- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Φόρα κράνος και μην πας ανάποδα στον μονόδρομο
Κάποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι αν η πολιτεία ήθελε πραγματικά να προστατεύσει τους ντελιβεράδες και γενικώς όλους τους οδηγούς, όσους τροχούς κι αν έχουν τα οχήματά τους, θα ξεκινούσε να επιβάλει τον ΚΟΚ
Τα μέτρα της πολιτείας για την προστασία των ντελιβεράδων και η ουσία της επιβολής του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Με χαρά έμαθα ότι η πολιτεία παίρνει μέτρα για την προστασία των ντελιβεράδων (τους οποίους στα μπακαλιαρίστικα κυριλέ τους λέμε «διανομείς φαγητού», όπως κάποτε λέγαμε «αυτοκινητιστές» τους ταξιτζήδες, λες και το ντελιβεράς είναι υποτιμητικό). Στη συνέχεια με λύπη μου διαπίστωσα ότι τα μέτρα αυτά καθόλου δεν θα βοηθήσουν στην προστασία των ανθρώπων που μας φέρνουν στο σπίτι φαγητό, καφέ ή ότι άλλο μας κατέβει.
Αυτό το λέω γιατί ενώ είδα ότι τα μέτρα προβλέπουν να παρέχονται από τους εργοδότες κράνη, φωσφοριζέ γιλέκα, αδιάβρροχα κλπ πουθενά δεν είδα να προβλέπεται η διανομή βιβλίων με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Πράγμα που σημαίνει ότι οι ντελιβεράδες θα πάρουν επιτέλους ένα κράνος αλλά θα εξακολουθήσουν να αγνοούν σε τι χρησιμεύει και μπορεί να το χρησιμοποιούν ως προστατευτικό αγκώνα ή ως διακοσμητικό δίτροχου.
Χωρίς ένα βιβλιαράκι με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας θα εξακολουθήσουν να μην καταλαβαίνουν τι στο διάολο είναι και τι σημαίνει αυτό το περίεργο στρογγυλό κόκκινο σήμα με την οριζόντια γραμμή στη μέση που συχνά βλέπουν στον δρόμο τους ή αυτό το κόκκινο εξάγωνο με τα τέσσερα γράμματα ή αυτά τα ωραία τρίχρωμα φανάρια που στολίζουν τις πιο μεγάλες διασταυρώσεις.
Μπορεί ακόμα να μη μάθουν ποτέ για ποιον είναι φτιαγμένα τα πεζοδρόμια (βοήθεια: δεν είναι για συγκεκριμένη μάρκα γαλλικών αυτοκινήτων) κι έτσι να θρηνήσουμε κι άλλο θύμα μετά τον 51χρονο που τόλμησε να παρατηρήσει έναν ντελιβερά επειδή οδηγούσε στο πεζοδρόμιο, παρατήρηση που του στοίχισε τη ζωή (πρόκειται για έναν φόνο που δεν συγκίνησε κανέναν από τους ευαίσθητους συμπολίτες, ίσως επειδή ο δράστης μάλλον δεν είναι ναζί οπότε ο δολοφονικός τραμπουκισμός δεν πειράζει και τόσο).
Για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω ότι είναι κακή ιδέα οι εργοδότες να προσφέρουν εξοπλισμό ασφαλείας στους εργαζόμενούς τους. Κάθε άλλο. Και καλό είναι και πρέπει να επιβάλλεται. Λέω ότι αυτή η προσφορά δεν έχει καμία απολύτως αξία αν οι εργαζόμενοι δεν ενδιαφέρονται οι ίδιοι για την ασφάλειά τους. Λέω ότι κάποιος που καβάλαει δίκυκλο χωρίς να φοράει κράνος, οδηγεί με το ένα χέρι και πάει πάντα ανάποδα στον μονόδρομο δεν μπορεί να προστατευτεί από κανένα μέτρο αφού αυτό που τον απειλεί περισσότερο από όλα είναι ο εαυτός του. Και μπράβο του.
ΥΓ – Κάποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι αν η πολιτεία ήθελε πραγματικά να προστατεύσει τους ντελιβεράδες και γενικώς όλους τους οδηγούς, όσους τροχούς κι αν έχουν τα οχήματά τους, θα ξεκινούσε να επιβάλει τον ΚΟΚ. Είναι ενδιαφέρουσα άποψη αλλά η στήλη δεν ασχολείται με τη λογοτεχνία του φανταστικού.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Η πρόοδος της χώρας μας αναγνωρίζεται διεθνώς», τόνισε ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης
Ποιες επιπτώσεις υπάρχουν αν δεν καταβληθούν εμπρόθεσμα;
Όσα είπε ο πρώην πρωθυπουργός στη χθεσινή του ομιλία σε εκδήλωση
Η πρόταση της παράταξης «Αθήνα Ψηλά»
Χαρακτήρισε τον συνδυασμό «ανησυχητικό κοκτέιλ»
Με ανατροπή του αποτελέσματος του πρώτου γύρου
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά
Έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στους στενούς δεσμούς Ελλάδας και ΗΠΑ που ενισχύονται ολοένα και περισσότερο
Πολύ σημαντικό έργο χαρακτήρισε την επέκταση του Μετρό προς την Γλυφάδα
«Είμαι διαθέσιμος για διάλογο», δηλώνει ο Υπουργός
Τα καλά νέα αφορούν κυρίως τη νότια Ευρώπη
O βουλευτής Κιλκίς του ΠΑΣΟΚ μιλάει για όλα στο νέο podcast της ATHENS VOICE
Το βιβλίο αναφέρεται στην επιτυχία έξι μικρών κρατών
Ο ναός βρίσκεται εντός της ζώνης προστασίας του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης
«Η υγεία του πρωτογενούς τομέα είναι κάτι το οποίο πρέπει να μας απασχολεί όλους» σημείωσε ο πρωθυπουργός
Αναλυτικά το ωράριο μέχρι το τέλος του έτους
Πώς υπολογίζεται το ποσό
Ποιοι είναι οι πέντε τρόποι πληρωμής
Τι δήλωσε σε συνέντευξή του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.