- CITY GUIDE
- PODCAST
-
24°
Γεωργιάδης: Όταν αποκάλυψα ότι τα μηχανήματα λειτουργούσαν έπεσαν να με φάνε
Αναλυτικά η ανάρτησή του
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![Τέμπη - Γεωργιάδης: Όταν αποκάλυψα ότι τα μηχανήματα λειτουργούσαν έπεσαν να με φάνε Τέμπη - Γεωργιάδης: Όταν αποκάλυψα ότι τα μηχανήματα λειτουργούσαν έπεσαν να με φάνε](/images/1074x600/1/jpg/files/2023-03-16/gewrgiadis.jpg)
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Άδωνις Γεωργιάδης: Όταν αποκάλυψα ότι τα μηχανήματα στον σταθμό Λάρισας λειτουργούσαν, έπεσαν να με φάνε
Νέα ανάρτηση έκανε στο Twitter ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, μετά τα όσα παρουσίασε στην επιτροπή της Βουλής ο σημερινός υπουργός Μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης αλλά και τις αντιδράσεις που είχαν προκαλέσει όσα είχε πει για τον σταθμό της Λάρισας του ΟΣΕ, όπου σύμφωνα με τον ίδιο λειτουργούσαν κανονικά όλα τα μηχανήματα το βράδυ της σύγκρουσης των τρένων στα Τέμπη.
Με αφορμή, δηλαδή, το γεγονός ότι ο κ. Γεραπετρίτης, όπως σημειώνει ο Άδωνις Γεωργιάδης, «κατέθεσε όλα τα έγγραφα με 14 υπηρεσιακές υπογραφές, ότι όλα λειτουργούσαν κανονικά και ότι ο Σταθμάρχης εκείνη την νύχτα είχε τα όργανα που του έλεγαν ότι είχε βάλει το τρένο στην ανάποδη πλευρά και είχε την δυνατότητα για πάνω από 12 λεπτά να ακινητοποιήσει τα τρένα», ο υπουργός Ανάπτυξης σημειώνει ότι «τα μηχανήματα ήταν εκεί και λειτουργούσαν, οι άνθρωποι δεν τα αξιοποίησαν».
Η ανάρτηση του Άδωνι Γεωργιάδη
«Όταν αποκάλυψα για πρώτη φορά στην εκπομπή του κ. Γιώργου Αυτιά, την Κυριακή μετά το φοβερό δυστύχημα, ότι στον Σταθμό στη Λάρισα όλα τα μηχανήματα και η κονσόλα δούλευαν κανονικά, έπεσαν, ως συνήθως, άπαντες να με φάνε. Την επόμενη στην εκπομπή του κ. Παπαδάκη μάλιστα είχα και μία μεγάλη δημόσια διαφωνία για αυτό ακριβώς το θέμα, με την @M_anasta .
»Χθες στην Βουλή ο κ. Γεραπετρίτης κατέθεσε όλα τα έγγραφα με 14 υπηρεσιακές υπογραφές, ότι όλα λειτουργούσαν κανονικά και ότι ο Σταθμάρχης εκείνη την νύχτα είχε τα όργανα που του έλεγαν ότι είχε βάλει το τρένο στην ανάποδη πλευρά και είχε την δυνατότητα για πάνω από 12 λεπτά να ακινητοποιήσει τα τρένα. Δυστυχώς είτε δεν κατάλαβε τί του έλεγε η κονσόλα είτε δεν ήταν καν εκεί. Αυτά θα τα ξεδιαλύνει η Δικαστική έρευνα. Η ουσία παραμένει όμως τα μηχανήματα ήταν εκεί και λειτουργούσαν, οι άνθρωποι δεν τα αξιοποίησαν».
