Ο ρεαλισμός ως κρίσιμο στοιχείο κάθε επιτυχημένου επιχειρηματικού σχεδίου
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Θέμης Σαρανταένας
Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως Senior Marketing Consultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος βάσει του Προτύπου ΕΝ ISO / IEC 17024:2012) στην Ελλάδα και στην Κύπρο (marketingconsultant.gr & marketingconsultant.com.cy) και ασχολείται ενεργά στο χώρο παραπάνω από είκοσι χρόνια. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στην L' Oreal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού και εμπορικού μάρκετινγκ στις μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις όπως Biotherm (Homme), L' Oreal Professionnel, Lancôme και Kiehl's. Με την πολυετή εμπειρία του έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία.
Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα, εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων (Soft Skills). Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, ενώ έχει γράψει έξι βιβλία για το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στις επιχειρήσεις. Το 2019 & 2021 βραβεύτηκε ως «Best Marketing Consultant» στα βραβεία Franchise για την προσφορά του στον κλάδο. Τέλος, επιμελείται και παρουσιάζει την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «Marketing in Practice» που προβάλλεται από το 2014 στο Attica TV/SBC TV και δέκα ακόμα περιφερειακούς σταθμούς στην Ελλάδα.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
7 πρακτικές συμβουλές που κάνουν κάθε επικοινωνία πιο ανθρώπινη, πιο ουσιαστική και πιο αποτελεσματική
Ποια είναι η «χρυσή τομή» ανάμεσα στην παραγωγικότητα και την αυθεντικότητα;
Ένα εργαλείο με τεράστια δυναμική, αλλά και με αρκετά ρίσκα όταν δεν χρησιμοποιείται σωστά
Αν το brand σας μιλάει συνέχεια μόνο του, κάτι δεν πάει καλά.
Το να έχετε ενεργή συμμετοχή σε όλες τις εργασίες της επιχείρησης και να μην είστε κλεισμένος στο γραφείο σας θα κάνει καλό και σε εσάς και στην εταιρεία
Πέρα από το προσωπικό ταλέντο και τις δεξιότητες, υπάρχουν ορισμένα «κρυφά χαρτιά»
Το branding δεν είναι κάτι που έρχεται στο τέλος. Είναι μια στρατηγική αρχή
Χάρη στα social media, η σχέση σας με τους πελάτες σας έχει γίνει πιο εύκολη από ποτέ. Είναι όμως αυθεντική;
Η ειλικρίνεια δεν είναι απλώς αρετή – είναι στρατηγικό πλεονέκτημα