- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Θέμης Σαρανταένας: Ομιλία με θέμα «Ανακαλύπτοντας τα αόρατα trends του marketing
Ανακαλύψτε τις αόρατες δυνάμεις που διαμορφώνουν την επιτυχία της επιχείρησής σας
Θέμης Σαρανταένας: Ομιλία - Συζήτηση στη Θεσσαλονίκη με θέμα «Ανακαλύπτοντας τα αόρατα trends του marketing
O σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας θα βρίσκεται για μια ακόμη φορά στη διοργάνωση Money Show στη Θεσσαλονίκη όπου θα παρουσιάσει την ομιλία - συζήτηση με θέμα: «Ανακαλύπτοντας τα αόρατα trends του marketing: Στρατηγικές για επιχειρηματική επιτυχία». Η ομιλία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 14 Μαρτίου 2025 στις 20.00 - 21.30 με δωρεάν συμμετοχή (απαραίτητη η προεγγραφή για την εξασφάλιση θέσης).
Στον κόσμο της επιχειρηματικότητας και του marketing αυτό που δεν βλέπετε… μπορεί να σας κοστίσει. Οι πιο ισχυρές τάσεις (trends) δεν είναι πάντα προφανείς –ψυχολογία, κοινωνικές επιρροές, τεχνολογία, βιωσιμότητα– όλα αυτά επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις των πελατών σας, είτε δραστηριοποιείστε σε B2C είτε σε B2B περιβάλλον.
Γνωρίστε:
- Τι είναι οι «Αόρατες Τάσεις» και γιατί καθορίζουν το μέλλον του marketing.
- Πώς να τις εντοπίσετε και να τις ενσωματώσετε στη στρατηγική σας για αύξηση πωλήσεων και engagement.
- Πρακτικές συμβουλές και εργαλεία που χρησιμοποιούν κορυφαία brands στην ελληνική και διεθνή αγορά.
Θα αποκτήσετε γνώσεις, εργαλεία και στρατηγικές που θα σας επιτρέψουν να αξιοποιήσετε τις κρυφές δυνάμεις του marketing και να πετύχετε άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα.
Θεματολογία:
- Οι βασικές πηγές των αόρατων τάσεων & πώς επηρεάζουν το marketing.
- Πραγματικά παραδείγματα από την ελληνική αγορά: Τι κάνουν σωστά μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.
- Εφαρμοσμένες στρατηγικές και tips: Business-to-Business & Business-to-Consumer marketing που φέρνει αποτέλεσμα!
- Πρακτικά εργαλεία που μπορείτε να εφαρμόσετε άμεσα: Social media trends, AI marketing, customer psychology & more!
Bonus: Συμβουλευτική και live Q&A
Έχετε απορίες για τη δική σας επιχείρηση; Μετά την ομιλία, ακολουθεί συζήτηση με τους συμμετέχοντες όπου θα λάβετε εξατομικευμένες συμβουλές και απαντήσεις σε πραγματικά προβλήματα marketing.
Info
Τηλέφωνο πληροφοριών: 231 1118477 - Διεύθυνση: Ξενοδοχείο Hyatt Regency Thessaloniki (στη Θέρμη) – Αίθουσα ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ ΙΙΙ (χωρητικότητας 50 θέσεων)
Περισσότερα & δεσμεύσεις θέσεων εδώ.
