Πώς οδηγούν σε δυσλειτουργία και ποια είναι τα σημαντικότερα προβλήματα που δημιουργούν

Θέμης Σαρανταένας
Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως Senior Marketing Consultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος βάσει του Προτύπου ΕΝ ISO / IEC 17024:2012) στην Ελλάδα και στην Κύπρο (marketingconsultant.gr & marketingconsultant.com.cy) και ασχολείται ενεργά στο χώρο παραπάνω από είκοσι χρόνια. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στην L' Oreal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού και εμπορικού μάρκετινγκ στις μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις όπως Biotherm (Homme), L' Oreal Professionnel, Lancôme και Kiehl's. Με την πολυετή εμπειρία του έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία.
Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα, εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων (Soft Skills). Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, ενώ έχει γράψει έξι βιβλία για το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στις επιχειρήσεις. Το 2019 & 2021 βραβεύτηκε ως «Best Marketing Consultant» στα βραβεία Franchise για την προσφορά του στον κλάδο. Τέλος, επιμελείται και παρουσιάζει την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «Marketing in Practice» που προβάλλεται από το 2014 στο Attica TV/SBC TV και δέκα ακόμα περιφερειακούς σταθμούς στην Ελλάδα.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Οι κίνδυνοι που εγκυμονεί το personal branding για μια επιχείρηση, με αφορμή το ντοκιμαντέρ του Netflix για τη ζωή της Μάρθα Στιούαρτ
Οι σωστές λέξεις, τη σωστή στιγμή, μπορούν να ανοίξουν πόρτες, να ξεμπλοκάρουν δύσκολες καταστάσεις και να δημιουργήσουν νέες ευκαιρίες
Τεχνικές διαχείρισης κρίσεων στις επιχειρήσεις - Εφαρμόστε τες όταν (και όχι αν) έρθει η δύσκολη στιγμή
Τι μπορείτε να κάνετε για να τον αντιμετωπίσετε
6 κομμάτια σκακιού, 6 διδαχές σε σχέση με τη στρατηγική επιχειρήσεων
Τι θα έχει αλλάξει σε 25 χρόνια από σήμερα
Μπορείτε να τα αναγνωρίσετε στον εαυτό σας;
Τι συμβαίνει όταν οι ανάγκες της επιχείρησης είναι πια τόσο πολλές, τόσο πιεστικές ή τόσο άγνωστες, που δεν μπορούν να διεκπεραιωθούν εσωτερικά από έναν μόνο άνθρωπο;
Πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τη νέα χρονιά για να προωθήσετε την επιχείρησή σας, να ενισχύσετε το brand σας και να συνδεθείτε καλύτερα με το κοινό σας