Ελλαδα

Τα πινέλα της UrbanAct άλλαξαν όψη σε ακόμη ένα σχολείο στον Πειραιά (εικόνες)

Οι «Δημόσιες Τοιχογραφίες» έφεραν τη θάλασσα στο 20ό δημοτικό

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
129962-294097.jpg

Το 20ο δημοτικό στον Πειραιά είναι ένα ακόμη σχολείο που άλλαξε όψη με τις τοιχογραφίες της Urban Act, την υποστήριξη των OK! Anytime Markets και των ΟΚ! Bread. Από τις 17 μέχρι τις 31 Μαΐου, η UrbanAct ανέλαβε να πραγματοποιήσει τοιχογραφίες που αποτυπώνουν τη φιλοσοφία και την δημιουργικότητα των καλλιτεχνών, δημιουργώντας ένα καλύτερο περιβάλλον για μαθητές και δασκάλους.

Τα OK! Anytime Markets και το νέο τους εγχείρημα τα ΟΚ! Bread αγκάλιασαν το πρόγραμμα της UrbanΑct «Δημόσιες Τοιχογραφίες» το οποίο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Πειραιά με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Ημέρας Θάλασσας.

image

Το κεντρικό μήνυμα της τοιχογραφίας προέκυψε με αφορμή την Ευρωπαϊκή Ημέρα Θάλασσας και ο καλλιτέχνης ΚΕΖ αποτύπωσε την εικόνα του θαλασσινού τοπίου στους εξωτερικούς τοίχους του σχολείου. Την τελευταία ημέρα πραγματοποιήθηκαν σεμινάρια ζωγραφικής για τους μαθητές, οι οποίοι συμμετείχαν ενεργά και διασκέδασαν βάζοντας τις δικές τους πινελιές στο εξαιρετικά εμπνευσμένο έργο της UrbanΑct. Την ίδια μέρα μοιράστηκαν τσάντες στους μικρούς καλλιτέχνες με υλικά για να συνεχίσουν την καλλιτεχνική τους δραστηριότητα στο μέλλον και παράλληλα έγινε κλήρωση για ένα ποδήλατο που κέρδισε ένας τυχερός μαθητής.

H Διεύθυνση του 20ού Δημοτικού Σχολείου Πειραιά δήλωσε σχετικά με την ενέργεια: «Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό και άφησαν τη φαντασία τους ελεύθερη να δημιουργήσει. Μακάρι αντίστοιχες ενέργειες να γίνονται και σε άλλα σχολεία σε όλη την Ελλάδα, γιατί τα σχολεία μας είναι κρύα, μουντά και γκρίζα. Ευχαριστούμε την Urban Act, τα OK! Anytime Markets και τα OK! Bread για τη στήριξη και ευχόμαστε να συνεχίσουν να ομορφαίνουν κι άλλα σχολικά κτίρια».

«Στα OK! Anytime Markets πιστεύουμε πως κάθε παιδί έχει δικαίωμα σε ένα όμορφο και προσεγμένο σχολικό περιβάλλον, γι’ αυτό και συνεχίζουμε να στηρίζουμε τις δράσεις της Urban Act σε περισσότερες γειτονιές. Η χαρά των παιδιών και η συμμετοχή τους στη δράση «Urban Act Δημόσιες Τοιχογραφίες, Ημέρες Θάλασσας- Πάμε Πειραιά» είναι η πιο σημαντική επιβράβευση για εμάς και το κίνητρο για να είμαστε κοντά τους», δήλωσε η Μαρία Αρτίκη, Υπεύθυνη Marketing & Επικοινωνίας.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.