- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Αυτή είναι η Liv, η νέα ψηφιακή ambassador του Renault Kadjar
Δείτε πώς ζωντανεύει και πώς δημιουργήθηκε
Η Liv, είναι η πρώτη Virtual Ambassador στον κόσμο του αυτοκινήτου: Ο Θωμάς Κ. Ευθυμίου γράφει για τη συναρπαστική εμπειρία στο Renault Kadjar.
Τι είναι
Η Liv, είναι η πρώτη Virtual Ambassador στον κόσμο του αυτοκινήτου που η Renault μας καλεί να ζήσουμε μαζί της μια πραγματικά συναρπαστική εμπειρία οδήγησης μέσα στο πολυτελές και προηγμένο Renault Kadjar.
H εταιρεία Eisko που εξειδικεύεται στην ψηφιακή αναπαράσταση ανθρώπων και στην δημιουργία 3D ανθρώπων, με τεράστια εμπειρία στο Computer-Generated Imagery, έχει έδρα το Παρίσι, και επιλέχτηκε από την Renault για αυτήν την πραγματικά πρωτοποριακή ιδέα!
Ζούμε στο 2020 και όλα γύρω μας είναι ψηφιοποιημένα. Ο καθένας μπορεί να ζήσει μια ψηφιακή εμπειρία ταξιδιού «πετώντας» πάνω από ένα προορισμό στην οθόνη του υπολογιστή του ή «εξερευνώντας» τον με συσκευές VR (εικονικής πραγματικότητας). Πώς θα ήταν άραγε να αντιστρέφονταν αυτή η εμπειρία; Τι θα γινόταν αν ένα δημιούργημα του ψηφιακού κόσμου, ήθελε να ζήσει μια εμπειρία του δικού μας, του πραγματικού κόσμου;
Η Renault για άλλη μια φορά καινοτομεί
Γίνεται η πρώτη εταιρεία αυτοκινήτου που δημιούργησε και μας συστήνει τη Liv, την πρώτη Virtual Ambassador ενός μοντέλου της.
Η Liv, η Virtual Ambassador του Renault Kadjar που είναι φτιαγμένη αποκλειστικά από ψηφιακά pixels, είναι μια όμορφη, σύγχρονη και δυναμική παρουσία που όμως είναι «εγκλωβισμένη» στον άψυχο, virtual κόσμο της.
Από την άλλη, το Renault Kadjar είναι φτιαγμένο για να χαρίζει αληθινές εμπειρίες στις καθημερινές μετακινήσεις και τις αποδράσεις αυτού που το οδηγεί. Είναι πιστό στην υπογραφή της Renault για «Passion for Life», σχεδιασμένο για να απλοποιεί τη ζωή μέσα στο αυτοκίνητο, δίνοντας της παράλληλα μια «bigger than life» διάσταση, με το συναρπαστικό τρόπο που κινείται εντός και εκτός δρόμου.
Όταν η ψηφιακή Liv ανακαλύπτει το Renault Kadjar, γίνεται και αυτή κομμάτι του πραγματικού κόσμου, δραπετεύοντας από τα γκρίζα όρια της εικονικής ζωής της, εξερευνώντας, νοιώθοντας και ζώντας την πραγματική.
Ζει τη δύναμη των σύγχρονων κινητήρων βενζίνης και diesel με ισχύ έως 160 ίππους. Νοιώθει την ασφάλεια που της προσφέρουν τα σύγχρονα συστήματα Renault Easy Drive, όπως, μεταξύ άλλων, το Ενεργό Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης, η Προειδοποίηση Τυφλού Σημείου, η Προειδοποίηση Εκτροπής από τη Λωρίδα, η Αναγνώριση Πινακίδων Οδικής Κυκλοφορίας.
Εξερευνά τον κόσμο, ακόμα και στα πιο δυσπρόσιτα σημεία, χάρη στο σύγχρονο σύστημα 4κίνησης της Renault, με 3 προγράμματα λειτουργίας (2WD, Auto 4WD, Lock).
Με τον τρόπο αυτό η Renault, θέλει να μας δείξει ότι μέσα στο Kadjar ακόμα και ένας virtual πρωταγωνιστής μπορεί να νοιώσει ενθουσιασμό και μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, πέρα για πέρα αληθινή, όπως αυτή που προσφέρει η Renault σε όλα τα μοντέλα της.
Μοιραστείτε την εμπειρία
Δείτε κι εσείς πώς η Liv ζωντανεύει μέσα σε ένα Renault Kadjar εδώ:
Ανακάλυψε πώς δημιουργήθηκε η Liv εδώ:
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.