Όταν αποκάλυψα για πρώτη φορά στην εκπομπή του κ. Γιώργου Αυτιά, την Κυριακή μετά το φοβερό δυστύχημα, ότι στον Σταθμό στη Λάρισα όλα τα μηχανήματα και η κονσόλα δούλευαν κανονικά, έπεσαν, ως συνήθως, άπαντες να με φάνε. Την επόμενη στην εκπομπή του κ. Παπαδάκη μάλιστα είχα και… https://t.co/Q4WQqlcoZo
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) March 16, 2023
Τι είπε ο Γιώργος Γεραπετρίτης στη Βουλή
Όπως είπε ο Γιώργος Γεραπετρίτης την Τετάρτη στη συνεδρίαση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου ειδικά για τον σταθμό της Λάρισας «μας παρεδόθη το 2019 με διαλυμένη τηλεδιοίκηση γιατί είχε προηγηθεί φωτιά. Όταν αναλάβαμε δεν υπήρχε τηλεδιοίκηση. Ανακτήθηκε σε πλήρη λειτουργία στη Λάρισα η τηλεδιοίκηση την 1.11.2022. Καταθέτω και το πρωτόκολλο διοικητικής παραλαβής». Πρόσθεσε, δε, ότι «την κρίσιμη νύχτα που συνέβη το δυστύχημα πέραν ότι είχαν προβλεφθεί 2 επιπλέον σταθμάρχες που δεν βρίσκονταν στην θέση τους το κέντρο τηλεδιοίκησης Λάρισας λειτουργούσε απολύτως. Πως αποδεικνύεται; Όλη εκείνη την ημέρα όλες οι δρομολογήσεις τρένων έγιναν μέσω του συστήματος τηλεδιοίκησης. Αυτό που συνέβη είναι ότι ο συγκεκριμένος σταθμάρχης αντί να κάνει την αυτόματη δρομολόγηση έκανε χειροκίνητη. Αυτό δρομολόγησε σωρευτικά λάθη που οδήγησε στο δυστύχημα. Ο σταθμάρχης θεώρησε ότι τα κλειδιά ήταν στη σωστή θέση και δεν έκανε επιτόπιο έλεγχο για να δεί ότι ήταν στη λάθος. Εδωσε εντολή στο τρένο να περάσει με κόκκινο σηματοδότη και δεν ήταν πάνω από τον πίνακα ελέγχου για να δει ότι το τρένο κινούταν σε λάθος γραμμή. Αρα, δεν έγινε αυτόματη χάραξη, θεώρησε ότι τα κλειδιά ήταν στη γραμμή ανόδου, έδωσε εντολή να περάσει με κόκκινο, είδε τον πίνακα ενώ δεν υπήρξε καμία αντίδραση».
Ο κ. Γεραπετρίτης ανέφερε ότι αν ο σταθμάρχης προχωρούσε σε αυτόματη χάραξη μέσω του τοπικού συστήματος τηλεδιοίκησης που διέθετε ο σταθμός και ήταν εν λειτουργία «θεωρώ ότι θα γλίτωνε το κακό» και εξήγησε ότι «ήταν υποχρέωση του σταθμάρχη από την στιγμή που υπήρχε τηλεδιοίκηση στην Λάρισα. Αυτό είναι σημαντικό. Έπρεπε να έχει γίνει αυτόματη χάραξη μέσω τηλεδιοίκησης. Αυτή είναι υποχρέωση που είχε επιβάλει ο ΟΣΕ στις 23.12.2022. Δεν έγινε. Προφανώς ήταν προσωπική επιλογή».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η ανάρτηση του δημάρχου Αθηναίων
Επίσκεψη εργασίας πραγματοποιεί στη Ρόδο η Υπουργός Πολιτισμού
«Θα πρέπει να τοποθετηθεί η κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ»
Η αίτηση πρέπει να έχει υποβληθεί οριστικά και να έχει εγκριθεί
Χρονική ανάσα για την υποβολή τροποποιητικών δηλώσεων χωρίς πρόστιμα
«Πώς θα μείνει σε ένα κόμμα που τον θεωρούν απαράδεκτο;» διερωτάται ο υπουργός Υγείας
Μία εβδομάδα μετά τη σεξιστική επίθεση στη Μ. Συρεγγέλα, το bullying σε συνεργάτιδα του Α. Γεωργιάδη στη Βουλή
Πώς σχολίασε τη δήλωση Νετανιάχου
«Αύριο θα έχω μια καινούργια αποκάλυψη που θα κάνει πάταγο», έγραψε ο βουλευτής Χανίων
Η νομική σύμβουλος του Άδωνι Γεωργιάδη έγινε χωρίς να το θέλει το πρόσωπο της ημέρας
«Ο σεβασμός μεταξύ μας πρέπει να παραμείνει ο κανόνας», δήλωσε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ
Aναλυτικά οι ημερομηνίες
Με αφορμή τις εξελίξεις στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης
Σε απάντηση προς τον Νάσο Ηλιόπουλο
«Δεν αντιστοιχεί στις δικές μας αρχές και στην κοινοβουλευτική διαδικασία», δήλωσε ο πρόεδρος της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ
«Πραγματικά αισθάνομαι ντροπή και βαθύτατη λύπη», δήλωσε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ
«Ο σεξισμός, το μπουλινγκ και ο κακοποιητικος λόγος προσβάλλουν την αριστερά. Καμία ανοχή»
Η πρώτη αντίδραση μετά τη διαγραφή του από την ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ για την επίθεση σε συνεργάτιδα του Άδωνι Γεωργιάδη
Το τίμημα είναι τετραπλάσιο του λογιστικού κόστους
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.