- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Hyundai i10: Η φρέσκια ματιά στα αυτοκίνητα πόλης!
Δημοφιλές, πολυβραβευμένο, ποιοτικό και με την αξιοπιστία της κορυφαίας πενταετούς εργοστασιακής εγγύησης, το νέο Hyundai i10 συνεχίζει την εντυπωσιακή κληρονομιά του, με περισσότερες από 70.000 πωλήσεις στην κατηγορία του
Η Hyundai, στo πλαίσιo της συνολικής αναβάθμισης της νέας της εικόνας, βελτίωσε το ήδη πολύ καλό i10 και έδωσε στην αγορά ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, που συνοδεύεται από 5ετή εγγύηση χωρίς περιορισμό στα χιλιόμετρα, πέντε χρόνια οδική βοήθεια και πέντε χρόνια δωρεάν ετήσιο τεχνικό έλεγχο. Το ότι είναι ένα εντελώς νέο «ευρωπαϊκό» i10, που σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε με γνώμονα τις μεταβαλλόμενες τάσεις που επικρατούν στην παγκόσμια αγορά, απλά καταδεικνύει και τη στόχευση του κορεατικού κολοσσού.
Silicon Valley
Στον τομέα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Σημειώνουμε τον πίνακα οργάνων με TFT LCD οθόνη 7’’ για να παρακολουθείτε όλες τις ενδείξεις –από την ταχύτητα μέχρι τη στάθμη του υγρού–, το πολυλειτουργικό τιμόνι τριών ακτινών με εργονομικά τοποθετημένα πλήκτρα, που σας επιτρέπει να ελέγχετε το ηχοσύστημα, το τηλέφωνο και το Cruise control χωρίς να απομακρύνετε τα χέρια σας, το Αυτόματο Cruise control με Speed limiter, όπως και το πλήρες ηχοσύστημα, ενώ οι υποδοχές USB και AUX περιλαμβάνονται standard με το ραδιόφωνο.
Στον δρόμο
To νέο Hyundai i10 είναι εφοδιασμένο με τέσσερα διαφορετικά σύνολα βενζινοκινητήρα και μετάδοσης. Οι δύο κινητήρες βενζίνης, ο τρικύλινδρος 1.0 λίτρων ισχύος 66 ίππων και ο τετρακύλινδρος 1.25 λίτρων ισχύος 84 ίππων, μεταφέρουν την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 5-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου είτε ενός 4-τάχυτου αυτομάτου κιβωτίου ταχυτήτων.
Μεγάλη αλλαγή στην προσφερόμενη γκάμα του i10 είναι η διαθεσιμότητα αυτόματου κιβωτίου με κινητήρα 1.0lt 66hp, σε συνδυασμό με οποιαδήποτε έκδοση. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το αυτόματο κιβώτιο του Hyundai i10 πλέον γίνεται σημαντικά πιο προσιτό από ποτέ.
Βελτιώσεις υπάρχουν και στην ποιότητα κύλισης, αφενός με ακριβέστερη πληροφόρηση από το τιμόνι, κάτι που αποδίδεται στα ελαφρύτερα υλικά κατασκευής και την τροποποιημένη σχέση μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης, και αφετέρου με ακόμη πιο άνετη κύλιση χάρη στην αυξημένη απορρόφηση κραδασμών.
Οι «λεπτομέρειες» που κάνουν τη διαφορά
Λεπτομέρειες τρόπος του λέγειν, αφού το νέο Hyundai i10 έχει να επιδείξει έναν πραγματικό δεκάλογο σημείων υπεροχής απέναντι στον ανταγωνισμό. Στοιχεία που όμως παίζουν καθοριστικό ρόλο στην τελική διαμόρφωση γνώμης και εν τέλει απόφασης του υποψήφιου αγοραστή. Τα σημεία υπεροχής, λοιπόν, του i10 το οποίο ειρήσθω εν παρόδω ήταν πρώτο στις πωλήσεις λιανικής της κατηγορίας του το 2017, είναι: κορυφαίοι χώροι επιβατών και αποσκευών σε επίπεδο πραγματικού πενταθέσιου μοντέλου όπως της κατηγορίας supermini, που αποτυπώνεται σε 50% μεγαλύτερους χώρους από Aygo και μόλις 12% μικρότερους από τα Yaris/Corsa. Επίσης, τα πίσω παράθυρα είναι κανονικά ανοιγόμενα και ελεγχόμενα από τη θέση του οδηγού, έχει υψηλή τεχνολογία συνδεσιμότητας, συμβατή με Apple CarPlay & Android Auto με χάρτες 46 χωρών ήδη στη μεσαία έκδοση, υψηλή τεχνολογία άνεσης, όντας το μόνο της κατηγορίας με clima, αποδοτικό κινητήριο σύνολο, μιας και ο τετρακύλινδρος κινητήρας 1.2 λίτρων είναι εφάμιλλος κινητήρων που χρησιμοποιούνται ακόμη και σε SUV, ενώ όλοι οι κινητήρες Hyundai είναι εξοπλισμένοι με στάνταρ καδένα χρονισμού βαλβίδων, στάνταρ πίσω δισκόφρενα. Επίσης, σημαντικό σε επίπεδο ποιότητας και φινιρίσματος είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχει καμία ορατή βίδα ή μέταλλο στο εσωτερικό.
Χώροι
Πέρα από ευρύχωρη καμπίνα, για τις αποσκευές σας έχετε διαθέσιμα 252 λίτρα, με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους, ενώ όταν τα αναδιπλώσουμε ο χώρος αγγίζει τα 1.046 λίτρα, τιμή πραγματικά μεγάλη για αυτοκίνητο της κατηγορίας. Παράλληλα, υπάρχουν διαθέσιμοι αρκετοί μικροχώροι αποθήκευσης, όπως ειδικές ποτηροθήκες, ενώ στις πόρτες μπορούν να τοποθετηθούν φιάλες νερού από 500 γρμ. έως 1 λίτρο. Τέλος η διχρωμία στο εσωτερικό του νέου i10, το καθιστά νεανικό, ενώ τα υλικά είναι υψηλής ποιότητας.
Η τιμή του νέου Hyundai i10 αρχίζει από €9.900 για τη βενζινοκίνητη έκδοση 1.0lt 66hp Active και από €10.490 για την έκδοση 1.2lt 87hp Active, αμφότερες με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.