H Citroen C3 R5 είναι η βασίλισσα των ράλι, γεμάτη τίτλους
Η οικογένεια της Citroën Racing, όπως και οι επιδόσεις του C3 R5, απέδειξαν για άλλη μια φορά ότι η παρουσία τους στα ράλι είναι κάτι παραπάνω από επιτυχημένη· είναι συντριπτική
Οι συμμετοχές και οι νίκες των οδηγών Ράλι με Citroen C3 R5 μέσα στο 2020
Μια εκπληκτική χρονιά με αλλεπάλληλες νίκες για την οικογένεια C3 R5 και αποκορύφωμα τη μεγάλη νίκη στο πρωτάθλημα WRC2.
Και για να δώσουμε μία αξία στον τίτλο εδώ πιο πάνω, να περάσουμε στους αριθμούς που, όπως έχουμε μάθει από τα μαθηματικά και από την ζωή, σπάνια ψεύδονται…
Αριθμολαγνεία με φόντο το Citroen C3 R5 στο 2020
- 7 τίτλοι
- Ostberg-Eriksen, Παγκόσμιοι Πρωταθλητές WRC2
- Lukyanuk-Eremeev, Πρωταθλητές Ράλι Ευρώπης
- Crugnola-Ometto, Πρωταθλητές Ράλι Ιταλίας
- Bonato-Boulloud, Πρωταθλητές Ράλι Γαλλίας
- Lopez-Rozada, Πρωταθλητές Ράλι Ισπανίας & Υπερπρωταθλητές Ισπανίας
- Franceschi-Haut Labourdette, Πρωταθλητές Ράλι Χώματος Γαλλίας
- 139 οδηγοί συμμετείχαν με Citroen C3 R5 σε αγώνες σε όλο τον κόσμο
- 564 νίκες σε Ειδικές Διαδρομές
- 271 αγώνες που συμμετείχαν αυτοκίνητα
- 443 πληρώματα ξεκίνησαν σε αγώνες με C3 R5
- 136 τερματισμοί αγωνιζομένων με C3 R5 στην πρώτη τριάδα
- 54 αυτοκίνητα Citroen C3 R5 αγωνίσθηκαν στην Ευρώπη, 4 στη Νότιο Αμερική και 2 στην Ασία
- 58 νίκες σε διάφορους αγώνες σε όλο τον κόσμο
Στο παγκόσμιο
Οι Mads Οstberg και Torstein Eriksen ολοκλήρωσαν με νίκη στην κατηγορία τους στο ACI Rally Monza για να γίνουν παγκόσμιοι πρωταθλητές ράλι WRC2 με το C3 R5, ενώ ο Marco Bulacia και ο Marcelo Der Ohannesian τερμάτισαν δεύτεροι στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι WRC3, ενώ μέχρι τον τελευταίο αγώνα στην Ιταλία κρατούσαν την κορυφή στην κατηγορία τους.
Το φετινό ACI Rally Monza, το οποίο πραγματοποιήθηκε ως μέρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι για πρώτη φορά και διεξήχθη σε δρόμους γύρω από τη διάσημη πίστα, υποσχέθηκε να προσφέρει μια άνευ προηγουμένου πρόκληση. Το γεγονός ότι διοργανώθηκε το πρώτο Σαββατοκύριακο του Δεκεμβρίου έκανε την εκδήλωση ακόμη πιο απρόβλεπτη, δεδομένου του σαφώς χειμερινού καιρού στη βόρεια Ιταλία. Τα πληρώματα είχαν πολύ δύσκολες συνθήκες να αντιμετωπίσουν, όπως το χιόνι και η βροχή.
Ωστόσο, η οικογένεια των Citroen C3 R5, η οποία παρουσίαζε έξι πληρώματα (Οstberg-Eriksen, Bulacia-Der Ohannesian, Rossel-Fulcrand, Ogliari-Ciucci, Lefebvre-Dubois και Somaschini-Zanchetta), απέδειξε ότι ήταν κάτι περισσότερο από ικανή να χειριστεί αυτές τις συνθήκες, καθώς οι Ostberg-Eriksen κατέκτησαν τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλήματος WRC2 και οι Bulacia-Der Ohannesian τερμάτισαν δεύτεροι στο παγκόσμιο πρωτάθλημα WRC3.
