- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Μετά τη Silicon Valley και το Tel Aviv, η Renault εγκαινιάζει το τρίτο Renault Open Innovation Lab στο Παρίσι με την ονομασία «Le Square», ενισχύοντας περαιτέρω τις δομές της που της επιτρέπουν να αποτελεί το σημείο αναφοράς στον τομέα των καινοτόμων τεχνολογιών στο χώρο του αυτοκινήτου.
Πλησιάζοντας τη συμπλήρωση 120 χρόνων από τη στιγμή που ξεκίνησε την παραγωγή αυτοκινήτων, η Renault συνεχίζει να εξερευνεί νέες ιδέες και τεχνολογίες που θα καθορίσουν το μέλλον της αυτοκίνησης. Σε αυτό το πλαίσιο η Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, δημιουργεί ένα δίκτυο εγκαταστάσεων που σαν σκοπό έχουν να προωθήσουν την έρευνα σε τομείς που θα παίξουν καίριο ρόλο στο σχεδιασμό των αυτοκινήτων της μάρκας τα επόμενα χρόνια. Οι πρώτες εγκαταστάσεις του δικτύου δημιουργήθηκαν το 2011 στη Silicon Valley στις ΗΠΑ, ενώ ακολούθησε το δεύτερο γραφείο στο Tel Aviv (2016). Τώρα, η Renault με την ενεργοποίηση του Open Innovation Lab -με την ονομασία «Le Square»- στο Παρίσι, στοχεύει να ενισχύσει περαιτέρω τις προσπάθειές της για την εξέλιξη νέων δρόμων που θα εξερευνήσουν το μέλλον των μετακινήσεων.
Το «Le Square» σχεδιάστηκε ως ένα πραγματικό πειραματικό κέντρο, όπου οι μηχανικοί της Renault σε στενή συνεργασία με τους ανθρώπους των προμηθευτών, αλλά και ανεξάρτητους ερευνητές, θα εργάζονται ώστε να ενισχύσουν τη στρατηγική απόφαση της μάρκας να βρίσκεται πάντα στο κέντρο των εξελίξεων και της καινοτομίας. Τα αντίστοιχα κέντρα στη Silicon Valley και στο Tel Aviv επικεντρώνονται στην αυτόνομη οδήγηση – τεχνητή νοημοσύνη (Silicon Valley) και στα ηλεκτρικά οχήματα – ασφάλεια διαδικτύου (Tel Aviv).

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.