- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Με αισθητική που ανταποκρίνεται στην εμπειρία του ελληνικού νησιού, με το άπλετο αττικό φως σε πρωταγωνιστικό ρόλο και μεσογειακή διάθεση για φλερτ, η καμπάνια γνωστού αναψυκτικού σε Γαλλία και Βέλγιο διαδίδει το μήνυμά της «What did you expect?» βάζοντας την αττική Ριβιέρα σε χιλιάδες νοικοκυριά μέσα από τις τηλεοπτικές οθόνες τους.

Η ατμόσφαιρα του beach bar στην ειδυλλιακή ακτογραμμή της παραλιακής αποτέλεσε το ιδανικό σκηνικό για να εξελιχθεί μια ιστορία η οποία διαχωρίζει τους άντρες από τα αγόρια, υπογραμμίζοντας δημιουργικά τον premium χαρακτήρα του προϊόντος. Αφήγηση με θέμα ένα κορίτσι το οποίο αναζητεί τη «δροσιά» και την περιπέτεια στο μπαρ και οι δύο bar tender αναλαμβάνουν να κλέψουν τις εντυπώσεις. Σε λιγότερο από 15 δευτερόλεπτα διαδραματίζεται ένα παιχνίδι δυνάμεων που κερδίζει το κορίτσι η εμπειρία (δηλαδή ο ωριμότερος bar tender) αφού επιλέγει την αφοπλιστική απλότητά του Schweppes Agrum. Το συγκεκριμένο σποτ το οποίο γυρίστηκε στη Βάρκιζα αποτελεί μέρος μιας σπονδυλωτής καμπάνιας στην οποία θέλει να αναδείξει το brand ως συνώνυμο του στυλ (πρέσβειρά του είναι η γνωστή μαδριλένα ηθοποιός Penelope Cruz).
Δείτε τη διαφημιστική ταινία:
Για τις ανάγκες της κινηματογράφησης, το διαφημιστικό γραφείο του Παρισιού «Fred & Farid» συσπείρωσε σημαντικές δημιουργικές προσωπικότητες και εταιρείες από το εξωτερικό, αλλά και την Ελλάδα! Ο νεαρός, βραβευμένος και ταλαντούχος Αυστραλός σκηνοθέτης Ben Briand, συνεργάστηκε με τον Γάλλο βετεράνο διευθυντή φωτογραφίας Patrick Duroux (δείτε ένα παλιότερο αριστούργημα του σε επίπεδο φωτογραφίας εδώ) για να συμπυκνώσουν σε 25 δευτερόλεπτα μια καλοκαιρινή περιπέτεια δροσιάς. Η Γαλλική εταιρεία παραγωγής Moonwalk Films ανέθεσε στην Ελληνική εταιρεία Avion Films το production service, παράγοντας μια πραγματικά διεθνών προδιαγραφών δουλειά «made in Greece».


Στην ταινία βλέπουμε την Ισπανίδα Alazne Bilbao Fraile από την ομώνυμη βασκική πρωτεύουσα στο ρόλο του κοριτσιού, το μοντέλο Nikolas Michael από την Κύπρο στο ρόλο του ώριμου bar tender, αλλά και το διακεκριμένο επί σειρά ετών στο UK National Bartender Championship Φόντα Ταζέ στο ρόλο του νεαρότερου bar tender. Μπορεί να μην ικανοποίησε με την επιλογή του το κορίτσι της Schweppes με βάση το σενάριο, στην πραγματική ζωή όμως θα συναντήσετε τον Φόντα στη μπάρα του tequila bar “Dos Agaves” στο Μοναστηράκι, όπου είναι συνιδιοκτήτης.
Έχει ειπωθεί ξανά από αυτή τη στήλη ότι η Ελλάδα διαθέτει εξαιρετικό πλούτο σε πανέμορφα locations τα οποία αποτελούν έναν παράδεισο επιλογών για τις εταιρείες παραγωγής διαφημιστικών ταινιών από όλο τον κόσμο. Αυτό που έχει όμως μεγαλύτερη αξία είναι να υπογραμμιστεί είναι ότι τόσο επίπεδο ανθρώπινο δυναμικού όσο και εξοπλισμού μπορεί να ανταποκριθεί στις διεθνείς προδιαγραφές και ανάγκες (όπως συμβαίνει στην περίπτωση της Avion Films στην εν λόγω ταινία).


Ευχαριστώ θερμά την Annabelle Aronis της εταιρείας παραγωγής Avion Films για το υλικό.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα πειράματα βασίστηκαν σε εκδόσεις εμπορικά διαθέσιμων chatbots
Οι απαντήσεις δεν είναι πάντοτε σωστές και υπάρχουν κίνδυνοι για την ιδιωτικότητα
Γιατί ο χειμώνας και οι κλειστοί χώροι αυξάνουν τον κίνδυνο μετάδοσης
Μερικοί χρειάζονται λιγότερη κι άλλοι περισσότερη ξεκούραση
Οι ειδικοί εξηγούν το πότε, το γιατί και το πώς…
Στο αφιέρωμά του ξεχωρίζει και πέντε ανθρώπους που αναμένεται να ξεχωρίσουν το 2026
Ξεκινά το πρόγραμμα τοποθέτησης πρωτοποριακής ΑΙ λύσης
Πώς η ψυχική ανθεκτικότητα γίνεται το πιο hot επαγγελματικό skill στην Ελλάδα του 2025
Μια συζήτηση με την ψυχολόγο και διευθύντρια του Ελληνικού Κέντρου Διατροφικών Διαταραχών
Ούτε εσωστρεφείς ούτε εξωστρεφείς – απλώς έχετε κάποια πολύ πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Η σημασία της ισορροπίας ανάμεσα στις ελεύθερες ρίζες και τα αντιοξειδωτικά
Η 5η σεζόν της σειράς του Netflix έκανε πρεμιέρα στις 26 Νοεμβρίου
Ένα τα πιο παλιά του είδους, αφιερωμένο αποκλειστικά στις ομορφιές της Ελλάδας, τώρα στο διαδύκτιο
Σημαντικός παράγοντας είναι και ό,τι προστίθεται
Έχουν περάσει 3 χρόνια από την τελευταία σεζόν, και 10 χρόνια περίπου από τότε που η σειρά ξεκίνησε
Πρόκειται για το εμβληματικό προϊόν των Κυκλάδων
Το απαξιωτικό σχόλιο που έκανε προ δεκαπέντε ετών ο τότε διευθύνων σύμβουλος της Warner
Μια τάση που ξεκίνησε κατά την πανδημία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.