- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Ο Sebastien Ogier νικητής του Rally Safari Kenya
H Hyundai χάνει την πρωτιά για ακόμα μια φορά λόγω προβλήματος στην ανάρτηση
Rally Safari Kenya: Ο νικητής Sebastien Ogier, οι Ειδικές Διαδρομές, τα προβλήματα και η κατάταξη σε όλες τις κατηγορίες
Για άλλη μια φορά φτάνουμε στο τέλος ενός αγώνα φέτος με την ερώτηση: τι συμβαίνει με τα Hyundai i20 και τις αναρτήσεις τους; Ο Thierry Neuville, με Hyundai i20, είχε, για ακόμα μια φορά, μια υποδειγματική και αλάνθαστη επίδοση στο Ράλι αυτό, διατηρώντας με συνέπεια και σταθερότητα την πρώτη θέση καθ’ όλη τη διάρκεια…μέχρι που σήμερα το πρωί, στην 1η κιόλας Ειδική Διαδρομή της ημέρας (την 14η Ε.Δ. του αγώνα) καταστράφηκε η πίσω δεξιά ανάρτησή του και έχασε ένα μέρος του θόλου και έτσι αναγκάστηκε να αποσυρθεί. Η τραγική ειρωνεία; Τερματίζοντας και αποχωρώντας, κατείχε ακόμα την 1η θέση στην κατάταξη με 11.7 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 2ο στην κατάταξη Takamoto Katsuta, με Toyota Yaris.
Αυτή η πολύ στενάχωρη εξέλιξη «έβαλε» τον Katsuta στην 1η θέση, για πρώτη φορά στην καριέρα του, και τον Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, στη 2η με 16.3 δευτερόλεπτα διαφορά. Και εδώ ξεκίνησε να συμβαίνει κάτι «παράξενο». Ξαφνικά, αλλά εντέλει όχι και τόσο, από την επόμενη κιόλας Ε.Δ. ο Katsuta έριξε τον ρυθμό του, ισχυριζόμενος ότι προτιμά να πηγαίνει πιο αργά αλλά σταθερά ώστε να τερματίσει με ασφάλεια στο υπόλοιπο της ημέρας, με αποτέλεσμα στο τέλος της 2ης Ε.Δ. (της ημέρας) ο Ogier να είναι μονάχα 0.8 δευτερόλεπτα πίσω, και στην 3η Ε.Δ. να τον έχει φτάσει.
Στην τελευταία Ε.Δ. του αγώνα, την γνωστή Power Stage, ο Katsuta τερμάτισε, κατέκτησε την 2η θέση και το πρώτο βάθρο στην καριέρα του σαν οδηγός στην κορυφαία κατηγορία του WRC, και ήταν ξάφνου 21.8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier. Όσες φορές ερωτήθηκε μέσα στην ημέρα εάν θα πίεζε για τη νίκη, με δεξιοτεχνία και ευγένεια απέφευγε να απαντήσει ευθέως και επαναλάμβανε πόσο σημαντικό είναι να παραμείνει ασφαλής, να μην κάνει λάθη, και πόσο καλά ήταν τα αποτελέσματα γενικότερα. Οφείλουμε να ομολογήσουμε πως δεν μας έπεισε.
Χαρμόσυνο γεγονός ήταν ότι ο Adrien Fourmaux, με Ford Fiesta WRC, πήρε ένα Stage Win, τερμάτισε δηλαδή πρώτος στην 3η Ε.Δ. της ημέρας, το οποίο ήταν μια πολύτιμη νίκη για την M-Sport και ένα boost αυτοπεποίθησης και για τον νεαρό Fourmaux, και για την ομάδα γενικότερα.
Τα αποτελέσματα λοιπόν για το Rally Safari Kenya, έχουν ως εξής:
Στην κορυφαία κατηγορία οι νικητές είναι: 1ος ο Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, 2ος ο Takamoto Katsuta, με Toyota Yaris, και 3ος ο Ott Tanak, με Hyundai i20.
Στην κατηγορία WRC3 οι νικητές είναι: 1ος ο Rai Onkar, με Volkswager Polo GTI R5, 2ος ο Karan Patel, με Ford Fiesta Rally 2, και 3ος ο Carl Tundo με Volkswager Polo GTI R5.
Οι βαθμολογίες στην κατάταξη οδηγών έχουν ως εξής: Sebastien Ogier με 133, Elfyn Evans με 99, Thierry Neuville με 77, Ott Tanak με 69, Takamoto Katsuta με 66, Kalle Rovanpera με 56, Adrien Fourmaux 32, Gus Greensmith 32, Dani Sordo 31, και Craig Breen 24.
Οι βαθμολογίες στην κατάταξη κατασκευαστών έχουν ως εξής: 1η η Toyota Gazoo Racing με 273, 2η η Hyundai Motorsport με 214, και 3η η M-Sport με 109.
*Φωτό: RBCP, WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.