Το κινέζικο μπαϊτζιού εκτοπίζει, παγκόσμια, το ουίσκι
Ποια είναι η κατάταξη στις μάρκες ουίσκι και μπίρας
Η μάρκα «Μουτάι» του σκληρού αλκοολούχου ποτού μπαϊτζιού και η «μπαντβάιζερ» στις μπίρες, είναι πλέον οι κυρίρχοι παίχτες παγκόσμια.
Λεπτομερέστερα, όπως μεταδίσει ο Αθήνα 9,84, «Το κινέζικο ποτό Baijiu κυριαρχεί πλέον στην παγκόσμια αγορά αλκοολούχων ποτών σε όρους αξίας, ξεπερνώντας για πρώτη φορά το ουίσκι, με μεγαλύτερο brand σε αξία το Moutai, ενώ στην παγκόσμια αγορά μπύρας, κυρίαρχα και ενισχυμένα είναι τα brands της Budweiser, που ανήκουν στον αμερικανικό κολοσσό της μπύρας, AB InBev. Κάθε χρόνο, η εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων Brand Finance, αποτιμά χιλιάδες μάρκες από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου. Οι 50 μεγαλύτερες σε αξία, μάρκες αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, περιλαμβάνονται στην κατάταξη Brand Finance Spirits 50, ενώ οι 25 κορυφαίες μάρκες μπίρας, απαρτίζουν την κατάταξη Brand Finance Beers 25».
Βαριά αλκοολούχα
Το 2017 είναι η χρονιά των εμπορικών σημάτων του κινέζικου αλκοολούχου ποτού Baijiu. Για πρώτη φορά, το «φλογερό» κινέζικο ποτό αντιπροσωπεύει πλέον το μεγαλύτερο μερίδιο στο σύνολο της αξίας των εμπορικών σημάτων από κάθε άλλο είδος αλκοολούχου. Συγκεκριμένα, το μερίδιο του ουίσκι –που μέχρι πέρυσι διατηρούσε τα ηνία– έπεσε στο 28%, με το Baijiu να έχει εκτιναχθεί στο 37,5%. Τα κορυφαία εμπορικά σήματα του ποτού Baijιu έχουν παγκοσμίως συνολική αξία πάνω από 22 δισ. δολάρια.
Το Moutai είναι το brand του Baijiu που διατηρεί την πρώτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη, ως το brand με την υψηλότερη αξία, καταγράφοντας αύξηση 60% και φθάνοντας τα 11,5 εκατ. δολάρια. Η ζήτηση είναι τώρα ισχυρότερη από ποτέ, με την τιμή της φιάλης να αυξάνεται πρόσφατα στην Κίνα, σε 1.200 γουάν.
Άλλα εμπορικά σήματα Baijiu που παρουσιάζουν εξίσου δυναμική ανάπτυξη, είναι τα Gujing Gong Jiu, Wuliangye, Luzhou Laojiao και Yanghe, με αύξηση 86%, 73% και 50% αντίστοιχα, για τα τρία τελευταία brands.
To Johnnie Walker παραμένει η Νο1 σε αξία μάρκα ουίσκι στον κόσμο, με σημαντική διαφορά, στα 4,5 δισ. δολ., διατηρώντας την δεύτερη θέση στο σύνολο της παγκόσμιας κατάταξης.
Στον αντίποδα, η μάρκα Malibu παρουσιάζει την μεγαλύτερη μείωση από οποιοδήποτε άλλο εμπορικό σήμα κατά το τρέχον έτος, κυρίως ως αποτέλεσμα της μείωσης των πωλήσεών του. Η αξία του εμπορικού σήματος μειώθηκε κατά 17%, στα 273 εκατ. δολάρια.
