Από την πρώτη αναζήτηση μέχρι το unboxing, το CX δεν είναι μια στιγμή εξυπηρέτησης αλλά ολόκληρη η «ταινία» που καθορίζει τη σχέση με το brand
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Θέμης Σαρανταένας
Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως Senior Marketing Consultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος βάσει του Προτύπου ΕΝ ISO / IEC 17024:2012) στην Ελλάδα και στην Κύπρο (marketingconsultant.gr & marketingconsultant.com.cy) και ασχολείται ενεργά στο χώρο παραπάνω από είκοσι χρόνια. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στην L' Oreal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού και εμπορικού μάρκετινγκ στις μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις όπως Biotherm (Homme), L' Oreal Professionnel, Lancôme και Kiehl's. Με την πολυετή εμπειρία του έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία.
Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα, εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων (Soft Skills). Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, ενώ έχει γράψει έξι βιβλία για το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στις επιχειρήσεις. Το 2019 & 2021 βραβεύτηκε ως «Best Marketing Consultant» στα βραβεία Franchise για την προσφορά του στον κλάδο. Τέλος, επιμελείται και παρουσιάζει την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «Marketing in Practice» που προβάλλεται από το 2014 στο Attica TV/SBC TV και δέκα ακόμα περιφερειακούς σταθμούς στην Ελλάδα.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Τι κάνουμε όταν η επιχείρηση περνά κρίση και μαζί της και η ψυχολογία μας;
Πώς μπορείτε να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας σε μια γενιά που ήδη επηρεάζει τις αγορές
Τι είναι πιο αποτελεσματικό; Να δείχνεις σε κάποιον τι χάνει ή τι κερδίζει;
Τι σημαίνει να «δείχνει» το brand σας αξιόπιστο;
Οι πιο συνηθισμένες «καλές προθέσεις» που οδηγούν τις startups και τις μικρές επιχειρήσεις σε αδιέξοδο
Η διαχείριση κρίσεων δεν είναι πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα για κάθε επιχείρηση – μικρή ή μεγάλη
Πώς η επιλογή λάθος ανθρώπου μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ;
Γιατί πολλές φορές το πιο κρίσιμο κομμάτι στην επιχειρηματική πορεία δεν είναι η αρχή, αλλά ό,τι συμβαίνει πριν από αυτήν
Αν απαντήσετε «ναι» στις περισσότερες ερωτήσεις-κριτήρια, τότε πιθανότατα είστε πιο επιτυχημένοι από όσο νομίζετε