- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Η υπομονή. Η αφοσίωση. Η λεπτομέρεια. Η σπουδή. Η βεβαιότητα. Η αποδοχή… Κάπως έτσι είναι τα κεφάλαια που έχει στη ζωή του ο 67χρονος γάλλος καλλιτέχνης Gilbert Housset, ο οποίος ασκεί την τέχνη της ξυλογλυπτικής για περισσότερα από 30 χρόνια. Σκοπός του μέσα από τα έργα, τα οποία έχουν «προκλητική» προσέγγιση στην ακρίβεια και τη σχολαστική αναπαραγωγή των λεπτομερειών τους, όσο και από την ποιότητά τους, είναι να αναπαραστήσει τμήματα της καθημερινότητας της ζωής των ανθρώπων!
Η ξυλογλυπτική δεν είναι για τον Housset ένα επάγγελμα. Είναι το πάθος του για την τέχνη και την ακρίβεια. Αυτά τα έργα τέχνης δεν πωλούνται, δεν το κάνει για τα χρήματα. Μάλιστα, όπου εκθέτει –εμείς τον συναντήσαμε στο Λουξεμβούργο– μεταφέρει στο χώρο ένα μέρος του εργαστηρίου του και δημιουργεί μπροστά στον κόσμο.
Κατοικεί μόνιμα σε μία χερσόνησο στη βορειοδυτική Γαλλία, στην κωμόπολη Cerisy-la-Salle, όπου και διατηρεί αυτά τα επιτεύγματα σε ένα υπόστεγο όπου κατοικεί στο κανάλι που τη διατρέχει.
Χρειάζεται ώρες πολλές για να δημιουργηθεί το κάθε έργο. Σκεφτείτε μόνο ότι για να δημιουργηθεί το εικονιζόμενο Citroen 2CV του 1954 χρειάστηκαν 460 εργατοώρες, ήτοι 20 ημέρες, ενώ για τη Lotus 49B Formula 1 του 1968 οι απαιτούμενες ώρες ήταν 448…
Αυτά τα μοντέλα δημιουργούνται και είναι απόλυτα πιστά και με σεβασμό σε κάθε κομμάτι που αποτελείται από ένα πλήθος λεπτομερειών. Για παράδειγμα, οι συνδέσεις αλυσίδων ποδηλάτου μοιάζουν απόλυτα πραγματικές.
Του είπαμε στη μικρή μας συνομιλία –είναι εξαιρετικά ολιγομίλητος– ότι του βγάζουμε το καπέλο με σεβασμό για τις ικανότητές του. Η απάντησή του: «Aπό τη στιγμή που πιάνουν τα χέρια μου και μπορώ, θέλω να δημιουργώ»…
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.