Με μέγιστη ταχύτητα ...30 χλμ ανά ώρα έφτασε οδικώς στη Θεσσαλονίκη από τη Νότια Ιταλία ο πρώτος συρμός του Μετρό.
Με μέγιστη ταχύτητα ...30 χιλιομέτρων μεταφέρθηκαν οδικώς από το Ρέτζιο Ντι Καλάμπρια μέχρι τη Θεσσαλονίκη τα τέσσερα βαγόνια που αποτελούν τον πρώτο συρμό του Μετρό Θεσσαλονίκης, τα οποία αφίχθησαν στην πόλη στις 5.30 τα ξημερώματα σήμερα, πάνω σε δύο τράκτορες (νταλίκες).
Τα τέσσερα βαγόνια, συνολικού μήκους άνω των 51 μέτρων (περίπου 13 μέτρων έκαστο), βρίσκονται πλέον στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας στη Θεσσαλονίκη, ώστε να ακολουθήσει η τοποθέτησή τους με γερανό πάνω στις ράγες, η συναρμολόγησή τους, τα αποκαλυπτήρια (αύριο στις 10 το πρωί, παρουσία του αρμόδιου υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη) και τελικά η έναρξη των δοκιμών και των δοκιμαστικών δρομολογίων. Μάλιστα, στον χώρο τοποθετήθηκε ειδική σιδηροτροχιά, εν είδει σιδερένιας ράμπας, ειδικά για την υποδοχή του συρμού, κατά την εκφόρτωσή του από τους τράκτορες.
«Θα γίνουν δοκιμές και πάνω στις σιδηροτροχιές στο αμαξοστάσιο, ενώ τα δοκιμαστικά δρομολόγια αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του καλοκαιριού ή τις αρχές του φθινοπώρου, πιθανότατα προς το τέλος του Σεπτεμβρίου», εξήγησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος, σύμφωνα με τον οποίο ο συρμός ξεκίνησε από το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια και στη συνέχεια πέρασε από το Μπρίντιζι στην Ηγουμενίτσα με καράβι, πριν συνεχίσει οδικώς το ταξίδι του για τον τελικό προορισμό του το πρωί της Τρίτης.
Το βάρος και ο όγκος των βαγονιών δε, ήταν τέτοια, ώστε οι τράκτορες που τα μετέφεραν δεν μπορούσαν να αναπτύξουν ταχύτητα άνω των 30 χιλιομέτρων, στη διαδρομή από το εργοστάσιο της "Hitachi" στη Νότια Ιταλία μέχρι τη Θεσσαλονίκη.
Όταν έρθει η ώρα να δρομολογηθεί κανονικά στις γραμμές του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο συρμός θα μπορεί -με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου μέσου σταθερής τροχιάς και την απόσταση των σταθμών μεταξύ τους- να αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 80 χιλιομέτρων ανά ώρα και υπολογίζεται ότι θα έχει μέση εμπορική ταχύτητα 30 χλμ/ώρα.
Η δε χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών θα είναι 1,5 λεπτό, «κάτι που σημαίνει ότι με χωρητικότητα 450 επιβατών (περίπου 100 καθήμενων) ανά συρμό (σ.σ. συνολικά οι συρμοί θα είναι 18), το Μετρό Θεσσαλονίκης θα μπορεί σε πλήρη λειτουργία και σε ώρα αιχμής να μεταφέρει 18.000 επιβάτες ανά ώρα και ανά κατεύθυνση» όπως επισήμανε ο κ. Μυλόπουλος.
Υπενθυμίζεται ότι όταν το έργο ολοκληρωθεί, καθημερινά θα κινούνται στις σήραγγες του Μετρό Θεσσαλονίκης 18 αυτόματοι συρμοί, πλήρως κλιματιζόμενοι και χωρίς οδηγό.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πλέον είναι απαραίτητο, πρέπει να κατανοηθούν τα αίτια. Απαιτείται να σταματήσουμε να εκπαιδεύουμε τα αγόρια όπως εκπαιδεύτηκαν οι πατεράδες τους. Να τους βοηθήσουμε να κατέβουν από το βάθρο τους
Η θερμοκρασία θα σημειώσει άνοδο και θα φτάσει τους 31 βαθμούς Κελσίου
Τα ρεπορτάζ μετά τη σύλληψη του (τελευταίου) δολοφόνου της (πιο πρόσφατης) γυναικοκτονίας της 40χρονης στο Μενίδι είναι τόσο ανατριχιαστικά που δεν θα έπρεπε να τα αντέχουμε, ως κοινωνία…
Αφορούν την περίοδο 2018-2019
Δεκάδες παιδιά νοσηλεύτηκαν με βαριά συμπτώματα
Η καταγγελία είχε γίνει το μεσημέρι της 26ης Απριλίου
H ανάρτηση του νοσοκομείου «Παπανικολάου»
Στόχος είναι να γυρίσει η ΕΡΤ πίσω, εκεί που βρισκόταν όταν ανέλαβε τη διοίκησή της ο Κωνσταντίνος Ζούλας και η ομάδα των συνεργατών του
Είναι μόλις τριών μηνών - Πώς σώθηκε από τα σκυλιά που το κυνηγούσαν
Εισηγήθηκε απαλλαγή όλων των κατηγορούμενων για το αδίκημα της εγκληματικής οργάνωσης
Αφετηρία ο Εύοσμος και η Πολίχνη
Ξεκίνησαν οι καταθέσεις των μαρτύρων για τις κατηγορίες για σωματικές τιμωρίες, κακοποιητικές συμπεριφορές και απειλές σε παιδιά
Είχε κατακτήσει την πρώτη θέση στην Οικονομική Ολυμπιάδα - Πώς περιγράφει τους στόχους του
Λόγω της διοργάνωσης «Διεθνής Ποδηλατικός Γύρος Ελλάδας 2024»
Το περιεχόμενο των καταγγελιών - Σε ποιες περιοχές σημειώθηκαν τα περιστατικά
Η αφρικανική σκόνη είναι εδώ - Ποιες περιοχές επηρεάζει
Κυνικός και αμετανόητος ο γυναικοκτόνος - Πήρε προθεσμία για να απολογηθεί
«Ελπίζουμε να αποκατασταθεί», λέει η Άννα Σταθάκη
Επεκτείνεται, επίσης, η γραμμή 790
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.