- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Η πανδημία επηρέασε τη γενιά Ζ σχετικά με ζητήματα βιωσιμότητας
Τι δείχνουν έρευνες για τις αγορές των καταναλωτών από brands μόδας
Η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών της γενιάς Z προτιμούν να αγοράζουν από βιώσιμες μάρκες
Φαίνεται πως τα μεγάλα παγκόσμια γεγονότα έχουν διαμορφώσει τις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών της γενιάς Ζ και των millennials. Για παράδειγμα, η πανδημία επηρέασε σε μεγάλο βαθμό την γενιά Ζ και η οικονομική κρίση του 2008 επηρέασε τους millennials. Ειδικότερα, στην μεγάλη οικονομική κρίση που ξεκίνησε το 2008, τα όνειρα καριέρας εκατομμυρίων millennials ανεστάλησαν, καθώς έπρεπε να μάθουν να ζουν με λιγότερα.
Το ίδιο συνέβη και με την πανδημία όπου υπήρξε μια οικονομική καταστροφή για πολλούς. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας οι καταναλωτές έμαθαν να ξοδεύουν λιγότερα και καμία γενιά δεν επηρεάστηκε τόσο πολύ όσο η γενιά Ζ. Φαίνεται λοιπόν πως η πανδημία επηρέασε τη συγκεκριμένη γενιά σχετικά με ζητήματα βιωσιμότητας, καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές ξεκίνησαν να πραγματοποιούν αγορές με στόχο την βιωσιμότητα.
Καθώς η οικονομία αρχίζει να ανακάμπτει, έρευνες σχετικά με τις αγορές των καταναλωτών από brands μόδας, δείχνουν ότι η επιστροφή στην κανονικότητα μετά την λήξη της πανδημίας θα είναι σωτηρία για τον πλανήτη. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών της γενιάς Z προτιμούν να αγοράζουν από βιώσιμες μάρκες καθώς είναι περισσότερο πρόθυμοι να ξοδέψουν τα χρήματά τους σε βιώσιμα προϊόντα. Η μελέτη δείχνει επίσης ότι η γενιά Z μαζί με τους Millennials είναι πιο πιθανό να λάβουν αποφάσεις σχετικά με τις αγορές τους βάσει αξιών και αρχών, προσωπικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές.
Μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε πέρυσι από το DoSomething, έναν παγκόσμιο μη κερδοσκοπικό οργανισμό, που έχει ως στόχο να παρακινεί του νέους να παίρνουν μέρος στις καμπάνιες του, ανέφερε ότι το 75% των ερωτηθέντων της γενιάς Z δήλωσαν ότι επιθυμούσαν να δουν ότι οι μάρκες διασφαλίζουν την ασφάλεια των εργαζομένων και των καταναλωτών. Η έρευνα διαπίστωσε ότι εάν τα brands δεν είναι αυθεντικά, η γενιά Ζ θα είναι η πρώτη που θα σηκώσει «κόκκινη» σημαία.
Σχεδόν κάθε εταιρεία διακηρύσσει τώρα την αφοσίωσή της στη βιωσιμότητα. Ωστόσο προκειμένου να πετύχουν τον στόχο τους θα πρέπει να υποστηρίζουν τις πρακτικές που χρησιμοποιούν προκειμένου να δημιουργήσουν βιώσιμα προϊόντα, γιατί αν δεν το κάνουν διατρέχουν σημαντικό κίνδυνο να αποξενώσουν τους καταναλωτές.
Πηγή: thetotalbusiness.com
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στο βίντεο παρελαύνουν φράσεις με παιχνιδιάρικη διάθεση
Ο πρωθυπουργός κάλεσε τους αγρότες σε συντεταγμένη εκπροσώπηση
Η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας εξαπολύει σφοδρή επίθεση στον πρώην πρωθυπουργό για «Ιθάκη» και Μάτι
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος άνοιξε την πόρτα σε συνάντηση - Τόνισε ότι οι παραβατικές συμπεριφορές δεν θα γίνουν ανεκτές
Ο πρόεδρος της Νέας Αριστεράς σχολιάζει την εκδήλωση για την «Ιθάκη»
Ποιοι δικαιούνται το δώρο - Πώς υπολογίζεται και ποιες κυρώσεις προβλέπονται για τους εργοδότες
«Ζωτικής σημασίας για τις ελληνοαμερικανικές σχέσεις η Βόρεια Ελλάδα» είπε η Αμερικανίδα πρέσβειρα
«Η περίοδος που διανύουμε είναι δύσκολη και απαιτητική για τον αγροτικό κόσμο και αποτυπώνεται και στις κινητοποιήσεις»
«Η κατάληξη θα είναι το νησί της Καλυψώς με την ψευδαίσθηση της Ιθάκης»
Πολιτική Προστασία και υπηρεσίες σε 24ωρη επιφυλακή για την ασφάλεια των πολιτών
Τονίζει τη σημασία του διαλόγου με Τουρκία και Λιβύη - Ζητά «πατριωτικό ρεαλισμό»
«Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν λέει ποιος φταίει...» σημείωσε
Τι κάνουν όσοι θα ήθελαν αντιπολίτευση της προκοπής;
«Γονάτιζε μπροστά στους ξένους και υπέγραψε το χειρότερο από τα τρία μνημόνια» τόνισε
Τι να προσέξουν οι δικαιούχοι
Σε υψηλούς τόνους η κατάθεση στην εξεταστική επιτροπή
H απάντηση στα περί εργασιακής σχέσης της Σεμερτζίδου με το γραφείο της
600.000 ευρώ περισσότερα από το 2024
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.