- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Rally Safari Kenya - 3η μέρα: Στόχος ο τερματισμός & η «επιβίωση»
Ο Tanak χάνει την 3η θέση στην κατάταξη
Rally Safari Kenya - Όλα όσα έγιναν την τρίτη μέρα: Ο ανταγωνισμός, οι Ειδικές Διαδρομές και οι νικητές
Σε αντίθεση με τη χθεσινή ημέρα, η 3η ημέρα του Rally Safari Kenya ήταν, τολμάμε να πούμε, σχετικά ανιαρή καθότι ήταν ξεκάθαρο ότι όλα τα πληρώματα επέστρεψαν στις Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) με πολύ διαφορετική στρατηγική και νοοτροπία. Επίσης ήταν αναπόφευκτο ότι μετά τα χθεσινά γεγονότα, και δεδομένου ότι οι σημερινές Ε.Δ. ήταν λιγότερο απαιτητικές, ο στόχος όλων ήταν να φέρουν πίσω το αυτοκίνητο στο σέρβις σώο και αβλαβές, ή όσο γίνεται περισσότερο.
Χαρακτηριστικό της σημερινή ημέρας ήταν ότι ο ανταγωνισμός μεταξύ πληρωμάτων ήταν ουσιαστικά σχεδόν ανύπαρκτος καθότι η χρονική διαφορά μεταξύ τους παραείναι μεγάλη για να υπάρχει η αίσθηση του ανταγωνισμού, ακόμα και για τον Thierry Neuville, με Hyundai i20, ο οποίος ηγείται του αγώνα από χθες και έχει αυτή τη στιγμή 57.4 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Takamoto Katsuta, με Toyota Yaris, που είναι 2ος στην κατάταξη.
Το μόνο αναπάντεχο συμβάν το είδαμε στην τελευταία Ε.Δ. της ημέρας όπου ξεκίνησε να βρέχει καταρρακτωδώς και ο Ott Tanak, με Hyundai i20, έχασε πάνω από 1,5 λεπτό, και το πιο σημαντικό όλων, την 3η θέση του στην κατάταξη, λόγω προβλήματος στο παρμπρίζ το οποίο θόλωνε και δεν μπορούσε να δει καλά για αρκετά χιλιόμετρα. Περίπου στα μισά της Ε.Δ. αναγκάστηκε να σταματήσει για λίγα δευτερόλεπτα και να το καθαρίσει με τα χέρια. Τη θέση του «έδωσε» στον Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, ο οποίος αυτή τη στιγμή βρίσκεται 1 λεπτό και 15 δευτερόλεπτα πίσω από τον Katsuta.
Ακόμα και ο ίδιος ο Neuville δήλωσε σήμερα ότι το πιο σημαντικό είναι να μην έχουν προβλήματα και να τερματίσουν. Τέλος, όταν ο Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, ερωτήθηκε εάν απολαμβάνει τις σημερινές Ε.Δ., είπε ότι «θα ήταν διασκεδαστικό εάν πάλευα για κάτι, εάν είχα κάτι να πετύχω.»
Αναμένουμε τώρα την τελευταία ημέρα αγώνα, Κυριακή 27 Ιουνίου, και 5 Ε.Δ. που θα αναδείξουν τον πρώτο νικητή του Rally Safari Kenya μετά από 19 χρόνια.
*Φωτό: RBCP, WRC Teams
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.