- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Αλλαγές στο Λύκειο και στην εισαγωγή στα ΑΕΙ
Τι εισηγείται το πόρισμα της επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την παιδεία
Φήμες φέρουν την επιτροπή Εθνικού Διαλόγου για την παιδεία με επικεφαλής τον Αντώνη Λιάκο να έχει καταλήξει σε ένα πόρισμα για τη νέα δομή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το Βήμα της Κυριακής παρουσιάζει αυτό το πόρισμα, το οποίο μάλιστα υποστηρίζει πως έχει γίνει αποδεκτό από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και φέρεται ότι θα τεθεί σε εφαρμογή μέσα στην επόμενη τριετία.
Μεταξύ των αλλαγών που παρουσιάζει το Βήμα της Κυριακής είναι οι εξής:
«Το Λύκειο θα εκδίδει μόνο «εθνικό απολυτήριο» ή «πιστοποιητικό σπουδών». Δεν θα υπάρχει ούτε βαθμός πρόσβασης, ούτε μηχανογραφικό.
Για την εισαγωγή φοιτητών, ΑΕΙ και ΤΕΙ θα θέτουν κριτήρια ανά μαθήματα για το 20% της αξιολόγησης των υποψηφίων και το υπόλοιπο 80% θα προκύπτει από το «εθνικό απολυτήριο».
Κάθε μαθητής θα παρακολουθεί συνολικά έξι μαθήματα, από τα οποία θα επιλέγει τα τέσσερα από τέσσερις κύκλους μαθημάτων και κάποια θα παρέχονται σε δύο επίπεδα (βασικό και υψηλό).
Για την απόκτηση «εθνικού απολυτηρίου» θα απαιτείται συγγραφή διπλωματικής εργασίας στην τελευταία τάξη του Λυκείου, συμμετοχή σε προγράμματα φυσικής αγωγής και σε προγράμματα Δημιουργικότητας, Εθελοντισμού και Κοινωνικής Προσφοράς.
Πιστοποιητικό σπουδών θα παίρνουν όσοι μαθητές δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν τις υποχρεώσεις που προβλέπονται για το εθνικό απολυτήριο».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Συνεχίζονται οι ισχυρές βροχοπτώσεις - Οδηγίες για ασφάλεια και δικαιώματα
Πού έχει αποκατασταθεί η κυκλοφορία
Δεν μπορούσε να προσεγγίσει Super Puma λόγω των καιρικών συνθηκών
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Επικαιροποιήθηκε το έκτακτο δελτίο της ΕΜΥ
Πότε θα περιοριστούν οι βροχές
Η ανάρτησή του στο Facebook
Ο χάρτης που δείχνει τους κεντρικούς οδικούς άξονες που αντιμετωπίζουν προβλήματα
Προειδοποίηση για έντονα καιρικά φαινόμενα
Το βίντεο που είδε το φως της δημοσιότητας
Η εξήγηση Κολυδά για τη λειτουργία των φρεατίων εν μέσω βροχοπτώσεων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.