CANAL+ / R0_B0+: Δεν εμπιστεύεσαι την φαντασία σου στον καθένα
Η νέα καμπάνια που άγγιξε 178 εκατομμύρια ανθρώπους
CANAL+ / R0_B0+: Η νέα καμπάνια του γαλλικού καναλιού αποτελεί πολιτισμική παρέμβαση
Σε μια εποχή όπου η τεχνητή νοημοσύνη μοιάζει να εισχωρεί στα πάντα – από τον γραπτό λόγο μέχρι τον κινηματογράφο και τη μουσική – η CANAL+ κάνει κάτι απροσδόκητα γενναίο: επανατοποθετεί τον άνθρωπο στο κέντρο της δημιουργίας. Η νέα της καμπάνια με τίτλο R0_B0+, είναι ένα υβρίδιο τέχνης, στοχασμού και διαφήμισης που ξεκαθαρίζει κάτι ουσιαστικό: η δημιουργικότητα είναι ανθρώπινη υπόθεση.
Η παραγωγή, που δημιουργήθηκε από την βραβευμένη BETC Paris σε συνεργασία με το καλλιτεχνικό AI-συλλογικό OBVIOUS, επιχειρεί ένα παράτολμο πείραμα: να προσφέρει ψυχαγωγία στην τεχνητή νοημοσύνη. Όμως ο πραγματικός αποδέκτης είναι ο θεατής. Μέσα σε 88 δευτερόλεπτα (ή 60 ή 45, ανάλογα με τη μορφή μετάδοσης), ξεδιπλώνεται ένα εικαστικό αφήγημα που φτάνει στα όρια της τεχνολογίας για να αναδείξει το όριο της: τη φαντασία.
Δεν είναι τυχαίο το tagline: "You can’t trust just anyone with your imagination". Η CANAL+ επενδύει στο storytelling – όχι σε έναν αλγόριθμο, αλλά στην ψυχή. Όπως και η ίδια η δημιουργικότητα, η φαντασία δεν είναι αυτοματισμός. Είναι ρίσκο. Είναι ρωγμή. Είναι κάτι που ξεφεύγει από το προγραμματισμένο και το λογικό. Και γι’ αυτό ακριβώς είναι πολύτιμη.
Η καμπάνια αγγίζει σχεδόν 178 εκατομμύρια ανθρώπους και καλύπτει το 95% του κοινού ηλικίας 25–49. Δεν είναι μόνο μια διαφημιστική καμπάνια· είναι μια θέση. Είναι το statement μιας εταιρείας που λειτουργεί παγκόσμια, με 26,9 εκατομμύρια συνδρομητές, παρουσία σε 52 χώρες και πλήρη έλεγχο της αλυσίδας αξίας στον οπτικοακουστικό χώρο – από τη StudioCanal και τη Dailymotion έως τα iconic venues όπως το L'Olympia και το Théâtre de l’Œuvre.
Στο επίκεντρο αυτής της καμπάνιας δεν βρίσκεται απλώς η καινοτομία – αλλά η υπενθύμιση ότι η τεχνολογία δεν δημιουργεί. Υποστηρίζει. Δεν αντικαθιστά. Αναδεικνύει. Το πνεύμα πίσω από το R0_B0+ δεν είναι αντίδραση στον αλγόριθμο. Είναι υπεράσπιση του ασύλληπτου. Είναι μια ωδή στο ανθρώπινο ένστικτο του να ονειρεύεται.
Μέσα από την αισθητική υπεροχή της παραγωγής και τη στρατηγική συνέπεια του μηνύματος, η CANAL+ δεν κάνει απλώς marketing. Κάνει πολιτισμική παρέμβαση. Σε έναν κόσμο όπου όλοι μιλούν για το AI, εκείνη μας καλεί να θυμηθούμε το HI – το Human Imagination.
Κι αυτό, αν μη τι άλλο, είναι πράξη ευθύνης. Και δημιουργικότητας.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η σκηνή εκτυλίσσεται στο Jockey Farm Stadium, στο Tunbridge Wells
Οι δέκα από αυτούς υιοθετήθηκαν λίγες ημέρες μετά τη δημοσίευση των σχετικών βίντεο στα social media
Τι υποστηρίζει ο άλλοτε άσος πολλών ομάδων Ματ Μπαρνς
Η Ινδονησία διαθέτει από το 2008 έναν από τους πιο αυστηρούς νόμους περί πορνογραφίας παγκοσμίως
Κρύφτηκε κάτω από το πλυντήριο πιάτων
Το περιστατικό προκάλεσε την προσοχή των αρχών
Τα βίντεό της στο Tik Tok έγιναν viral με ανάμεικτες αντιδράσεις
Η ερώτηση που του έκανε στην πλατεία Αριστοτέλους
Η ιδιοκτήτρια καταγγέλλει ότι ο Ρεμί έχει αλλάξει συμπεριφορά μετά τον περιορισμό στο σπίτι
Ποιες ήταν οι συνταγές που αναζήτησαν περισσότερο
To βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Παρά τον χιουμοριστικό τόνο των σχολίων, το περιστατικό άνοιξε ξανά τη συζήτηση για την εξάρτηση από τα smartphones
Τολμάς να κάνεις με τον / τη σύντροφό σου αυτό το πραγματικά αθώο τεστ;
Τα συν και πλην της εβδομάδας από τη Σταυρούλα Παναγιωτάκη
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως
Συνήλθε μετά από μερικές ώρες ύπνου
Η μετακόμιση και η στενή του σχέση με την Γκίλφοϊλ ενισχύουν τα σχετικά σενάρια
Στην εκπομπή εμφανίστηκαν οι δυο αδελφές με ίδιο ντύσιμο μάλιστα
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - Η Λιάν Χοκς αποφάσισε να μοιραστεί το πώς είναι να χάνεις το ίδιο σου το πρόσωπο
Το μυστήριο των ζημιών λύθηκε
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.