- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Δοκιμάζουμε το νέο υβριδικό VW Golf
Και καταλαβαίνουμε γιατί η MildHybrid τεχνολογία δίνει λύσεις στην τσέπη και το περιβάλλον
Οδηγούμε την πιο ισχυρή υβριδική έκδοση του 8ης γενιάς Golf, του πιο «έξυπνου» Golf μέχρι σήμερα.
Τι είναι
>Η πιο ισχυρή υβριδική έκδοση του 8ης γενιάς Golf, το μοντέλο που δημιούργησε την δική του ιστορία στην αυτοκίνηση
Γνωριμία
>H VW αποκαλεί το νέο Golf, έξυπνο, συνδεδεμένο και εξηλεκτρισμένο, δίνοντάς του τον τίτλο του πιο προηγμένου Golf όλων των εποχών, δεν είναι τυχαίο.
> Τα χαρακτηριστικά που βρίσκονται κάτω από τους πυλώνες κατασκευής του νέου Golf, περιλαμβάνουν τη νέα εξέλιξη και το σχεδιασμός του μοντέλου, που κατά την μάρκα, φέρνουν την επανάσταση στην κατηγορία των πεντάθυρωνχάτσμπακ, με πολλές καινοτομίες.
> Οι χώροι είναι επαρκείς για τους επιβάτες, ενώ στο πορτμπαγκάζ έχουμε διαθέσιμα 380-1.273 λίτρα, ανάλογα με την διαρρύθμιση των πίσω καθισμάτων.
> Οι τέλειες αναλογίες και οι εντυπωσιακές γραμμές προσδίδουν στο νέο Golf, δυναμική παρουσία, ο ψηφιακός τρόπος επικοινωνίας με τον οδηγό δημιουργεί μία αίσθηση από το μέλλον και διευκολύνει τη ζωή του, η ευρεία χρήση τεχνολογίας αιχμής LED ως στάνταρ για να μετατρέψει τη νύχτα σε ημέρα και ο νέος ambient φωτισμός είναι μερικά από αυτά.
> Ένα άλλο χαρακτηριστικό με εξαιρετικό ενδιαφέρον, εντοπίζουμε στην ευρύτερη γκάμα κινητήριων συστημάτων, στην οποία πλέον υπάρχουν και 5 νέες υβριδικές εκδόσεις.
> Οι νέες τεχνολογίες μειώνουν την κατανάλωση έως και 17% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο
> Το νέο Golf είναι το πρώτο Volkswagen που θα κυκλοφορήσει με πέντε υβριδικές εκδόσεις (eTSI και plug-in hybrid).
> Συγκεκριμένα το Golf eTSI είναι το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία του που προσφέρει δύο ήπιες υβριδικές εκδόσεις 48 V, με ισχύ 81 kW, και 110 kW.
Κινητήρας / Μετάδοση
>Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας κινούσε ο 1.5 λίτρων υβριδικός κινητήρας eTSI απόδοσης 150 ίππων που συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων και μέσω αυτού η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς.
> Το υβριδικό «πακέτο» είναι το μοναδικό σε μοντέλο της κατηγορίας του και το πρώτο Volkswagen που χρησιμοποιεί ένα ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης (mHEV) 48V.
>Μια γεννήτρια εκκίνησης 48V με ιμάντα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V ισχύως 110 kW, συνεργάζεται με έναν βενζινοκινητήρα TSI με σύστημα ισχυρής ανάκτησης ενέργειας.
>Ο ήπιος υβριδικός κινητήρας επιτρέπει το «ρολάρισμα» (coast) ενώ ο κινητήρας καύσης έχει απενεργοποιηθεί εντελώς για εξοικονόμηση ακόμη περισσότερων καυσίμων. Η επανεκκίνηση του κινητήρα είναι πολύ πιο εύκολη χάρη στο σύστημα 48V. Οι κινητήρες eTSI προσφέρουν εξαιρετικά καλή απόδοση εκκίνησης λόγω της ηλεκτρικής ώθησης.
> Οι εργοστασιακές τιμές μικτής κατανάλωσης είναι 4,7 λίτρα / 100 χλμ και οι εκπομπές ρύπων CO2 107 γρ/χλμ.
