- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Γαλλία: Μάρκα ρούχων προκαλεί αντιπαράθεση ντύνοντας με χιτζάμπ τον Πύργο του Άιφελ
Η διαφήμιση χαρακτηρίστηκε από πολιτικούς, σχολιαστές και χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως «προκλητική»
Γαλλία: Μάρκα ρούχων προκαλεί αντιπαράθεση ντύνοντας με χιτζάμπ τον Πύργο του Άιφελ - Η διαφήμιση χαρακτηρίστηκε από πολιτικούς, σχολιαστές και χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως «προκλητική»
Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στη Γαλλία ένα διαφημιστικό βίντεο της ολλανδικής εταιρείας ρούχων Merrachi, το οποίο απεικονίζει τον Πύργο του Άιφελ καλυμμένο με χιτζάμπ (ισλαμική μαντήλα).
Η μάρκα ρούχων Merrachi, η οποία είναι προς το παρόν μόνο μια εμπορική ιστοσελίδα στη Γαλλία, δημοσίευσε στο TikTok ένα 3D κινούμενο διαφημιστικό βίντεο, στο οποίο ο Πύργος του Άιφελ φαίνεται να φοράει ένα Ισλαμικό πράσινο πέπλο. Πάνω από τις εικόνες, η εταιρεία γράφει: «Η γαλλική κυβέρνηση μισεί να βλέπει τον Merrachi να φτάνει (στην Γαλλία)», υπονοώντας το άμεσο άνοιγμα ενός εμπορίου. Κατά τη συγγραφή του παρόντος άρθρου, το σήμα διαθέτει μόνο ένα κατάστημα στην Ευρώπη, στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας, από όπου προέρχεται.
Η εταιρεία στη λεζάντα του βίντεο γράφει «Θυμάστε όταν απαγόρευσαν το χιτζάμπ;», σχολιάζοντας τους περιορισμούς που επιβάλλει η Γαλλία στην ισλαμική ενδυμασία.
@bymerrachi Remember when they banned the hijab? 👀 #merrachi #modestfashion
♬ original sound - MERRACHI
Ωστόσο, η Figaro αναφέρει πως το χιτζάμπ, που καλύπτει τα μαλλιά των γυναικών, δεν έχει απαγορευτεί ποτέ στη Γαλλία σε δημόσιους χώρους, σε αντίθεση με τη «μπούρκα» που κρύβει το πρόσωπο.
Το εν λόγω δημοσίευμα αναφέρει πως η χιτζάμπ όμως απαγορεύεται στα δημόσια σχολεία, κολέγια και λυκεία, σύμφωνα με το νόμο για τα επιδεικτικά θρησκευτικά σύμβολα. Οι δημόσιοι υπάλληλοι οφείλουν επίσης να τηρούν την υποχρέωση της ουδετερότητας και να μην εκδηλώνουν τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις κατά την άσκηση των καθηκόντων τους. Στην επιχείρηση, η χρήση της χιτζάμπ είναι στην κρίση του εργοδότη.
Στον ιστότοπό της, η εταιρεία παρουσιάζεται ως μια μάρκα ρούχων, που εκμεταλλεύεται το Ραμαζάνι για να αναδείξει τα αμπάγια, τα πέπλα και τα μακρά φορέματα που πωλούνται από μερικές δεκάδες ευρώ σε περισσότερα από 120 ευρώ. Η ιδρυτής της, Nada Merrachi, παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα ως μία από τις "πρωτοπόριες της μετριοπαθούς μόδας", ελπίζοντας να γίνει «αποφασιστική» για την «βελτίωση» της βιομηχανίας της μόδας, ώστε να ενσωματώσει την «ενότητα και την ενσωμάτωση».
Η διαφήμιση χαρακτηρίστηκε από πολιτικούς, σχολιαστές και χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως προκλητική.
Με πληροφορίες από Le Figaro
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αίσθηση έχει προκαλέσει η δικαστική απόφαση στην Ιταλία
Κατά τη διάρκεια της κλήρωσης του Μουντιάλ του 2026
Τι ερευνά το Υπουργείο Γεωργίας της χώρας
Η πρωταγωνίστρια του Country Ever After πέθανε σε ηλικία 45 ετών από καρκίνο του παχέος εντέρου
Στα όριά του το βρετανικό σύστημα υγείας
Ποιες δυνάμεις αντιδρούν και τι φοβούνται ρυθμιστές, παραγωγοί και ανταγωνιστές
Σκληρή επίθεση κατά της ΕΕ και της μεταναστευτικής πολιτικής
Το βίντεο που κάνει το γύρο του διαδικτύου
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Τι αποκάλυψε ο γιος του Αλεσάντρο Κοστακούρτα
Τέθηκε υπό παρακολούθηση για μέρες, μέχρι το πανάκριβο κόσμημα να… επιστρέψει χωρίς ιατρική επέμβαση
Περιορίζονται δραστικά οι πτήσεις εξωτερικού προς το Καράκας
Συνεδριάζει σήμερα δικαστήριο του Παρισίου για την αναστολή λειτουργίας του
Η ιστορία της Emma άνοιξε συζήτηση για τις οργανωμένες κλοπές κινητών στο Λονδίνο και τον ρόλο των social media στην ταυτοποίηση δραστών
Οι ιστορικές αλήθειες και η διατήρηση ενός εθνικού μυθιστορήματος
Συναγερμός στις ιρλανδικές αρχές
Σε δύσκολη θέση ο πρωθυπουργός της χώρας
Τα έγγραφα δείχνουν ότι η Χαμάς επιδίωξε να εκμεταλλευτεί το έργο των ΜΚΟ για στρατιωτικούς σκοπούς
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.