Έχοντας ήδη κερδίσει τρεις γύρους του WRC2 (Μόντε Κάρλο, Σουηδία & Εσθονία) με το PH Sport C3 R5, οι Mads Ostberg και Torstein Eriksen κέρδισαν την τέταρτη νίκη τους φέτος για να σφραγίσουν έναν πραγματικά άξιο πρώτο παγκόσμιο τίτλο με την Citroën. Αυτό ήταν απλώς η ανταμοιβή για μια πολύ έντονη σε συναγωνισμό σεζόν. Όντας τρίτοι στο τέλος του πρώτου κομματιού της Παρασκευής, το πλήρωμα των δύο Νορβηγών διακρίθηκε στις ακραίες συνθήκες το Σάββατο, κερδίζοντας το προβάδισμα στο χιόνι με νίκες σε δύο Ειδικές Διαδρομές. Έμειναν στη θέση αυτή μέχρι το τέλος, παρά τον ανταγωνισμό.
Νικητές στο Μεξικό, δεύτεροι στην Τουρκία, τέταρτοι στην Εσθονία και τρίτοι στη Σαρδηνία στο Tagai Racing Technology C3 R5, ο Marco Bulacia και ο Marcelo Der Ohannesian είδαν την απίστευτη συνέπειά τους αυτή τη σεζόν να ανταμείβεται με τη δεύτερη θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα WRC3.
Στην Ευρώπη
Ο Ρώσος Alexey Lukyanuk, με Citroen C3 R5 και χορηγό την ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία SEAJETS (Racing to Summer), εξασφάλισε τον δεύτερο προσωπικό του τίτλο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι και τον πρώτο για το C3 R5, στον τελευταίο γύρο της σεζόν στα Κανάρια (με συνοδηγό τον Alexey Arnautov αυτή τη φορά). Οι Yoann Bonato και Benjamin Boulloud πήραν επίσης τη δεύτερη θέση με C3 R5, ενώ οι Pepe Lopez και Borja Rozada ολοκλήρωσαν τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο τους ως πρωταθλητές του Ισπανικού Πρωταθλήματος Ράλι και σούπερ πρωταθλητές σε ένα Citroën.
O Didier Clément, επικεφαλής της Customer Racing της Citroën Racing, είπε «Ήταν μια πραγματική καθαρή νίκη για τη Citroën Racing! Μπορούμε πραγματικά να είμαστε πολύ περήφανοι για αυτή τη σεζόν στο ERC (Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι). Ένας από τους στόχους μας για τη χρονιά ήταν να κερδίσουμε τον τίτλο. Ο Alexey Lukyanuk ηγήθηκε των προσπαθειών μας φέτος και είχε μια φανταστική σεζόν, παλεύοντας σχεδόν σε κάθε γύρο. Ο Yoann Bonato ενίσχυσε επίσης την παρουσία μας στους τελευταίους τρεις γύρους. Με δύο βάθρα σε τρεις αγώνες, επιβεβαίωσε ότι είναι σημαντικός παίκτης σε αυτό το επίπεδο, επιδεικνύοντας ταυτόχρονα την προφανή ανταγωνιστικότητα και τις επιδόσεις του C3 R5. Τα νούμερα τα λένε όλα: είχαμε εννέα πληρώματα που συμμετείχαν. Πετύχαμε σημαντικά στο Ισπανικό Πρωτάθλημα χάρη στους δύο τίτλους των Pepe Lopez και Borja Rozada. Και τέλος, οφείλουμε συγχαρητήρια στο Rally Team Spain, η οποία κέρδισε τον τίτλο του των ομάδων του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι (European Rally Championship Teams)».
Ο Alexey Lukyanuk, Πρωταθλητής Ράλι Ευρώπης με C3 R5, με τη σειρά του είπε «Τίποτα από αυτά που πέτυχα δεν θα ήταν δυνατά χωρίς την υποστήριξη της Citroën Racing και της ομάδας μου, Saintéloc Racing. Είχαμε ένα C3 R5 που ήταν εξαιρετικά αξιόπιστο, χωρίς κανένα πρόβλημα, και αυτό αποδείχθηκε υψίστης σημασίας. Όλο το πακέτο μας λειτούργησε άψογα. Ήμασταν γρήγοροι, συνεπείς, ανταγωνιζόμενοι νεότερους οδηγούς οι οποίοι πίεζαν σκληρά. Καταφέραμε ωστόσο να χρησιμοποιήσουμε την εμπειρία μας όταν ήταν απαραίτητο».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.