> Να σημειώσουμε ότι το νέο Golf διατίθεται με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου (CNG), καθώς και με ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά κινητήρια συστήματα.
> Όλοι οι βενζινοκινητήρες και οι πετρελαιοκινητήρες διαθέτουν υπερσυμπιεστή (turbo), ενώ τα επίπεδα ισχύος τους θα κυμανθούν μεταξύ 110 ίππων και άνω των 300 ίππων.
> Για πρώτη φορά, θα διατεθούν 8 εκδόσεις κινητήριων συστημάτων για το Golf, που διατίθενται με ένα, χειροκίνητο κιβώτιο 6-σχέσεων το οποίο αναπτυχθεί για μοντέλα με κίνηση εμπρός. Αυτό έχει μειώσει περαιτέρω τις εκπομπές CO2. Όλοι οι κινητήρες του νέου Golf πληρούν το πρότυπο εκπομπών Euro 6d.
> Επίσης διατίθενται και με της νέας γενιάς αυτόματου κιβωτίου DSG, το οποίο για πρώτη φορά χρησιμοποιεί έναν πολύ μικρό λεβιέ, που δίνει νέα εργονομία στο εμπρός τμήμα της καμπίνας.
H τεχνολογία We Upgrade
> Η εξατομίκευση πλέον περνά στο λογισμικό και το νέο Golf το εφαρμόζει απόλυτα αυτό, μια και ιδιαίτερη έμφαση για την σχέση του νέου Golf με το μέλλον, δίνουν οι τεχνολογίες που μπορούν να εγκατασταθούν εκ των υστέρων.
> Ανεξάρτητα από την έκδοση, ως νέα λειτουργία, οι τεχνολογίες στο νέο Golf θα είναι για πρώτη φορά όχι μόνο ικανές να ενημερώνονται αλλά σε πολλές περιπτώσεις ικανές για αναβαθμίσεις, δηλαδή μπορούν να ενεργοποιηθούν αναδρομικά (We Upgrade).
> Αυτό σημαίνει ότι ορισμένα χαρακτηριστικά, όπως το Adaptive Cruise Control, το Light Assist, το σύστημα πλοήγησης, το App Connect (ενσωμάτωση των εφαρμογών smartphone), το Wireless App Conect (ασύρματη ενσωμάτωση εφαρμογών iPhone), το hotspot Wi-Fi και ο φωνητικός έλεγχος μπορούν να ενεργοποιηθούν κατόπιν της αγοράς, αναδρομικά.
> Παράλληλα, το νέο Golf ως αυτοκίνητο αναπτύσσει την πιο στενή σχέση με τον οδηγό από ποτέ. Ένας ενοποιημένος πίνακας ελέγχου ανήκει στο βασικό εξοπλισμό και περιλαμβάνει τα τυπικά ψηφιακά όργανα (Digital Cockpit) με οθόνη 10 ιντσών, το επίσης στάνταρ σύστημα Infotainment Composition (οθόνη αφής 8.25 ιντσών με 1.083 x 480 pixels) και ένα πολυλειτουργικό τιμόνι.
> Είναι σημαντικό ότι όλα τα συστήματα ραδιοφώνου και ραδιοπλοήγησης που είναι διαθέσιμα για το Golf αποτελούν μέρος της τρίτης γενιάς του Infotainment Matrix (MIB3). Όλα συνδέονται με μια ηλεκτρονική μονάδα σύνδεσης (OCU) που διαθέτει eSIM.
> Το Golf είναι το πρώτο Volkswagen που διαθέτει την εφαρμογή Car2X στο βασικό εξοπλισμό, θέτοντας νέα πρότυπα οδικής ασφάλειας, όντας το πρώτο Volkswagen που επικοινωνεί με άλλα οχήματα και την κυκλοφοριακή υποδομή που βρίσκεται κοντά, ώστε να ανταλλάσσει πληροφορίες σχετικές με την κατάσταση της κυκλοφορίας, με ακτίνα έως και 800 μέτρα. Αυτή η πληροφορία ανταλλάσσεται μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Τιμή
>Η τιμή για το νέο, 8ης γενιάς VW Golf 1.5 eTSI ACT Mild Hybrid DSG 7 αρχίζει από τις 24.750 ευρώ.
Info
> Πληροφορίες για το νέο VW Golf εδώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.