Θέμης Σαρανταένας - Βιογραφικό εισηγητή
Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως Senior Marketing Consultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος) και ασχολείται ενεργά στο χώρο 22 χρόνια. Έχει εργαστεί για πάνω από 10 χρόνια στην L’ Oreal Hellas σε διάφορες θέσεις και στα Brands με τις περισσότερες πωλήσεις. Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα, εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων (Soft Skills). Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, ενώ έχει γράψει έξι βιβλία για το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στις επιχειρήσεις, με το πιο πρόσφατο να έχε κυκλοφορήσει στα βιβλιοπωλεία το 2023. Το 2019 και το 2021 βραβεύτηκε ως «Best Marketing Consultant» στα βραβεία Franchise για την προσφορά του στον κλάδο ενώ το 2022 βραβεύτηκε ως «Best MarketingConsultant» στα Aesthstic Awards. To 2025 έλαβε το βραβείο Visionary Marketing Consultant στα βραβεία Franchise για την αποτελεσματικότητα του στις στρατηγικές μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Ακόμα: επιμελείται και παρουσιάζει επιχειρηματική ραδιοφωνική εκπομπή που μεταδίδεται εβδομαδιαία ζωντανά στο Talk Radio 989 by Alpha αλλά και την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «Marketing in Practice» που προβάλλεται από το 2014 στην Ελληνική τηλεόραση . Τέλος, τα marketing podcasts του φιλοξενούνται στην portal της Athens Voice και εβδομαδιαία έρχονται στις πρώτες θέσεις των charts πανελλαδικά στην κατηγορία του marketing.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς θα διαβάσετε πίσω από τα νούμερα και θα δείτε την αλήθεια πίσω από τα metrics
Οι ιστορίες της Αδριανής και του Γιώργου, εργαζόμενοι με αξιοσημείωτη πορεία στη Dialectica, είναι από αυτές που μας κάνουν να κοιτάμε μπροστά με ακόμη μεγαλύτερη αισιοδοξία.
Ξεχωριστή αναφορά έκανε στο energy management της εταιρείας
Ενοποίηση δύο ιστορικών ονομάτων με στόχο την ανάπτυξη στην ελληνική και διεθνή αγορά τροφίμων
Το πάρκο συμπληρώνει τέσσερα χρόνια λειτουργίας
Παράλληλα, οι δύο εταιρείες θα αναπτύξουν κοινές λιανικές υπηρεσίες
Ένα επεισόδιο για κάθε επιχειρηματία που εγκλωβίζεται στη σκέψη και ψάχνει το θάρρος να περάσει στη δράση
Η κατασκευή αναμένεται να ξεκινήσει το προσεχές διάστημα
Η ATHENS VOICE ανοίγει τον φάκελο «Work Ethics» και ψάχνει απαντήσεις:
Με περισσότερους από 2.800 εργαζόμενους σε 19 χώρες, η ιστορία της ανάπτυξης της εταιρείας είναι κυρίως ιστορία ανθρώπων
Η πώληση δεν είναι μόνο τεχνική ή εκπαίδευση· είναι πρωτίστως επικοινωνία, κατανόηση και ανθρώπινη σύνδεση.
Άρθρο της Δήμητρας Δασκαλάκη, Γενικής Διευθύντριας Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας της ΜETRO (My market και METRO Cash & Carry)
Μια επιχειρηματική ιστορία επιτυχίας που βασίζεται στη φιλοσοφία «οι άνθρωποί μας, η δύναμή μας»
Η Νικολέττα Κολομπούρδα, Chief People Officer & Member of the Board, Lidl Ελλάς, μιλάει για τη νέα διεθνή καμπάνια της Lidl
Με σεβασμό στις αρχές της ΕΚΕ, η εταιρεία διασφαλίζει τις αξίες της ισότητας, της προσβασιμότητας και της συμπερίληψης
Κουλτούρα ευθύνης, διαφάνεια, διαφορετικότητα, προσφορά στην κοινωνία
Πώς ένας σύγχρονος χώρος εργασίας δημιούργησε μια κουλτούρα αυθεντικής ανθρώπινης σύνδεσης
Ένα εργασιακό περιβάλλον που επενδύει στη γνώση, στηρίζει την ευεξία και προάγει την ισότητα
Η κουλτούρα συνεργασίας και ανάπτυξης στην καρδιά της φιλοσοφίας των εταιρειών του Ομίλου
Η εκδήλωση επανέρχεται στις 18 Δεκεμβρίου, ενώνοντας την έρευνα και την καινοτομία με το επιχειρείν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.