Σε ό,τι αφορά την γενική κατάταξη, πίσω από τα Moutai και Johnnie Walker, την πρώτη 15άδα συμπληρώνουν τα brands: Yanghe, Jack Daniels (3,05 δισ. δολ.), Hennessy, Luzhou Laojiao, Bacardi (2,18 δισ. δολ.), Smirnoff, Wuliangye, Absolut (1,76 δισ. δολ.), Ruang Khao, Grey Goose, Chivas Regal (1,4 δισ. δολ.), Guing Gong Jiu και Jameson (863 εκατ. δολ.).
Μπίρες
«Το μεγαλύτερο σε αξία εμπορικό σήμα μπύρας στον κόσμο είναι η Bud Light. Αποτελεί επίσης την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα μπύρας του τρέχοντος έτους, καταγράφοντας αύξηση 34% στα $ 6,6 δισ. Η «αδελφή» μάρκα Budweiser, βρίσκεται στη δεύτερη θέση με US $ 5,9 δισ. Και τα δύο brands ανήκουν στον αμερικανικό κολοσσό, Anheuser Busch (AB InBev).
Η Heineken βρίσκεται στην 3η θέση και πάλι, με μια αύξηση της αξίας της μάρκας κατά 22% στα US $ 5,2 δισ. Στις επόμενες θέσεις ακολουθούν τα brands: Brahma, Skol, Asahi, Corona Extra (2,39 δισ. δολ.), Guinness (2,3 δισ. δολ.), Kirin, Miller Lite, Coors, Harbin Beer, Snow, Antarctica, Stella Artois (1,39 δισ. δολ.), Busch, Tecate, Peroni Nastro Azzurro, Carlsberg (1,11 δισ. δολ.), Amstel (1,07 δισ. δολ.), Natural, Cass, Tsingtao, Carling και Sol (904 εκατ. δολ.)»
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Tι είπε για τις δημοσκοπήσεις
Ναι σε συνεργασία με ΠΑΣΟΚ λένε οι ψηφοφόροι ΣΥΡΙΖΑ
«Παράθυρο» για νέες μειώσεις φόρων - Αναλυτικά οι αλλαγές
Στον τομέα δικαιωμάτων η Έλενα Ακρίτα
Η τοποθέτηση της Τομεάρχης του ΠΑΣΟΚ στην Ολομέλεια της Βουλής
Ο πρωθυπουργός συναντήθηκε με μαθητές του 2ου Πρότυπου Γυμνασίου και του 2ου Πρότυπου Γενικού Λυκείου Βόλου
Ποιες οικοδομές αφορά η απόφαση
«Βλέποντας τη σπουδαία δουλειά που γίνεται σε αυτές δομές, θα έλεγα ότι αυτή η επίσκεψη ήταν για μένα ένα δώρο Χριστουγέννων» τόνισε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας
«Ήδη ήταν πολύ κοπιαστικό ψυχικά το προηγούμενο διάστημα για το τι θα κάνω», δήλωσε η ανεξάρτητη βουλεύτρια
«Στόχος είναι να μάθει το παιδί κάποια βασικά πράγματα για να μπορεί να απαντήσει στις προκλήσεις που θα εμφανιστούν μπροστά του»
Πλατφόρμα για τον γονεϊκό έλεγχο θα φέρει περιορισμούς
Δεν φαίνεται ότι βρίσκεται κοινός τόπος μετά την πρόταση Χαρίτση
«Νομοτελειακά θα έχουμε ΚΟ στις επόμενες εκλογές», δήλωσε η ανεξάρτητη βουλεύτρια
Ποια η προθεσμία για αλλαγές
Την Κυριακή η σύγκρουση Μητσοτάκη - Ανδρουλάκη
Πότε ξεκινά το Εορταστικό Ωράριο των καταστημάτων
Οι δημοφιλέστεροι υπουργοί
Η αποτίμηση της Αντιπυρικής Περιόδου 2024
H βουλευτής πρόσκειται στο κόμμα του Στέφανου Κασσελάκη
Tι αναφέρει η σχετική ανακοίνωση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.