- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Toyota Hybrid World: Ο ιαπωνικός κολοσσός δείχνει τον δρόμο για το μέλλον
Η υβριδική-ηλεκτρική τεχνολογία της Toyota διαθέτει σήμερα την πλουσιότερη γκάμα υβριδικών-ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο
Τα ερωτήματα σχετικά με το μέλλον της αυτοκίνησης είναι πολλά, και οι απαντήσεις τους επίσης πολλές και ποικίλες και με πολλές παραμέτρους. Εδώ, θα εστιάσουμε στο πλέγμα ενεργειών και επιλογών της Toyota -πρωτοπόρου στην εναλλακτική μέθοδο κίνησης των οχημάτων- και την προσέγγισή της από σήμερα και στο μέλλον. Πριν μπούμε στην ουσία, να αναφέρουμε ότι σύμφωνα με τις καταγραφές και τις επισημάνσεις της Toyota, οι σημαντικές νέες τάσεις, αλλά και τα δεδομένα στον χώρο θα αλλάξουν δραματικά, όχι μόνο γύρω από την αντίληψη «ιδιοκτησία/χρήση αυτοκινήτου», αλλά και από το αυστηρότερο περιβαλλοντικό πλαίσιο.
Η οπτική της Toyota
Με τον χάρτη να διαμορφώνεται όπως περίπου τον περιγράψαμε, η Toyota έχει επιλέξει να επενδύσει σύσσωμη στην υβριδική-ηλεκτρική τεχνολογία. Και τι εννοεί η Toyota με αυτό; Ότι ουσιαστικά μιλάει για βιώσιμη μετακίνηση για όλους!
Εδώ και λίγα χρόνια, το όραμα της Toyota να κάνει την μετακίνηση ένα αγαθό προσβάσιμο σε όλους, με τον πιο ανώδυνο τρόπο όμως για το περιβάλλον, γίνεται πράξη. Η υβριδική-ηλεκτρική τεχνολογία Toyota αναπτύσσεται συνεχώς, προσφέροντας μοναδικά οφέλη για τον αγοραστή του αυτοκινήτου, αλλά και παράλληλα προστατεύοντας το περιβάλλον εξασφαλίζοντας ένα βιώσιμο μέλλον.
Για την αποδοχή αυτής της επιλογής της Toyota, αλλά και για να έχουμε μία πρώτη εικόνα για την επόμενη ήμερα, να καταγράψουμε ότι οι πωλήσεις/ταξινομήσεις σήμερα των υβριδικών-ηλεκτρικών οχημάτων της μάρκας είναι ιδιαίτερα αυξημένες και αντιπροσωπεύουν το 50% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας, με τα αυτοκίνητα βενζίνης να καλύπτουν το 42%.
Όμως, η Τoyota έχει προχωρήσει και ακόμα παραπέρα, αφού το 2014 λανσάρισε το πρώτο Ηλεκτρικό Όχημα Κυψελών Καυσίμου μαζικής παραγωγής, το Mirai, την τέταρτη γενιά Prius το 2016, και τη δεύτερη γενιά του Prius Plug-In Electric το 2017. Αυτό με την σειρά του, αποδεικνύει την περαιτέρω εξέλιξη και διαφοροποίηση των υβριδικών-ηλεκτρικών οχημάτων της τόσο την παρούσα φάση, όσο και σε μελλοντικό χρόνο, με στόχο την εξάπλωση των υβριδικών-ηλεκτρικών της οχημάτων και στην συμβολή στην μείωση των εκπομπών CO2 από τις πωλήσεις νέων οχημάτων σε όλο τον κόσμο.
Η δικαίωση
Σύμφωνα με τα πραγματικά/ρεαλιστικά στοιχεία που έχουν δοθεί στην δημοσιότητα, πλέον η ηλεκτρική κίνηση των υβριδικών μοντέλων της Toyota ανέρχεται στο 50% Γι’ αυτό το λόγο η εταιρία δεν αναφέρεται πια σε απλά υβριδικά οχήματα, αλλά σε υβριδικά-ηλεκτρικά.
Ενδεικτικό της αποδοχής από το παγκόσμιο κοινό, αυτής της εναλλακτικής μορφής κίνησης των οχημάτων, είναι η ανακοίνωση του έγκριτου και έγκυρου πανευρωπαϊκού οργανισμού της Jato, σύμφωνα με την οποία τα υβριδικά-ηλεκτρικά οχήματα έχουν εκπληκτική άνοδο στις παγκόσμιες πωλήσεις την τελευταία 10-ετία, ήτοι από το 3% για το 2016 στο 5% μέσα στο 2017. Η άνοδος αυτή θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερη αν υπήρχαν περισσότερα σημεία ανατροφοδότησης στους αυτοκινητόδρομους.
Καθαρό τοπίο...
Η ανακοίνωση, ότι η Toyota είναι η «καθαρότερη» μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη για το 2017, μπορεί να αποτελεί είδηση για την καθημερινότητά μας, αλλά για την ίδια την μάρκα, ήταν κάτι παραπάνω από στόχος!
Έτσι, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Jato Dynamics σε 23 διαφορετικές αγορές της Ευρώπης, η Toyota είναι η «καθαρότερη» μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη μεταξύ των 20 κορυφαίων εταιρειών, με τον Μ.Ο των εκπομπών CO2 των οχημάτων της, να μειώνεται κατά 2,7γρ/χλμ, φτάνοντας τα 101,2 γρ/χλμ,
Το αποτέλεσμα αυτό οφείλεται στις ιδιαίτερα αυξημένες ταξινομήσεις υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία αντιπροσωπεύουν το 50% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας, ενώ ταυτόχρονα τα αυτοκίνητα βενζίνης καλύπτουν το 42% και τα ντίζελ το 7,5%.
Στην Ελλάδα
Εν τω μεταξύ, στην ελληνική αγορά, αξιοσημείωτο είναι πως το ποσοστό αυτό είναι κατά πολύ αυξημένο. Πιο αναλυτικά, 3.336 έλληνες οδηγοί δοκίμασαν υβριδικά οχήματα σε συνολικές διαδρομές των 38.441χλμ., μέσω του συστήματος Toyota Hybrid Proof Drive (η Τοyota ξεκίνησε μία Ευρωπαϊκή εκστρατεία «Test Drive σε υβριδικά», που αποδεικνύει αδιαμφισβήτητα ότι ένα Toyota Hybrid διανύει πάνω από το 40% της διαδρομής με μηδενική κατανάλωση. Δηλαδή κινείται αποκλειστικά ηλεκτρικά! Χωρίς την παρέμβαση του οδηγού και χωρίς φόρτιση του οχήματος από εξωτερική πηγή. Μόνο με την ενέργεια του οδηγού) και ο μέσος όρος διάρκειας των διαδρομών με χρήση μόνο ηλεκτρικής ενέργειας, ανήλθε στο ποσοστό του 58%.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.