Mercedes-Benz GLC 250d 4MATIC Coupe
Η νέα GLC Coupé συνδυάζει την ισχυρή δομή ενός SUV με τις δυναμικές φόρμες ενός coupé
Τι είναι
> Η νέα GLC Coupé συνδυάζει την ισχυρή δομή ενός SUV με τις δυναμικές φόρμες ενός coupé.
Ξεχωρίζει για
> Την κορυφαία ποιότητα κύλισής του σε κάθε οδόστρωμα
> Τον πλούσιο, σύγχρονο και πλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό που διαθέτει
> Την απαράμιλλη ποιότητα κατασκευής
> Το σύστημα Dynamic Select, που προσφέρει 5 οδηγικά προφίλ και επεμβαίνει σε αναρτήσεις, σύστημα διεύθυνσης, κινητήρα κ.λπ. ώστε να αλλάζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με τα γούστα του οδηγού.
> Το πακέτο Οff-Road Engineering με τέσσερα προγράμματα (Οff-road, Incline, Slippery, Trailer) που αυξάνουν θεαματικά τις εκτός δρόμου δυνατότητες της GLC.
Silicon Valley
> Audio 20 USB και διεπαφή Bluetooth με λειτουργία hands-free > Μονάδα επικοινωνίας για χρήση των υπηρεσιών Mercedes me connect
> Ηχεία με Frontbass > Σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης Mercedes-Benz > Υπολογιστής ταξιδιού στην πολυλειτουργική οθόνη με ένδειξη τρέχουσας κατανάλωσης, κ.ά.
Safety First
> Δίκαια αναμένουμε μία πληθώρα συστημάτων ασφαλείας από ένα αυτοκίνητο της Mercedes-Benz. Ωστόσο, στην απαρίθμηση των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας της GLC ξεχωρίζουμε το σύστημα Distronic Plus με Steering Assist και Stop&Go Pilot, το οποίο διατηρεί την απόσταση του αυτοκινήτου από το προπορευόμενο όχημα σταθερή, ως και την πλήρη ακινητοποίησή του, ενώ το θέτει ξανά σε κίνηση μόλις οι συνθήκες το επιτρέψουν. Ταυτόχρονα αποτρέπει μια ακούσια αλλαγή λωρίδας, παρεμβαίνοντας στο σύστημα διεύθυνσης. Επίσης μεταξύ άλλων:
> Adaptive Brake με λειτουργία Hold, Υποβοήθηση Εκκίνησης σε Ανηφόρα, προετοιμασία φρένων και στέγνωμα φρένων σε βρεγμένο δρόμο > Αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού με ενισχυμένες προσαρμοστικές ιδιότητες για τον αερόσακο του συνοδηγού και αερόσακοι γονάτων οδηγού > Collision Prevention Assist Plus, προειδοποίηση σύγκρουσης με Προσαρμοζόμενη Υποβοήθηση Πέδησης, αυτόνομη μερική πέδηση για πρόληψη/μείωση συνεπειών σύγκρουσης.
Κινείται
> Το σύνολο του μοντέλου της δοκιμής μας κινούσε ο τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας των 2,2 λίτρων με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και ψεκασμό common rail που αποδίδει 204 ίππους στις 3.800 σ.α.λ., και 400 Nm ροπής, που αποδίδονται από τις 1.100 έως τις 1.800 σ.α.λ.
> Διακρίνεται για την γραμμική λειτουργία του, για την ικανότητά του να προσφέρει δύναμη από πολύ χαμηλά, δικαιώνοντας απόλυτα την άποψη ότι είναι ένα από τα κορυφαία σύνολα της κατηγορίας.
> Συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC, χάρη στο οποίο οι αλλαγές πραγματοποιούνται ιδιαίτερα ομαλά και χωρίς καθυστέρηση.
> Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 7,6’’, η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 222 χλμ./ώρα, ενώ η μικτή τιμή της εργοστασιακής κατανάλωσης ανέρχεται σε 5,0 λίτρα/100 χλμ.
Στρίβει
> Στο δρόμο διαπιστώνεις τι πραγματικά σημαίνει ποιότητα κύλισης υπεράνω κριτικής! Όχι μόνο στην άσφαλτο… Εκεί τα πράγματα είναι εύκολα! Ταξιδεύεις χωρίς να αισθάνεσαι την παραμικρή έννοα ενόχλησης στην καμπίνα. Εκεί που είναι τα σπουδαία, είναι οι εκτός δρόμου διαδρομές! Πραγματικά εντυπωσιάζει! Και δίκαια χαρακτηρίζεται το μόνο premium SUV με τέτοιες πραγματικές εκτός δρόμου ικανότητες. Για όλα φροντίζει το transfer case που κατανέμει τη ροπή σε ποσοστό 45:55 εμπρός/πίσω.
> Πέρα από τα ελαστικά με υψηλό προφίλ, βοηθάει στην εκτός δρόμου κίνηση η στάνταρ απόσταση από το έδαφος των 18,1 εκατοστών, η οποία με την έξτρα Air Body Control μπορεί να φτάσει στα 22,7 εκατοστά.
> Σε συνδυασμό με συνεχή μεταβλητό έλεγχο αμορτισέρ, το σύστημα ανάρτησης αέρα (Air Body Control) εξασφαλίζει οδηγική άνεση και δυναμικό χειρισμό σε πολύ υψηλό επίπεδο. Η απόσβεση σε κάθε τροχό είναι προσαρμοσμένη στην τρέχουσα κατάσταση οδήγησης, και μπορεί να ρυθμιστεί για περισσότερη άνεση ή σπορ χαρακτηριστικά. Μπορεί να σηκωθεί έως και 5 εκατοστά για να αυξηθεί η απόσταση από το έδαφος (μόνο σε συνδυασμό με το πακέτο Μηχανικής Εκτός Δρόμου). Σε υψηλές ταχύτητες, το όχημα χαμηλώνει, για να μειωθεί η αντίσταση του αέρα και να αυξηθεί περαιτέρω η σταθερότητα.
Χωράει
> O χώρος αποσκευών αρχίζει από τα 550 λίτρα, με τα καθίσματα σε κανονική όρθια θέση και φθάνει μέχρι τα 1.600 λίτρα, όταν αυτά αναδιπλωθούν.
> Το κατώφλι φόρτωσης και το δάπεδο υποδοχής των αντικειμένων που θα φορτώσουμε κρίνονται ιδιαίτερα εργονομικά.
Κοστίζει
> Οι τιμές του μοντέλου της δοκιμής μας Mercedes-Benz GLC 250d 4MATIC Coupe, ξεκινούν από 61.895 ευρώ. > Δείτε αναλυτικά τις εκδόσεις και τα πακέτα εξοπλισμού εδώ
> Για περισσότερα στοιχεία σχετικά με την Mercedes-Benz GLC πατήστε εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.