Θυμηθείτε γιατί το φινάλε του Rush ήταν πιο... Νίκι Λάουντα από ποτέ
Το «κωλοδάχτυλο» του Νίκι Λάουντα στην τελευταία σκηνή συνοδεύτηκε από μια ειλικρινή εξομολόγηση
Η τελευταία στιχομυθία ανάμεσα στον Τζέιμς Χαντ και τον Νίκι Λάουντα στο «Rush» ήταν κάτι παραπάνω από συγκινητική
Τζέιμς Χαντ και Νίκι Λάουντα συναντιούνται μια τελευταία φορά, όσο συναγωνίζονται και ο πιο ειλικρινής διάλογος της ταινίας ξεκινά. Ο Κρις Χέμσγουορθ με τον Ντάνιελ Μπρουλ αναβίωσαν στο «Rush» την πιο σημαντική κόντρα των 70s της Formula 1 και δεν ήταν λίγες οι φορές που στοιχεία του χαρακτήρα των δύο ανδρών έγιναν γνωστά. Η ταινία είχε πάρει τις ευχές του Νίκι Λάουντα αφού, όπως είχε πει και ο ίδιος, ήταν περισσότερο από 80% σωστή, ενώ μάλιστα και ο ίδιος ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής εμφανίστηκε στο τέλος της.
Ο αυστριακός θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού είδε τον αντίπαλο από τα νεανικά του χρόνια να κερδίζει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 1976, λίγο μετά το ανατριχιαστικό ατύχημά του στο Νίρμπουργκρινγκ. Από όταν η Φεράρι του Νίκι Λάουντα τυλίχθηκε στις φλόγες, η ζωή του άλλαξε δραματικά. Τα σοβαρά εγκαύματα και η εισπνοή τοξικών αερίων ήταν η αιτία για δεκάδες πλαστικές επεμβάσεις και για πολλές επισκέψεις στα νοσοκομεία για 4 δεκαετίες. Ήταν η αιτία και για την απώλεια της ζωής του, τη Δευτέρα 20 Μαΐου του 2019. Αλλά εκείνος ο τραυματισμός δεν στάθηκε ικανός να του κόψει την πορεία για τον πρωταθλητισμό.
Έξι μόλις εβδομάδες μετά ο Νίκι Λάουντα τους ξάφνιασε όλους και επέστρεψε στην αγωνιστική δράση κερδίζοντας μάλιστα την 4η θέση. Την επόμενη χρονιά η τάξη αποκαταστάθηκε. Ο αυστριακός οδηγός κέρδισε ξανά τον μεγάλο του αντίπαλο και σαν από θαύμα κέρδισε το 2ο από τα τρία πρωταθλήματα της καριέρας του. Ο Χαντ είχε πετύχει τον σκοπό του. Έγινε παγκόσμιος πρωταθλητής. Μετά έχασε το κίνητρό του και, όπως φάνηκε και στο «Rush», αυτό τον ώθησε σε μια ζωή γεμάτη απολαύσεις και μακριά από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Ο Νίκι Λάουντα, ένας πραγματικός μαχητής της ζωής δεν μπόρεσε να το καταλάβει. Γιατί ο Χαντ ήταν εντάξει με ένα πρωτάθλημα τη στιγμή που ο ίδιος ήταν στο νοσοκομείο; Μετά θυμήθηκε όσα πέρασε στο νοσοκομείο και εκείνα που σημάδεψαν την κόντρα του με τον Χαντ από τη Formula 3. Και έπειτα η τελευταία στιγμή black humor από τον βρετανό στην ταινία.
Ακολούθως ο Νίκι Λάουντα (Ντάνιελ Μπρουλ) του ύψωσε το μεσαίο δάχτυλο και τότε εξιστόρησε τα όσα ακολούθησαν. Δεν ξαφνιάστηκε που ο Χαντ πέθανε στα 45 του από καρδιακή προσβολή αλλά στεναχωρήθηκε για τον αντίπαλο που τόσο σεβόταν και αγαπούσε να μονομαχεί. Ο Νίκι Λάουντα ήταν πολύ διαφορετικός από τον μεγάλο του αντίπαλο και για αυτό δεν τον κατάλαβε ποτέ. Και στο φινάλε του «Rush» είδαμε με τη βοήθεια του Ρον Χάουαρντ, ποιος πραγματικά ήταν ο μεγάλος αυστριακός.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο 24χρονος Βελγο-Βρετανός έκανε την έκπληξη στη Φλόριντα
Ο Σένα, για τους φίλους «Μπέκο», έκανε ό,τι κάνουν όλοι οι πρωταθλητές, αλλά λίγο περισσότερο: πίεζε τον εαυτό του πέρα από τα όρια, μετατόπιζε διαρκώς το σημείο θραύσης
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο και SUV για ταξίδια
Μια ανάλυση του αγώνα, συμπεριλαμβανομένης μιας προσεγγίσεως στη λύση του «αινίγματος» του Λεκλέρ
O Ogier επιστρέφει δυναμικά και ο Neuville χάνει μια πολυπόθητη νίκη την τελευταία στιγμή αλλά παραμένει μπροστά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ο Neuville χάνει το ράλι στην 2η Ε.Δ. της ημέρας
Ο Elfyn Evans στη 2η θέση 4,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville
Ο Sebastien Ogier στην 3η θέση με 6,6 δευτερόλεπτα διαφορά
Ένα ελκυστικό προϊόν, για ανθρώπους που επιθυμούν τα πρακτικά στοιχεία ενός SUV σε μία πιο σύγχρονη έκφραση
Ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι διαθέσιμος στο δίκτυο φορτιστών incharge της nrg
Η επικράτηση της αυστριακής ομάδας ήταν ολοκληρωτική
Με τεράστιες δυνατότητες διαμόρφωσης προσωπικού στιλ και περισσότερους χώρους
«Εξασκηθήκαμε σε ένα από τα πιο δύσκολα εδάφη εδώ στην Κένυα»
3.000 οχήματα της limited edition του IONIQ 5 Project 45 εξαντλήθηκαν εντός 24 ωρών, καθώς η ζήτηση ήταν 3 φορές μεγαλύτερη από την αναμενόμενη.
Ο Adrien Fourmaux κερδίζει το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο του
O Adrien Fourmaux διεκδικεί το 2ο βάθρο της καριέρας του
Η Toyota κάνει το 1-2-3 μετά την πρώτη γεμάτη ημέρα αγώνα
Ο Ott Tanak στην 2η θέση και ο Kalle Rovanpera στην 3η
Ένα μοντέλο που δεν «κάνει εκπτώσεις» σε κανέναν τομέα
Τι είναι αυτό που κάνει το σπορ να παραμένει τόσο δημοφιλές, παρά τον εμφανώς μικρό ανταγωνισμό;
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.