- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Οι ADVENGERS κατακτούν ξανά τον τίτλο «Agency of the year»
Στα φετινά Social Media Awards
Οι ADVENGERS κατακτούν ξανά τον τίτλο «Agency of the year» στα φετινά Social Media Awards
Οι ADVENGERS αναδείχθηκαν ξανά Agency of the Year στα Social Media Awards 2025, μια κορυφαία διάκριση που επιβεβαιώνει την πορεία, τη δημιουργική φιλοσοφία, τη στρατηγική συνέπεια, αλλά και την αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα των performance πρακτικών της σε ένα περιβάλλον που εξελίσσεται ταχύτατα.
Σε μια βραδιά γεμάτη ενθουσιασμό, οι ADVENGERS ξεχώρισαν μέσα από τις διακρίσεις που απέσπασαν για καμπάνιες συνεργαζόμενων brands όπως ΙΑΠΩΝΙΚΗ, Παπαδοπούλου, Praktiker, Star Channel, Thank You Farmer, Coffeeway, Εnerwave και Endless. Η επιτυχία αυτή αποτελεί ακόμη μία απόδειξη της στρατηγικής προσέγγισης, της δημιουργικής τόλμης και της αφοσίωσης της ομάδας να πρωτοπορεί σε ένα περιβάλλον που εξελίσσεται ταχύτατα.
Ο Γιώργος Γκριτζάλας, Chief Growth Officer & Co-Founder των ADVENGERS, σημειώνει: «Η διάκριση για τρίτη χρονιά είναι για εμάς μια ξεκάθαρη επιβεβαίωση: όταν δουλεύεις με πάθος, στρατηγική σκέψη, αληθινή δημιουργικότητα και αποδοτικό performance, το αποτέλεσμα ξεχωρίζει. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να δίνουμε φωνή σε κάθε brand με αυθεντικότητα, συνέπεια και τη διάθεση να εξελισσόμαστε διαρκώς.»
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στα φετινά Social Media Awards
Τα αίτια του τραγικού αυτού γεγονότος δεν έχουν εξακριβωθεί μέχρι στιγμής
Πώς θα διαβάσετε πίσω από τα νούμερα και θα δείτε την αλήθεια πίσω από τα metrics
Οι ιστορίες της Αδριανής και του Γιώργου, εργαζόμενοι με αξιοσημείωτη πορεία στη Dialectica, είναι από αυτές που μας κάνουν να κοιτάμε μπροστά με ακόμη μεγαλύτερη αισιοδοξία.
Ξεχωριστή αναφορά έκανε στο energy management της εταιρείας
Ενοποίηση δύο ιστορικών ονομάτων με στόχο την ανάπτυξη στην ελληνική και διεθνή αγορά τροφίμων
Το πάρκο συμπληρώνει τέσσερα χρόνια λειτουργίας
Παράλληλα, οι δύο εταιρείες θα αναπτύξουν κοινές λιανικές υπηρεσίες
Ένα επεισόδιο για κάθε επιχειρηματία που εγκλωβίζεται στη σκέψη και ψάχνει το θάρρος να περάσει στη δράση
Η κατασκευή αναμένεται να ξεκινήσει το προσεχές διάστημα
Η ATHENS VOICE ανοίγει τον φάκελο «Work Ethics» και ψάχνει απαντήσεις:
Με περισσότερους από 2.800 εργαζόμενους σε 19 χώρες, η ιστορία της ανάπτυξης της εταιρείας είναι κυρίως ιστορία ανθρώπων
Η πώληση δεν είναι μόνο τεχνική ή εκπαίδευση· είναι πρωτίστως επικοινωνία, κατανόηση και ανθρώπινη σύνδεση.
Άρθρο της Δήμητρας Δασκαλάκη, Γενικής Διευθύντριας Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας της ΜETRO (My market και METRO Cash & Carry)
Μια επιχειρηματική ιστορία επιτυχίας που βασίζεται στη φιλοσοφία «οι άνθρωποί μας, η δύναμή μας»
Η Νικολέττα Κολομπούρδα, Chief People Officer & Member of the Board, Lidl Ελλάς, μιλάει για τη νέα διεθνή καμπάνια της Lidl
Με σεβασμό στις αρχές της ΕΚΕ, η εταιρεία διασφαλίζει τις αξίες της ισότητας, της προσβασιμότητας και της συμπερίληψης
Κουλτούρα ευθύνης, διαφάνεια, διαφορετικότητα, προσφορά στην κοινωνία
Πώς ένας σύγχρονος χώρος εργασίας δημιούργησε μια κουλτούρα αυθεντικής ανθρώπινης σύνδεσης
Ένα εργασιακό περιβάλλον που επενδύει στη γνώση, στηρίζει την ευεξία και προάγει την ισότητα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.