Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα και τα αναπάντητα ερωτήματα
«Πάμε κι όπου βγει», δήλωσε ότι άκουσε από τους υπεύθυνους της αμαξοστοιχίας, διασωθείς επιβάτης του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη.
Λίγη σημασία έχει αν ειπώθηκε. Γιατί έτσι κι αλλιώς, αυτή η φράση είναι η σιωπηρή κραυγή που ακούγεται πάνω απ’ τα γεμάτα γκράφιτι ελληνικά τρένα.
Όταν έγινε η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς είχα κάνει το ρεπορτάζ για όσα συνέβαιναν στον απαρχαιωμένο σιδηροδρομικό σύστημα της χώρας. Και ξέρω καλά τι συμβαίνει ως σήμερα στην πιο αμαρτωλή πρώην ΔΕΚΟ του ελληνικού κράτους.
Δεν έχω όμως καμία διάθεση να μπω σε «τεχνικές» λεπτομέρειες οι οποίες θα βγουν τώρα, στο φως με τη θυσία τόσων νέων παιδιών. Όπως γίνεται πάντα, σε έναν λαό που έχει ως «έπος» στη δημοτική του παράδοση του «Γεφύρι της Άρτας»…
Θα θέσω απλά λίγα ερωτήματα. Ως πολίτης που έχει την ιδιοτροπία να παρατηρεί γύρω του. Και ως ένας λάτρης του τρένου, μιας και ήταν το «μαγικό μέσο» των μεγάλων αποδράσεων στα νεανικά του χρόνια.
Γιατί το ελληνικό κράτος επέτρεψε τις τελευταίες δεκαετίες να γίνουν πανίσχυρα τόσα συμφέροντα μέσα στους φορείς και στα κομμάτια του ΟΣΕ;
Πού ξοδεύτηκαν πάνω από 16 δισεκατομμύρια για τις υποδομές του δικτύου;
Γιατί οι συρμοί δεν φυλάσσονται; Σε ποια άλλη ευρωπαϊκή χώρα οι αμαξοστοιχίες είναι γεμάτες γκράφιτι;
Γιατί δεν πουλήθηκε μαζί με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ΕΡΓΟΣΕ;
Γιατί δεν ελέγχονται οι κακοτεχνίες, οι ελλείψεις και οι καθυστερήσεις που συμβαίνουν συνεχώς στα δρομολόγια του δικτύου;
Γιατί απαξιώθηκαν τόσες γραμμές στη Βόρεια Ελλάδα και στο περιφερειακό δίκτυο;
Γιατί δεν συνεννοηθήκαμε ποτέ με τους Τούρκους ώστε να φτιάξουμε μια υπερσύγχρονη γραμμή να ενώνει Θεσσαλονίκη με Κωνσταντινούπολη;
Γιατί η ΓΑΙΟΣΕ δεν εκχώρησε το μεγάλο οικόπεδο του Σταθμού Λαρίσης σε ιδιώτη ώστε να γίνει ένα τεράστιο εμπορικό κέντρο με τις αποβάθρες, στα πρότυπα των μεγάλων σταθμών του εξωτερικού;
Γιατί δεν λειτουργεί το σύστημα σήμανσης που αγοράστηκε από το 2002;
Γιατί δεν μας νοιάζει που τα τρένα μας μοιάζουν με κάποιας υποσαχάριας αφρικανικής χώρας;
«Πάμε κι όπου βγει»! Κάπως έτσι σκέπτονται όλοι οι εμπλεκόμενοι στους σιδηρόδρομους για δεκαετίες. Χωρίς κανένα σεβασμό στις ζωές τόσων Ελλήνων και των χρημάτων των Ελλήνων φορολογούμενων.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στο πλαίσιο της περιοδείας του στην Βόρεια Ελλάδα
Στο 12% - 16% το ΠΑΣΟΚ
«Οι τολμηρές μεταρρυθμίσεις αποτελούν μονόδρομο για όποιον θέλει μια σύγχρονη Ελλάδα» ανέφερε ο πρωθυπουργός
Τη στήριξή της για να παραμείνει η πόλη ανοιχτή και ανεκτική εξέφρασε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας
126 πόντους έλαβε η Μαρίνα Σάττι στη Eurovision. Η πλέον αξιομνημόνευτη στιγμή της ήταν η αντίδρασή της στη συνέντευξη Τύπου. Κάποιοι θεώρησαν ότι έκανε απόπειρα πολιτικής δήλωσης με τα χασμουρητά της.
Κρίσιμη η κατάσταση του Σλοβάκου πρωθυπουργού
Toν Απρίλιο εισπράχθηκε η πρώτη δόση του ΕΝΦΙΑ
Είμαστε ανοιχτά υπέρ του διαλόγου και της ενημέρωσης των πολιτών, τονίζει η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας
Αντιδράσαμε γρήγορα και σωστά στις δηλώσεις Σιλιάνοφσκα, τονίζει ο υπουργός Εξωτερικών
Για επικίνδυνες αντιλήψεις κατηγορεί τον Γιώργο Στασινό ο δήμαρχος Αθηναίων
Παρουσιάστηκαν από τον Στέφανο Κασσελάκη - Τα πρώτα μιας ολόκληρης σειράς
Δείτε το στιγμιότυπο
Ξεκινώντας με ψηφιακή καταγραφή του Ναού του Απόλλωνα στους Δελφούς
Πόσους υποψηφίους μπορείτε να ψηφίσετε
«Έχουμε υποχρέωση να διορθώσουμε βασικές αδυναμίες του συστήματος», σημείωσε ο πρωθυπουργός
«Ζούσε αλλού την περασμένη δεκαετία, επομένως δικαιούται να μιλάει για οικονομία»
Δόθηκαν στη δημοσιότητα οι εαρινές οικονομικές προβλέψεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
Και σε ποια αυξήθηκε η τιμή τους
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.