Κοσμος

Η Mattel δίνει αμοιβή 4.000 ευρώ για να παίξετε Uno για ένα μήνα

Στο πλαίσιο καμπάνιας προώθησης νέας εκδοχής του δημοφιλούς παιχνιδιού

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Κάρτες Uno
© Unsplash

Η Mattel ψάχνει τον απόλυτο παίκτη Uno για να προωθήσει το νέο της παιχνίδι και πληρώνει αδρά

Είστε τόσο καλός/ή στο Uno που μπορείτε να το κάνετε και επαγγελματικά; Η ιδιοκτήτρια εταιρεία Mattel ψάχνει το κατάλληλο άτομο για να παίξει Uno αντί αμοιβής.

Και δεν θα πληρώνεται ό,τι και ό,τι, αλλά θα παίρνει 277 δολάρια (περίπου 251 ευρώ) την ώρα ή 4.444 δολάρια (4.026 ευρώ) την εβδομάδα για τέσσερις εβδομάδες.

Η εταιρεία παιχνιδιών προσλαμβάνει κάποιον για να προωθήσει την κυκλοφορία του νέου της παιχνιδιού, Uno Quatro. Το άτομο που επιλεγεί θα πρέπει να παίζει για ένα μήνα Quatro με αγνώστους στη Νέα Υόρκη και να δημιουργεί περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το νέο παιχνίδι.

Από τις 13 Σεπτεμβρίου, ο «επαγγελματίας» παίκτης του Uno θα διδάσκει το κοινό να παίζουν το παιχνίδι και θα συμμετέχει σε livestreams και συνεντεύξεις. Οποιοσδήποτε πολίτης των ΗΠΑ άνω των 18 ετών μπορεί να υποβάλει αίτηση, αρκεί να πληροί τις απαιτήσεις εργασίας, δηλαδή να μπορεί να κάθεται για μεγάλο χρονικό διάστημα και να μπορεί να μεταφέρει αντικείμενα για το στήσιμο του παιχνιδιού.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε μια θέση στον απόλυτο παίκτη του Uno για να βοηθήσει να παρουσιάσουμε το ολοκαίνουργιο παιχνίδι μας, το Uno Quatro, στον κόσμο», δήλωσε ο Ray Adler, παγκόσμιος επικεφαλής των παιχνιδιών της Mattel.

Το Uno Quatro «παντρεύει» το γνωστό σε όλους μας Uno με το Σκορ 4: παίζεται με πλακίδια αντί για κάρτες και πέρα από τους κλασικούς συνδυασμούς με αριθμούς και χρώματα, το παιχνίδι λαμβάνει άλλη διάσταση καθώς οι πόντοι σκοράρονται και αν έχετε τέσσερα πλακίδια στη σειρά.

How to play Uno Quatro

Πολλές είναι οι εταιρείες, όπως η Mattel, που χρησιμοποιούν τέτοια επικοινωνιακά τρικ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να κάνουν τον κόσμο να μιλάει για το νέο τους προϊόν.

«Αυτό αντικατοπτρίζει πραγματικά την κατάσταση του μάρκετινγκ σήμερα... το ερώτημα είναι πώς μπορείς να κάνεις τους ανθρώπους να ασχοληθούν και να ενδιαφερθούν για μια μάρκα [όπως η Uno] που υπάρχει εδώ και 50 χρόνια. Για πολλές μάρκες το TikTok είναι το κλειδί», σχολιάζει ο Τιμ Κάλκινς, καθηγητής μάρκετινγκ στη Σχολή Διοίκησης Kellogg του Πανεπιστημίου Northwestern.

Πράγματι, η Μattel δέχεται τις αιτήσεις για τη θέση αυτή με βιντεάκια μέσω TikTok, με την προθεσμία να λήγει στις 10 Αυγούστου.

«Υποψιάζομαι ότι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν σκεφτεί το Uno εδώ και πολύ καιρό... Kαι ξαφνικά το βλέπεις αυτό στο TikTok και τώρα ενδιαφέρεσαι ξανά γι' αυτό», λέει ο Κάλκινς.

Ωστόσο, κατά τον καθηγητή, χρειάζονται πολλά περισσότερα από μια απλή ανάρτηση στο TikTok και μια διαφήμιση για να πετύχει μια μικρή μπράντα, όπως η Uno. Χρειάζεται να δημιουργηθεί το λεγόμενο buzz, για να κινηθεί το ενδιαφέρον του κόσμου.

Με πληροφορίες από CNN

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