- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Νέο «υπερηχητικό» Ford Focus: Το πιο καινοτόμο, δυναμικό και συναρπαστικό Ford όλων των εποχών
Το νέο, μεσαίο, οικογενειακό Focus είναι πιο κομψό και ευρύχωρο από ποτέ, ενώ διαφορετικές νέες εκδόσεις περιλαμβάνουν το πολυτελές Vignale και το Active με στοιχεία δανεισμένα από SUV
Στην πραγματικότητα, το νέο, μεσαίο, οικογενειακό Ford Focus είναι πιο κομψό, ευρύχωρο και πιο άρτιο από ποτέ.
Και ως τέτοιο δεν θα μπορούσε να είναι ένα ακόμα απλό hatchback, παρά επιβαλλόταν να είναι προσιτό και από άλλες ομάδες αγοραστών με εντελώς σύνθετα, όσο και «διαμετρικά» αντίθετα ζητούμενα. Έτσι, το νέο Ford Focus διατίθεται μεν στο κλασικό πεντάθυρο hatchback, στο πρακτικό wagon και στο παραπέμπον σε crossover Focus Active, αλλά και σε διαφορετικές εκδόσεις, κάθε μία με τη δική της προσωπικότητα, όπως το κομψό Focus Titanium, το σπορ Focus ST-Line και το πολυτελές Focus Vignale.
Focus on
Το νέο Focus είναι από τα πιο απολαυστικά στην οδήγηση μεσαία αυτοκίνητα και πιο άνετο από ποτέ, με νέα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes) και προηγμένες τεχνολογίες ανάρτησης, με έμφαση στο απόλυτα οδηγοκεντρικό στιλ, κάτι που αποτελεί σημείο αναφοράς και για τις τέσσερις γενιές Focus.
Το προηγμένο, ανεξάρτητο σύστημα πίσω ανάρτησης προσφέρεται για πρώτη φορά με Continuously Controlled Damping, που κάθε 2 χιλιοστά του δευτερολέπτου παρακολουθεί δεδομένα της ανάρτησης, του αμαξώματος, του συστήματος διεύθυνσης και των φρένων, και προσαρμόζει την απόκριση της ανάρτησης για βέλτιστη ποιότητα κύλισης.
Ανάμεσα στα συστήματα υποστήριξης του οδηγού, εξάρουμε την τεχνολογία head up display από μαχητικό αεροσκάφος(!) ενώ συναντούμε το Adaptive Cruise Control, το Stop & Go, το Speed Sign Recognition, το Lane-Centring που βοηθά στη μείωση του στρες σε μεγάλα ταξίδια, διατηρώντας το όχημα στο κέντρο της λωρίδας του, το Adaptive Front Lighting System με Predictive curve light (προληπτικός φωτισμός στροφών) και Sign-based light (φωτισμός ανάλογα με την οδική σήμανση) που για πρώτη φορά προσαρμόζει εκ των προτέρων τις δέσμες των προβολέων για μέγιστη ορατότητα πριν το όχημα φτάσει σε μία στροφή, διασταύρωση ή κυκλικό κόμβο.
Τέλος, οι επιλογές συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας περιλαμβάνουν FordPass Connect modem, ασύρματη φόρτιση, SYNC 3 με οθόνη αφής και φωνητική ενεργοποίηση και ηχοσύστημα B&O Play.
Design
Η σπορ σιλουέτα του νέου Focus είναι η πιο αεροδυναμική στην κατηγορία του. Αθλητικό και δυναμικό με μακρύ καπό και μυώδες πίσω τμήμα, προσφέρει περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές, ενώ όλοι ωφελούνται από το μεγαλύτερο πλάτος του εσωτερικού πίσω, μιας και ο χώρος για τους ώμους έχει αυξηθεί κατά 6 cm, ο δε χώρος αποσκευών του νέου Focus διαμορφώνεται από 341 έως 1.320 λίτρα με την απλοποιημένη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Στον δρόμο
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν από την οικογένεια βενζινοκινητήρων Ford EcoBoost με ισχύ από 85 έως 182 ίππους και προβλεπόμενες εκπομπές CO2 από περίπου 107 g/km. Επίσης, διαθέσιμος είναι ο πετρελαιοκινητήρας Ford EcoBlue diesel με ισχύ από 95 έως 150 ίππους, και προβλεπόμενες εκπομπές CO2 από περίπου 91 g/km. Οι κινητήρες αυτοί συνδυάζονται με χειροκίνητα εξατάχυτα κιβώτια που είναι ομαλά και αθόρυβα σε λειτουργία και ένα νέο, οκτατάχυτο αυτόματο που προσαρμόζεται σε διαφορετικά οδηγικά στιλ για πιο γρήγορες αλλαγές σχέσεων.
Κοστίζει
Η τιμή εκκίνησης της βασικής έκδοσης Trend με τον 3-κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.0 EcoBoost 125 PS αρχίζει από τις €17.894, ενώ η αντίστοιχη με τον επίσης τρικύλινδρο diesel 1.5 EcoBlue των 95 ίππων από €19.901.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.