- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Τηλεφωνική απάτη με κλήσεις υψηλής χρέωσης και «δόλωμα» δώρα
Προσοχή στις κλήσεις με απόκρυψη - ανακοίνωση από Δ.Η.Ε.
Η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος εφιστά την προσοχή των πολιτών αναφορικά με κλήσεις προς αριθμούς υψηλής χρέωσης, τις οποίες καλούνται να πραγματοποιήσουν προκειμένου να διεκδικήσουν βραβεία και δώρα διαγωνισμών.
Συγκεκριμένα, τις τελευταίες ημέρες καταγράφηκαν αρκετές καταγγελίες πολιτών, οι οποίοι δέχθηκαν τηλεφωνικές κλήσεις με απόκρυψη των στοιχείων του καλούντος κατά τις οποίες τους ανακοινώθηκε ότι έχουν κερδίσει πολυήμερες δωρεάν διακοπές αλλά προκειμένου να διεκδικήσουν το δώρο τους θα πρέπει να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με τη διοργανώτρια εταιρεία του διαγωνισμού μέσω αριθμών υψηλής χρέωσης (αριθμοί 901ΧΧΧΧΧΧΧ).
Τα περιστατικά αυτά ήδη διερευνώνται από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Ωστόσο, προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα εξαπάτησης πολιτών και απώλεια χρημάτων μέσω των λογαριασμών τηλεφώνου, επισημαίνονται τα ακόλουθα:
·• Οι τηλεφωνικές κλήσεις προς αριθμούς υψηλής χρέωσης και η χρήση Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (Υ.Π.Π.) (http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQS/Faq_YPP.html) συνεπάγονται ιδιαίτερα αυξημένο κόστος κλήσεων και μηνυμάτων SMS (χρέωση είτε ανά κλήση, είτε ανά λεπτό, είτε ανά εισερχόμενο / εξερχόμενο μήνυμα).
• Η συμμετοχή σε διαγωνισμούς εταιρειών με δώρα προϋποθέτει την αποδοχή των «όρων συμμετοχής» οι οποίοι πρέπει να έχουν κατατεθεί σε συμβολαιογράφο.
Σε περίπτωση που δέχεστε ενοχλήσεις από Παρόχους Υ.Π.Π. για λόγους προώθησης Υ.Π.Π. ή έχετε εγγραφεί σε Υ.Π.Π. χωρίς τη συγκατάθεσή σας, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (www.dpa.gr). Αν θεωρείτε ότι μέσω κάποιας Υ.Π.Π. απειλήθηκε ή διακυβεύθηκε το απόρρητο των επικοινωνιών σας, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (www.adae.gr).
Επίσης, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (www.eett.gr) για την εξέταση καταγγελιών που αφορούν την εξασφάλιση της ορθής ενημέρωσης των καταναλωτών για τις Υ.Π.Π. και τον έλεγχο της χρέωσης των καταναλωτών, όταν δεν λαμβάνουν υπηρεσία, εφόσον έχετε ήδη απευθυνθεί στους Παρόχους Υ.Π.Π. αλλά δεν έχει βρεθεί λύση στη μεταξύ σας διαφωνία.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η ανάρτηση του Άκη Σκέρτσου - Τα μέλη της Επιτροπής
Η ανακοίνωση των εργαζομένων
Μεγάλες είναι η καθυστερήσεις και στην Αττική οδό
Τι γυρεύουν οι άνθρωποι των καναλιών από αυτό το πλάσμα; Γιατί το τι γυρεύει η ίδια εύκολα το εντοπίζει κανείς...
Ερευνάται εάν στις επίμαχες τραπεζικές θυρίδες είχαν δηλωθεί και άλλα πρόσωπα ως συνδικαιούχοι
Οι περιοχές με υψηλά ποσοστά εθισμού σε ναρκωτικά και εξάρτηση από τον τζόγο - Στοιχεία του ΚΕΘΕΑ
To ωράριο των διαδρομών - Πού θα κλείσετε εισιτήριο
Διαβάστε όλη την απόφαση του Αρείου Πάγου για την τραγωδία με τους τρεις νεκρούς
Προκειμένου να διερευνηθούν, εκτός άλλων, τυχόν ποινικές ευθύνες των υπευθύνων της Δομής
Πώς θα είναι ο καιρός των Χριστουγέννων
Υποθέτω ότι μια στο τόσο πρέπει και οι αρμόδιες διωκτικές αρχές να προσποιούνται αποτελεσματικότητα ώστε να μπορούν να συνεχίζουν να είναι αναποτελεσματικές χωρίς άγχος
Θα τους απαγγελθούν κατηγορείς και θα ζητήσουν προθεσμία προκειμένου να απολογηθούν
Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι δικαιούχοι
Πότε «έρχονται» οι ηλεκτρονικές κλήσεις
Ποιες Κυριακές είναι ανοιχτά τα καταστήματα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.