 200 μέτρα μετά την εκκίνηση της 4ης Ε.Δ. και έχασε πολύ χρόνο, ενώ ο Adrien Fourmaux είχε ένα άσχημο ατύχημα στην 3η Ε.Δ. καταστρέφοντας το Ford Fiesta του και βγαίνοντας εκτός αγώνα. Ο αρχηγός ομάδας της M-Sport, Richard Millener, είπε αργότερα ότι ενώ πίστευαν αρχικά ότι το αυτοκίνητο θα μπορούσε να επισκευαστεί για να επανέλθει στον αγώνα την επόμενη ημέρα, όταν το είδαν από κοντά κατάλαβαν ότι αυτό δεν θα ήταν εφικτό. Ευτυχώς, και τα δύο μέλη του πληρώματος βγήκαν σώοι και αβλαβείς.
Για την Toyota Gazoo Racing η πρώτη ημέρα του Ράλι Βελγίου υπήρξε απογοητευτική, καθότι ούτε ο Ogier ούτε ο Rovanpera μπόρεσαν να σημειώσουν ιδιαίτερα αξιόλογους χρόνους, με εξαίρεση στις τελευταίες Ε.Δ. της ημέρας, ενώ το καλύτερο που κατάφερε ο Elfyn Evans ήταν να τερματίσει 3ος σε τρεις Ε.Δ. Ο Takamoto Katsuta ήταν στην αφάνεια όλη την ημέρα, οδηγώντας με ένα ιδιαιτέρως ενοχλημένο και εκνευρισμένο ύφος (πρωτοφανές για αυτόν), αλλά σε μεγάλο βαθμό η διάθεσή του αυτή δικαιολογείται από το γεγονός ότι μετά τον τραυματισμό στη μέση και τον αυχένα του συνοδηγού του στο Ράλι Εσθονίας, ο Katsuta συμμετέχει στο Ράλι Βελγίου με έναν καινούργιο συνοδηγό, τον νεαρό Keaton Williams, και φαίνεται να μην μπορεί να βρει ρυθμό καθόλου.
Τέλος, να σημειώσουμε ότι η τελευταία Ε.Δ. της ημέρας (η 8η) ακυρώθηκε.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.