- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Τι είναι
> Tο σουπερμίνι crossover της Renault που βασίζεται στο Clio
> Ένα εντυπωσιακά όμορφο κροσόβερ, με υπερυψωμένη θέση οδήγησης και συρόμενα πίσω καθίσματα.
Ξεχωρίζει για
> Τον εξοπλισμό του, που είναι πλούσιος, και την ποιότητα κατασκευής
> Tους χώρους που αρκετοί για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας.
Silicon Valley
> Το ταμπλό είναι σύγχρονο και νεανικό και αποτελεί ευχάριστη παρέα για οδηγό και συνοδηγό τουλάχιστον που θα βρίσκονται απέναντί του σε καθημερινή ή σποραδική χρήση.
> Η έγχρωμη οθόνη αφής 7’’ πολλαπλών λειτουργιών είναι εύκολη στη χρήση της και το πιο σημαντικό είναι ότι εργονομικά έχει τοποθετηθεί στο κατάλληλο, από πλευράς πρακτικότητας, σημείο.
> Διατίθεται με υπολογιστή ταξιδίου και ηλεκτρικά παράθυρα παντού ενώ, ανάλογα με τις εκδόσεις (Expression, Dynamique Media Nav και Dynamique S Media Nav), συναντάμε πρόσθετα εμπρός φώτα ομίχλης, αυτόματα φώτα και αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, κλιματισμό, αφαιρούμενα καλύμματα καθισμάτων, σύστημα δορυφορικής πλοήγησης, Bluetooth, υποδοχή USB, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών κ.ά.
Safety First
> Ο εξοπλισμός ασφάλειας χαρακτηρίζεται πλήρης. Το Renault Captur διατίθεται με έξι αερόσακους, ESP, υποβοήθηση φρεναρίσματος πανικού και υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα ως στάνταρ σε όλη τη σειρά.
Κινείται
> Το μοντέλο της δοκιμής μας κινούσε ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας 1.5 dCi με άμεσο ψεκασμό που αποδίδει 90 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 220 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ.
> Θεωρείται και είναι ένας από τους πλέον οικονομικούς και αποδοτικούς πετρελαιοκινητήρες της αγοράς
> Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 13,1’’ και σε επίπεδο τελικής ταχύτητας αγγίζει τα 170 χλμ/ώρα
> Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων
> Η εργοστασιακή κατανάλωση ορίζεται στα 3,6 λτ/100χλμ ενώ η τιμή των ρύπων CO2 είναι 95 γρμ/χλμ
Στρίβει
> Το Captur βασίζεται στο Renault Clio. Σχεδιαστικά παραπέμπει σε χάτσμπακ και το μεγαλύτερο ύψος του αμαξώματος από το έδαφος δεν δείχνει μόνο εικόνα crossover αλλά όντως μπορεί να κινηθεί με άνεση σε «μαλακές», εκτός δρόμου, διαδρομές. Στο δρόμο διακρίνεται για τη γαλλική του παραδοσιακή άνεση, αν και οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων είναι τόσο σκληρές ώστε να διαχειρίζονται με επιτυχία στις κλειστές στροφές τη μετακίνηση του αμαξώματος, ακόμα και με πλήρες φορτίο. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να σημειώσουμε την εξαιρετική ηχομόνωση, ακόμα και με υψηλές ταχύτητες σε εθνικές οδούς.
> Το ύψος από το έδαφος αγγίζει τα 20 εκ. και αποδεικνύεται ικανό για τις «εκτός δρόμου» διαδρομές.
Χωράει
> Ο χώρος αποσκευών είναι ιδιαίτερα πρακτικός, προσφέροντας 455 λίτρα χωρητικότητας, αλλά και ένα μεταβλητό, σε ύψος, δάπεδο.
> H καινοτομία, που προσφέρει αφαιρούμενα καλύμματα καθισμάτων, κάνουν την οικογενειακή ζωή κάπως πιο εύκολη, ιδιαίτερα όταν τα μικρότερα σε ηλικία «στελέχη» της είναι κάπως ζωηρά.
Κοστίζει
> Το μοντέλο Renault Captur 1.5 dCi 90 S&S Authentic από 16.680 ευρώ
Κάτι άλλο;
> Το ενιαία συρόμενο πίσω κάθισμα αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο, τόσο για την άνετη φιλοξενία των πίσω επιβατών, όσο και για την αξιοποίηση του πορτμπαγκάζ, ανάλογα πάντα με τη χρήση.
> Οι πλάτες των καθισμάτων αναδιπλώνονται σε αναλογία 60/40 και δύο ενήλικες θα ταξιδέψουν σε κάθε περίπτωση πολύ άνετα.
Προβληματίζει
> Η απουσία τετρακίνητης έκδοσης
FAST LANE
Pirelli
Τα πήρε όλα η Pirelli στο European Rally Championship 2016, το οποίο ολοκληρώθηκε με το Ράλι Κύπρου και νικητής αναδείχθηκε ο Ρώσος Λούκιανουκ! Η Ιταλική φίρμα προμήθευσε με ελαστικά τα αυτοκίνητα όλων των συμμετοχών που εξασφάλισαν τους τίτλους που απονέμει η FIA για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι. Έτσι, έχουμε τους εξής τιτλούχους: FIA European Rally Championship: Kajetanowicz-Baran (Ford Fiesta R5), ERC Junior: Griebel (Opel Adam R2), ERC2: Chuchala (Subaru Impreza), ERC3: Ingram (Opel Adam R2), Ladies’ Championship: Munnings (Peugeot 208 R2).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.