- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Παιδικά πάρτι γενεθλίων στα Sephora - Πώς η ομορφιά κερδίζει τις νέες γενιές
Πώς τα καταστήματα ομορφιάς προσελκύουν τη Gen Alpha με εμπειρίες και δώρα, ελπίζοντας να δημιουργήσουν νέους πελάτες
Παιδικά πάρτι γενεθλίων στα Sephora - Πώς η ομορφιά κερδίζει τις νέες γενιές
Όταν η κόρη της Jenni Schwartz, Mia, έκλεινε τα εννέα της χρόνια το 2023, είπε στη μητέρα της ότι ήθελε να κάνει το πάρτι γενεθλίων της σε ένα από τα αγαπημένα της μέρη, στα Sephora.
Η μητέρα της ήταν επιφυλακτική αλλά όταν επισκέφθηκε ένα κατάστημα Sephora κοντά στο σπίτι τους το προσωπικό ήταν πρόθυμο να τη βοηθήσει να πραγματοποιηθεί η επιθυμία του κοριτσιού. Έτσι διοργανώθηκε ένα σεμινάριο από δύο make up artists για να διδάξουν στα κορίτσια πώς να δημιουργήσουν το κατάλληλο για την ηλικία τους «δροσερό δέρμα» και το προσωπικό συγκέντρωσε σακούλες με δείγματα ομορφιάς ως μπομπονιέρες για το πάρτι.
Αλλά το κύριο γεγονός ήταν το κυνήγι θησαυρού. Τη μεγάλη μέρα των γενεθλίων, 15 μικρά κορίτσια έψαχναν στο κατάστημα την απάντηση σε ερωτήσεις όπως «Πόσα διαφορετικά αρώματα Sol De Janeiro υπάρχουν;» (12) και «Τι χρώμα έχει το καπάκι του Lippe Balm του Drunk Elephant;» (πορτοκαλί).
Το πάρτι ήταν πολύ διασκεδαστικό ανέφεραν μετά το τέλος της μέρας εκείνης τα παιδιά - και ως μπόνους έμαθαν και μερικές πολύτιμες συμβουλές ομορφιάς. «Αυτά τα παιδιά συχνά βάζουν πράγματα στο πρόσωπό τους που δεν θα έπρεπε. Με τη βοήθεια των make up artists έφυγαν με δροσερό δέρμα και λαμπερά χείλη και ένιωσαν ξεχωριστά» είπε η μητέρα της 9χρονης Mia.
Σταθερό στοιχείο στα πάρτυ της Gen Alpha τα γενέθλια με θέμα την ομορφιά
Τα γενέθλια με θέμα την ομορφιά έχουν γίνει σταθερό στοιχείο στα πάρτυ της Gen Alpha, της πρώτης γενιάς που γεννήθηκε εξ ολοκλήρου τον 21ο αιώνα. Ενώ οι μάσκες προσώπου και το βάψιμο των νυχιών ήταν πάντα δημοφιλείς δραστηριότητες για το πάρτι, η Sephora και άλλα καταστήματα φιλοξενούν όλο και περισσότερο τους εμμονικούς για την περιποίηση του δέρματος και το μακιγιάζ εφήβους. Να σημειωθεί ωστόσο ότι σε δήλωσή της η Sephora διευκρίνισε ότι δεν έχει επίσημο πρόγραμμα πάρτι και ότι οι εκδηλώσεις αυτές είναι μεμονωμένες και διοργανώνονται μέσω των τοπικών καταστημάτων.
Ενώ οι πωλητές λιανικής γενικά δεν σχεδιάζουν τα καταστήματά τους με γνώμονα τα παιδικά πάρτι γενεθλίων, οι μάρκες ήδη γεμίζουν τα καταστήματά τους με δείγματα που μπορούν να συμπιεστούν, να μυριστούν, την υπόσχεση για δωρεάν μακιγιάζ και διαδραστικές επιδείξεις. Έτσι το μόνο που λείπει είναι η τούρτα.
Ορισμένες μάρκες μάλιστα βλέπουν τα πάρτι γενεθλίων ως έναν τρόπο να εδραιώσουν τη σχέση τους με τους νεότερους, πιο παθιασμένους πελάτες τους. Ενώ η Glossier δεν έχει επίσημο πρόγραμμα πάρτι, οι ναυαρχίδες της βλέπουν πολλούς γονείς και εφήβους που επιθυμούν να διοργανώσουν εκδηλώσεις.
«Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοήθησαν να γνωρίσουμε τη μάρκα μας σε μια νέα γενιά πελατών, μερικοί από τους οποίους ήταν σε πάνες όταν ξεκινήσαμε πριν από 10 χρόνια» είπε η Emily Lewis, υπεύθυνη σχεδιασμού της Glossier. «Έχουμε δει ακόμη και Bat Mitzvahs με θέμα το Glossier».
«Θέλουμε να τους δώσουμε τα εργαλεία για να πάρουν έξυπνες αποφάσεις και να καταρρίψουμε τους μύθους σχετικά με την περιποίηση της επιδερμίδας», δήλωσε η Lewis σχετικά με τα πάρτι. Από οικονομική άποψη, θα μπορούσε να είναι πράγματι πολύ πρακτικό, αφου τα παιδιά βρίσκονται ήδη σε ένα εμπορικό κέντρο.
Αντιλαμβανόμενος ότι το να φέρει 15 9χρονους στα Sephora χωρίς σχέδιο θα προκαλούσε χάος, η μητέρα της εορτάζουσας χώρισε την παρέα σε μικρότερες ομάδες και τους έβαλε να κάνουν το κυνήγι θησαυρού μία ομάδα κάθε φορά. Καταστήματα όπως το Glossier και οι ομάδες που προγραμματίζουν εκ των προτέρων στα Sephora, βρίσκουν τρόπους να ικανοποιήσουν το ενδιαφέρον και ταυτόχρονα να είναι προσεκτικοί με το κοινό που βρίσκεται εκεί.
Κάποιοι άλλοι γονείς ειχαν κάνει κάτι αντίστοιχο στο σπίτι. Πριν από σχεδόν τρία χρόνια, η Brandi Montague διοργάνωσε στην τότε 9χρονη κόρη της ένα πάρτι γενεθλίων με θέμα το spa στο σπίτι τους στο Λος Άντζελες. Τεχνικοί νυχιών έβαφαν νύχια και μασέρ έκαναν μασάζ σε καρέκλα στους καλεσμένους, ενώ άλλοι περίμεναν την εξυπηρέτησή τους με αγγούρια τοποθετημένα στα μάτια τους. Αυτό συνέβη πριν από την εστίαση στα προϊόντα και την ευαισθητοποίηση της μάρκας, λέει η Montague, με το πάρτι της κόρης της να στηρίζεται περισσότερο στην αυτοφροντίδα παρά στα ράφια της Sephora.
Με στοιχεία από The Business of Fashion
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αίσθηση έχει προκαλέσει η δικαστική απόφαση στην Ιταλία
Κατά τη διάρκεια της κλήρωσης του Μουντιάλ του 2026
Τι ερευνά το Υπουργείο Γεωργίας της χώρας
Η πρωταγωνίστρια του Country Ever After πέθανε σε ηλικία 45 ετών από καρκίνο του παχέος εντέρου
Στα όριά του το βρετανικό σύστημα υγείας
Ποιες δυνάμεις αντιδρούν και τι φοβούνται ρυθμιστές, παραγωγοί και ανταγωνιστές
Σκληρή επίθεση κατά της ΕΕ και της μεταναστευτικής πολιτικής
Το βίντεο που κάνει το γύρο του διαδικτύου
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Τι αποκάλυψε ο γιος του Αλεσάντρο Κοστακούρτα
Τέθηκε υπό παρακολούθηση για μέρες, μέχρι το πανάκριβο κόσμημα να… επιστρέψει χωρίς ιατρική επέμβαση
Περιορίζονται δραστικά οι πτήσεις εξωτερικού προς το Καράκας
Συνεδριάζει σήμερα δικαστήριο του Παρισίου για την αναστολή λειτουργίας του
Η ιστορία της Emma άνοιξε συζήτηση για τις οργανωμένες κλοπές κινητών στο Λονδίνο και τον ρόλο των social media στην ταυτοποίηση δραστών
Οι ιστορικές αλήθειες και η διατήρηση ενός εθνικού μυθιστορήματος
Συναγερμός στις ιρλανδικές αρχές
Σε δύσκολη θέση ο πρωθυπουργός της χώρας
Τα έγγραφα δείχνουν ότι η Χαμάς επιδίωξε να εκμεταλλευτεί το έργο των ΜΚΟ για στρατιωτικούς σκοπούς
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.