- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Τι είναι
> Το τρίτης γενιάς supermini της Suzuki που υιοθετεί ένα νέο στιλ, εστιασμένο στην απόδοση, διαθέτοντας ένα σημαντικά ελαφρύ αμάξωμα και εισάγοντας προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας, ενώ θα κατασκευάζεται στην Ιαπωνία..
Γνωριμία
> Οδηγήσαμε την έκδοση με τον υπερτροφοδοτούμενο, τρικύλινδρο 1.0 Boosterjet απόδοσης 112 ίππων, στην πρώτη επί Ελληνικού εδάφους γνωριμία με το νέο Swift και εντοπίσαμε την προσπάθεια των ανθρώπων της Suzuki να δημιουργήσουν έναν άξιο συνεχιστή του προηγούμενου μοντέλου, κρατώντας βασικά το ίδιο DNΑ όσον αφορά την σχέση του με την οδηγική του συμπεριφορά κυρίως και τα υπόλοιπα έπονται!
Το νέο Swift είναι προσαρμοσμένο στην εποχή του. Αισθητικά, όσο και τεχνολογικά. Εξωτερικά έχουμε μεγάλη εξάγωνη μάσκα, οι πίσω χειρολαβές των θυρών είναι «κρυμμένες» δίπλα στα παράθυρα, η οροφή μοιάζει να μην ενώνεται με τις πίσω κολόνες μέσα από την σχεδιαστική επιλογή, ενώ όταν το κοιτάς από το πλάι, διακρίνεις εύκολα τους «ώμους» των πίσω φτερών να ξεχωρίζουν.
Εσωτερικά το ταμπλό είναι σύγχρονο με ψηφιακές οθόνες τόσο στο καντράν (4,2’’) όσο και στο κέντρο του ταμπλό (αφής 7’’), με κλίση προς τον οδηγό.
Οι χώροι είναι πολύ καλοί για τους επιβάτες, όπως και το χωρητικότητας 265 λίτρων πορτ μπαγκάζ.

Κινητήρες
> Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τον ατμοσφαιρικό 1.200άρη Dualjet των 90 ίππων, ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί με το υβριδικό σύστημα SHVS (αποτελείται από μία ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια και μία μπαταρία ιόντων λιθίου), τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT. Ο 1.000άρης τούρμπο κινητήρας, μπορεί επίσης να συνδυαστεί με το υβριδικό σύστημα SHVS, αλλά και με κλασικό αυτόματο κιβώτιο. Το Φθινόπωρο αναμένεται να παρουσιαστεί η νέα έκδοση Sport, με τον 1.4 λίτρων turbo κινητήρα της Suzuki, ο οποίος αποδίδει 140 ίππους και σπορτίφ ανάρτηση.

Τιμές
> Σε επίπεδο τιμών, η έκδοση 1.2 Dualjet 2WD GL αρχίζει από 11.680, η έκδοση 1.0 Boosterjet 2WD GL από 13.880 ευρώ και η 1.2 Dualjet 4WD GL από 14.180.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.