- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Μία εποπτική ματιά στις εκθέσεις αυτοκινήτου των προηγούμενων χρόνων μάς πείθει ότι σταδιακά το μέλλον προετοιμαζόταν καιρό…
Από τα «φτιάξε ότι να ’ναι, θα πουληθεί» τη δεκαετία του ’90, περάσαμε στα αυτοκίνητα που προέτασσαν την ασφάλεια στα χρόνια του millennium, για να βρεθούμε στη δεκαετία μας όπου τα αυτοκίνητα χαρακτηρίζονται πλέον όχι από τις ιπποδυνάμεις και την ποιότητα κύλισης, όσο από το πόσο χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα έχουν και από τις δυνατότητες συνδεσιμότητας που διαθέτουν…
Και όλα αυτά, επειδή οι εταιρείες διαπιστώνουν ότι σε ένα κόσμο που ουσιαστικά ενεργεί μέσω σχέσης με ένα smartphone ή ένα tablet, δεν θα μπορούσαν αλλιώς να προσεγγίσουν τη νέα γενιά αγοραστών!
Στη Γενεύη, εν έτει 2018
Όλος ο καλός ο κόσμος ήταν παρών. Αυτοκίνητα κάθε κατηγορίας, για κάθε βαλάντιο, για τολμηρούς, για συντηρητικούς, για «περίεργους», για tech-freak, για γερά ή ισχνά πορτοφόλια, αλλά και για όλους όσοι αποδέχονται ότι η αγορά ενός αυτοκινήτου πρέπει να είναι άμεσα συνδεδεμένη με το πόσους ρύπους παράγει αυτό στην ατμόσφαιρα.
Τι είδαμε στην Γενεύη; Πολλά εξωτικά supercars, που μας έκαναν να αναθαρρήσουμε, και να σκεφτούμε ότι όσο υπάρχουν αυτά, δεν πρόκειται να «ποινικοποιηθεί» η οδηγική απόλαυση, πολλά, πάμπολλα ηλεκτροκίνητα οχήματα, αυτοκίνητα που προέτασσαν τις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης, αλλά και απλά καθημερινά αυτοκίνητα «όπως ακριβώς τα γνωρίζουμε»…
Αναλογικά, κάθε εταιρεία κάνει τα βήματά της στην εναλλακτική κίνηση, οι θερμικοί κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ρίξει το βάρος σε τεχνολογίες που είναι φιλικές με το περιβάλλον, ενώ το downsizing καλά κρατεί, οι υβριδικές τεχνολογίες βρίσκονται σε κορυφαίο σημείο εξέλιξης, ενώ όπως πάντα η αχίλλειος πτέρνα της ηλεκτροκίνησης δεν είναι απλά η αυτονομία που προσφέρουν στα αυτοκίνητα, αλλά και ο χρόνος επαναφόρτισης…
Για όλα αυτά, θα έχουμε να λέμε για χρόνια ακόμα, μια και βρισκόμαστε σε μεταβατικό στάδιο.
Είναι προφανές, ότι αν είναι να κρατήσω μία στιγμή από τις δύο press days, αυτή είναι της παρουσίασης της νέας Ferrari 488 Pista! Την ώρα που ο επικεφαλής marketing της scuderia, Enrico Galliera, μίλησε με πάθος για την πιο δυνατή Ferrari παραγωγής όλων των εποχών! Μάλιστα, για να δώσει στο κοινό έναν ηχητικό δώρο, έβαλε στα τεράστια ηχεία που βρισκόταν στο περίπτερο της Ferrari, να παίξουν τον ήχο του V8 κινητήρα που αποδίδει 720 ίππους…
Ήταν η στιγμή, που η οροφή της τεράστιας αίθουσας στην Γενεύη, σείστηκε… «Όσο υπάρχει το cavallino rampante», σκέφτηκα, «θα υπάρχει και πάθος για την αυτοκίνηση»…
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Ένας αγώνας 37 ημερών που διεξήχθη σε δύο ηπείρους, καλύπτοντας μία αδιανόητη απόσταση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.